eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczucin › Dostosowanie pomieszczeń sanitarnych do potrzeb osób niepełnosprawnych w Ośrodku Zdrowia w Słupcu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-21

Szczucin: Dostosowanie pomieszczeń sanitarnych do potrzeb osób niepełnosprawnych w Ośrodku Zdrowia w Słupcu
Numer ogłoszenia: 112130 - 2013; data zamieszczenia: 21.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej w Szczucinie , ul. Piłsudskiego 15, 33-230 Szczucin, woj. małopolskie, tel. 0-14 643 61 95, faks 0-14 643 61 95.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gzozszczucin.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie pomieszczeń sanitarnych do potrzeb osób niepełnosprawnych w Ośrodku Zdrowia w Słupcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie pomieszczeń sanitarnych do potrzeb osób niepełnosprawnych w Ośrodku Zdrowia w Słupcu, mieszczącym się pod adresem Słupiec 320, 33 230 Szczucin. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące roboty: -częściową rozbiórkę ścian działowych rozdzielających pomieszczenia, -wymurowanie ścian działowych, -demontaż drzwi, -poszerzenie drzwi wejściowych, -montaż nowych drzwi (5 szt.), -montaż nadproży, -modyfikację wentylacji, -przebudowę instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej, -demontaż wszystkich urządzeń sanitarnych, -montaż nowej muszli ustępowej i umywalki - przybory przystosowane dla osób niepełnosprawnych, -montaż pozostałych urządzeń sanitarnych, -przebudowę instalacji elektrycznej, -wymiana okien (2 szt.), -rozbiórkę posadzki, -wykonanie posadzki z płytek antypoślizgowych, -licowanie ścian płytkami, -malowanie ścian, -montaż uchwytów przy muszlach ustępowych i umywalkach. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym pod nazwą: Przebudowa pomieszczeń - dostosowanie WC do potrzeb osób niepełnosprawnych - Ośrodek Zdrowia w Słupcu, gmina Szczucin, powiat dąbrowski (stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ) oraz projektem instalacji elektrycznych (Załącznik nr 9) i projektem instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej (Załącznik nr 10). 3. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia wizji lokalnej..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienia uzupełniające mogą dotyczyć wyłącznie zakresu zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy nie żąda wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu opisanych na podstawie art. 22 ust.1 ustawy - sporządzonego wg Załącznika Nr 3 do SIWZ,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu opisanych na podstawie art. 22 ust.1 ustawy - sporządzonego wg Załącznika Nr 3 do SIWZ, - Oświadczenia, że osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, posiadają odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, zgodnie z obowiązującym polskim Prawem Budowlanym - sporządzonego wg Załącznika Nr 4 do SIWZ wraz z zobowiązaniem z art. 26 pkt.2b . - Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający wymaga aby wykonawca wykonał co najmniej 2 podobne zamówienia o wartości minimum 30 000 złotych brutto (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) każda. Załącznik Nr 5 do SIWZ. Przez zamówienia podobne rozumie się dostosowanie pomieszczeń sanitarnych na potrzeby osób niepełnosprawnych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu opisanych na podstawie art. 22 ust.1 ustawy - sporządzonego wg Załącznika Nr 3 do SIWZ,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu opisanych na podstawie art. 22 ust.1 ustawy - sporządzonego wg Załącznika Nr 3 do SIWZ,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu opisanych na podstawie art. 22 ust.1 ustawy - sporządzonego wg Załącznika Nr 3 do SIWZ,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 0.8
  • 2 - Okres gwarancji na roboty - 0.2

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

ZAMAWIAJĄCY przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, a mianowicie: 1. konieczność wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których, przy zachowaniu należytej staranności, nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 2. zmiany są korzystne dla ZAMAWIAJĄCEGO, 3. zmiany są konieczne w związku ze zmianami przepisów prawa, 4. wydłużenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od WYKONAWCY.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gzozszczucin.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Szczucinie ul. Piłsudskiego 15 33-230 Szczucin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.04.2013 godzina 09:00, miejsce: siedziba Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Szczucinie ul. Piłsudskiego 15 33-230 Szczucin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.