Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-05-13
Rybnik: Usługi sprzątania i utrzymania czystości w Ośrodku Rekreacyjno - Sportowym RUDA
Numer ogłoszenia: 112278 - 2015; data zamieszczenia: 13.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Gliwicka 72, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. (032) 422 78 39, faks (032) 422 78 37.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.mosir.rybnik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzątania i utrzymania czystości w Ośrodku Rekreacyjno - Sportowym RUDA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w Ośrodku Rekreacyjno - Sportowym RUDA w czasie jego funkcjonowania w sezonie letnim obejmujących: 1. Utrzymanie czystości w systemie serwisu dziennego zapewnione przez co najmniej 3 osoby, w godz. 8.00 - 20.00. Do zadań serwisu będzie należało: a) bieżące utrzymanie czystości na terenie obiektu obejmujące: sprzątanie porozrzucanych śmieci, sprzątanie opadłych liści, a w celu uniknięcia zalegania śmieci wokół koszy - opróżnianie koszy i przenoszenie śmieci do kontenerów znajdujących się na terenie ośrodka (koszty wywozu śmieci ponosi Zamawiający) oraz uzupełnianie worków na śmieci (20 koszy o poj. 60 l, 30 koszy o poj. 80 l) - 1 osoba b) bieżące utrzymanie czystości w pomieszczeniach szatni, pryszniców i sanitariatów oraz uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych - 2 osoby (1 osoba w strefie męskiej, 1 osoba w strefie damskiej) 2. Codzienne sprzątanie zasadnicze zapewnione przez co najmniej 6 osób, w godz.20.00 - 24.00, obejmujące: a) mycie ręczne i mechaniczne posadzek b) opróżnianie koszy i wymiana worków w pomieszczeniach c) mycie i dezynfekcja łazienek d) mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych (umywalki, baterie, kabiny prysznicowe, miski klozetowe, pisuary itp.) e) mycie i dezynfekcja szafek ubraniowych (wewnątrz i na zewnątrz) f) mycie i dezynfekcja podajników na mydło, na papier toaletowy oraz na ręczniki papierowe, koszy na śmieci g) mycie luster, suszarek do rąk i włosów h) plaża wokół basenów (6276m2, nawierzchnia syntetyczna) - usunięcie i zebranie zanieczyszczeń (także piasku) przy pomocy dmuchaw spalinowych i mioteł i) podcienie przy budynku zaplecza (350m2, płyty chodnikowe) - sprzątanie, zamiatanie j) plac zabaw (897m2, nawierzchnia syntetyczna) - usunięcie i zebranie zanieczyszczeń przy pomocy dmuchaw spalinowych i mioteł k) boisko do koszykówki (540m2, nawierzchnia poliuretanowa) - usunięcie i zebranie zanieczyszczeń przy pomocy dmuchaw spalinowych i mioteł l) opróżnianie koszy na terenie kąpieliska i zbiórka śmieci z plaż trawiastych 3. Sprzątanie części basenowej zapewnione przez co najmniej 2 osoby, w godz. 4.00 - 8.30, obejmujące: a) odkurzanie niecek basenowych (odkurzanie dna i ścian) przy użyciu odkurzaczy basenowych: - basen sportowy - 570 m2 - basen rekreacyjny - 1826 m2 - brodzik dla dzieci - 522 m2 b) wypuszczenie wody, czyszczenie brodzików przejściowych i nalewanie wody - 90 m2 c) uprzątnięcie zanieczyszczeń (śmieci, piasku itp.) z wodnego placu zabaw (314m2) 4. Sprzątanie okresowe a) mycie okien z zewnątrz w pomieszczeniach kasowych - 1 raz w miesiącu b) czyszczenie barierek i pochwytów wewnątrz i na zewnątrz budynku - 1 raz na 2 tygodnie c) mycie ścian w pomieszczeniach - 1 raz na 2 tygodnie d) mycie i dezynfekcja kabin w przebieralni - 1 raz na 2 tygodnie e) mycie 2 widowni (4 rzędy po 12 siedzisk) - 1 raz na tydzień Szczegółowy zakres wykonywania usługi zawiera załącznik do umowy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 13.09.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ). - Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Nadzór nad świadczeniem usługi - 5
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.rybnik.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Gliwicka 72, sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2015 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zamawiającego przy ul. Gliwickiej 72, w sekretariacie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Budowa wieży widokowej na terenie tężni solankowej przy ul. Mikołowskiej - zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa toalety publicznej
- Zapewnienie dojazdu do windy przy Pawilonie VII osobom ze szczególnymi potrzebami w Klinicznym Szpitalu Psychiatrycznym SPZOZ w Rybniku
- Badania lekarskie strażaków ratowników ochotniczych straży pożarnych oraz badania lekarskie kandydatów na strażaków ratowników ochotniczych straży pożarnych z terenu Miasta Rybnika
- Modernizacja zasobu mieszkaniowego ZGM w zakresie przebudowy, remontu oraz zmiany sposobu ogrzewania z podziałem na zadania: Zad. 1 ul. Św. Antoniego 11/2 i 11/3, Zad. 2 ul. Św. Antoniego 13/5 i 13/9
- Budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Rycerskiej w Rybniku w dzielnicy Kłokocin
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku oraz obsługę szatni
- Wykonywanie usługi utrzymania czystości na terenach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, w tym na terenach wpisanych do Rejestru Zabytków lub Gminnej Ewidencji Zabytków.
- Usługa sprzątania na nieruchomościach stanowiących własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o.
- SPRZĄTANIE I UTRZYMYWANIE CZYSTOŚCI W TEATRZE SYRENA.
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE PRZEPRAWY PROMOWEJ PRZEZ RZEKĘ ODRA W CIĄGU DW 421, PROMU I DOJAZDÓW DO PROMU OD KM 20+225 DO KM 20+255 I OD KM 20+300 DO KM 20+330 W M. GRZEGORZOWICE
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA BUDYNKÓW AKADEMII IM. JAKUBA Z PARADYŻA Z SIEDZIBĄ W GORZOWIE WIELKOPOLSKIM
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.