eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Wykonanie termomodernizacji budynku głównego Komendy Miejskiej PSP w Tychach wraz z Centrum Bezpieczeństwa - Stanowiskiem Kierowania Komendanta Miejskiego PSP w Tychach i wieżą oraz budynku gospodarczego z garażami, położonych w Tychach przy ul. al. Niepodległości 230.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-14

Tychy: Wykonanie termomodernizacji budynku głównego Komendy Miejskiej PSP w Tychach wraz z Centrum Bezpieczeństwa - Stanowiskiem Kierowania Komendanta Miejskiego PSP w Tychach i wieżą oraz budynku gospodarczego z garażami, położonych w Tychach przy ul. al. Niepodległości 230.
Numer ogłoszenia: 112103 - 2013; data zamieszczenia: 14.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tychy , Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. (032) 7763333, faks (032) 7763344.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie termomodernizacji budynku głównego Komendy Miejskiej PSP w Tychach wraz z Centrum Bezpieczeństwa - Stanowiskiem Kierowania Komendanta Miejskiego PSP w Tychach i wieżą oraz budynku gospodarczego z garażami, położonych w Tychach przy ul. al. Niepodległości 230..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem termomodernizacji budynku głównego Komendy Miejskiej PSP w Tychach wraz z Centrum Bezpieczeństwa - Stanowiskiem Kierowania Komendanta Miejskiego PSP w Tychach i wieżą oraz budynku gospodarczego z garażami, położonych w Tychach przy ul. al. Niepodległości 230. Planowany zakres termomodernizacji obejmuje: - budynek główny - Segment A - budynek centrum bezpieczeństwa i wieża - Segment B - budynek gospodarczy z garażami - Segment C Segment A Do robót przewidzianych na tym segmencie zgodnie z projektem przewiduję się między innymi: - demontaż istniejącej instalacji odgromowej i montaż nowej po wykonaniu robót, - skucie istniejących gzymsów, - przeróbka dachu od strony północnej polegająca na przeróbce części skośnej wiązarów, wykonanie ściany z bloczków komórkowych wraz z trzpieniami i wieńcem żelbetowym, - wykonania ocieplenia połaci dachowej ze spadkiem w kierunku południowym warstwą styropapy gr 12 cm i wykonaniem pokrycia z 1 x papa termozgrzewalna SBS grubości 5,2 mm, na włókninie poliestrowej, gramatura osnowy 200 g/m2 - nadmurowanie istniejących kominów z rozbiórką i ponownym wykonaniem czapek kominowych i otynkowaniem, - demontaż istniejących obróbek, rynien i rur spustowych - montaż nowych plastykowych rynien i rur spustowych np. Marley na hakach stalowych ocynkowanych oraz obróbek blacharskich z blachy stalowej 0,55mm powlekanej, - przygotowanie ścian do wykonania ocieplenia polegające na oczyszczeniu z kurzu, brudu, uzupełnieniem pęknięć zgodnie z opinią zaleca się przeprowadzenie klejenia zarejestrowanych zarysowań przy zastosowaniu żywic poliuretanowych. - wykonanie ocieplenia ścian ponad terenem styropianem EPS 100 gr 12 cm 0,038W/m2K - wykonanie ocieplenia ścian fundamentowych do głębokości 1 m styropianem EPS 100 gr 10 cm - 0,031W/m2K Na wykonane ocieplenia należy nałożyć tynk cienkowarstwowy silikonowy w kolorach zgodnych z projektem budowlanym. - wykonanie modernizacji wejścia głównego B przez obudowanie i zadaszenie go i wymianę okładziny schodów na prefabrykowane oraz wejścia C przez obudowanie go i zadaszenie. W trakcie robót należy zwrócić szczególną uwagę na zamontowane na elewacji urządzenia. Prace związane z tymi urządzeniami prowadzić pod nadzorem służby KM PSP. Segment B Do robót przewidzianych na tym segmencie zgodnie z projektem przewiduję się między innymi: a) budynek Centrum Kryzysowego W trakcie robót termo modernizacyjnych przewidziano: - skucie okładziny ściennej i przygotowanie podłoża pod warstwę wyrównawczą ze styropianu - ułożyć warstwę wyrównawczą, - nałożyć tynk cienkowarstwowy silikonowy w kolorach zgodnych z projektem budowlanym. - zamontowań obróbki blacharskie z blachy stalowej powlekanej oraz dodatkową rynnę z rurą spustową pod oknami dachowymi np. Marley - modernizacja wejścia do budynku A b) wieża: - przygotowanie ścian do wykonania ocieplenia polegające na oczyszczeniu z kurzu, brudu, - wykonanie warstwy wyrównawczej ze styropianu, - nałożyć tynk cienkowarstwowy silikonowy w kolorach zgodnych z projektem budowlanym. - zamontowań obróbki blacharskie z blachy stalowej powlekanej oraz rynny z rurą spustową np. Marley - demontaż istniejącej instalacji odgromowej i montaż nowej po wykonaniu robót, - oczyszczenie i pomalowanie balustrady na dachu. Uwaga: Na dachu wieży zlokalizowane są anteny KM PSP oraz operatorów telefonii komórkowej. Prace prowadzić w sposób nie powodujący żadnych zmian w ich konfiguracji. O ewentualnym naruszeniu ich ustawień lub innych uszkodzeniach bezwzględnie i natychmiast należy powiadomić ich właściciela. Segment C- budynek gospodarczy z garażami Do robót przewidzianych na tym segmencie zgodnie z projektem przewiduję się między innymi: - demontaż i wymiana okien na wykonane z PCV z oszkleniem zespolonym U=1,1W/m2K z obwiedniowymi okuciami posiadające blokadę antywłamaniową. Okna wyposażyć w nawietrzaki np. vent air - montaż parapetów z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej, - zamurowanie otworów po zlikwidowanej części okien, - skucie istniejącego gzymsu - ocieplenie dachu z robotami przygotowawczymi warstwą styropianu laminowanego papą, - pokrycie dachu warstwą papy termozgrzewalnej SBS grubości 5,2 mm, na włókninie poliestrowej, gramatura osnowy 200 g/m2 - przygotowanie ścian do wykonania ocieplenia polegające na oczyszczeniu z kurzu, brudu, - wykonanie warstwy wyrównawczej ze styropianu, - nałożyć tynk cienkowarstwowy silikonowy w kolorach zgodnych z projektem budowlanym. - demontaż i montaż nowych obróbek blacharskich wykonanych z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej gr. 0,55 mm - montaż rynien np. Marley na hakach stalowych wraz z rurami spustowymi. Remont balkonów na wieży: - skucie istniejących wylewek cementowych, - demontaż obróbek blacharskich, - skucie luźnych fragmentów betonu konstrukcyjnego, - wyczyszczenie i zabezpieczenie antykorozyjne odsłoniętych fragmentów zbrojenia, - uzupełnienie braków betonu konstrukcyjnego - oczyszczenie i zagruntowanie balustrad stalowych farbami antykorozyjnymi - wykonanie izolacji poziomej płyt balkonowych - zamontowanie obróbek blacharskich - wykonanie wylewek cementowych ze spadkami, - ułożenie płytek gress na powierzchni płyt klejowych na klejach elastycznych i z fugami Elastycznymi, - malowanie farbami nawierzchniowymi balustrad, - przygotowanie podniebień balkonów do wykonania ocieplenia polegające na oczyszczeniu z kurzu, brudu, - wykonanie warstwy wyrównawczej ze styropianu, - nałożyć tynk cienkowarstwowy silikonowy w kolorach zgodnych z projektem budowlanym. Szczegółowy zakres robót, technologie oraz sposób realizacji określa załącznik nr 6 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości - 9 000,00 PLN (słownie dziewięć tysięcy złotych 00/100 PLN) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem z konta na konto na rachunek bankowy zamawiającego: Bank PKO Bank Polski S.A. 73 1020 2528 0000 0902 0267 5213 Kod Swift (wymagany przy przelewach międzynarodowych): BPKOPLPW b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w ppkt b do e dokument winien być wystawiony na Gminę Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy. Niniejszy dokument należy dołączyć do oferty.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu oceny spełniania przez wykonawcę warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: a) wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; Wymagane jest wykonanie: - minimum 1 roboty budowlanej (będącej przedmiotem jednej umowy i dotyczącej realizacji jednego zamówienia) obejmującej swym zakresem roboty termomodernizacyjne o wartości min. 400 000,00 zł brutto lub - minimum 2 robót budowlanych (każda będąca przedmiotem jednej umowy i dotyczącej realizacji jednego zamówienia) obejmujących swym zakresem roboty termomodernizacyjne o wartości min. 200 000,00 zł brutto każda - załącznik nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu oceny spełniania przez wykonawcę warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: a) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wymagane jest dysponowanie osobą z uprawnieniami: - budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej w nieograniczonym zakresie - załącznik nr 4 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne oświadczenia lub dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć do oferty: a) załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony formularz oferty, b) załącznik nr 1a do SIWZ -wypełnione zbiorcze zestawienie kosztów, c) pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów, d) dowód wpłaty wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umtychy.pl/zamowienia-publiczne/jednostki-organizacyjne-urzedu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tychy, Wydział Zamówień Publicznych - pok. 808 Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy cena wersji papierowej siwz- 90zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2013 godzina 10:15, miejsce: Urząd Miasta Tychy, Wydział Zamówień Publicznych - pok. 808 Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nazwa Zamawiającego: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Tychach Al. Niepodległości 230 43-100 Tychy tel.: (0 32) 227-20-11 (0 32) 227-20-12 fax: (0 32) 323-24-58 e-mail: kmpsptychy@interia.pl Zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia osobie trzeciej tj. Gminie Tychy. Gmina Tychy Al. Niepodległości 49 43-100 Tychy Wydział Zamówień Publicznych tel.: 32 776-38-07 ÷ 08; fax: 32 776-38-38 e-mail: zamowienia@umtychy.pl.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.