Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-11
Dobczyce: sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji prowadzonych w Gminie Dobczyce oraz w Gminie Siepraw w ramach projektu - Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie Gminy Dobczyce i Gminy Siepraw wokół Zalewu Dobczyckiego
Numer ogłoszenia: 112097 - 2011; data zamieszczenia: 11.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobczyce , ul. Rynek 26, 32-410 Dobczyce, woj. małopolskie, tel. 012 3721700, faks 012 2712993.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobczyce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji prowadzonych w Gminie Dobczyce oraz w Gminie Siepraw w ramach projektu - Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie Gminy Dobczyce i Gminy Siepraw wokół Zalewu Dobczyckiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - W Gminie Dobczyce zakres projektu obejmuje realizację I etapu prac dla zlewni miejscowości Brzezowa i zlewni miejscowości Kornatka - wykonanie kanalizacji sanitarnej z przepompownią ścieków z zasilaniem energetycznym i drogą dojazdową do pompowni w części miejscowości Dobczyce. Zadanie 2 - W Gminie Siepraw zakres projektu obejmuje realizację kanalizacji sanitarnej wraz z przepompowniami ścieków, zasilaniem energetycznym i drogami dojazdowymi do pompowni dla miejscowości Zakliczyn i Czechówka z uwzględnieniem wykonania kanalizacji w części miejscowości Siepraw..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.01.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie pełnił funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego lub usługi równoważnej na inwestycji o wartości co najmniej 7 000 000,00 PLN (netto). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - niespełnia, w oparciu o dokumenty załączone do oferty
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) wymagana jest osoba mogącą sprawować samodzielnie funkcje techniczne w budownictwie w zakresie branży robót sanitarnych posiadająca uprawnienia do kierowania i nadzorowania, która kierowała lub nadzorowała roboty sanitarne polegające na wykonaniu sieci kanalizacji sanitarnej o średnicy minimum 200 mm i długości minimum 1000 mb oraz posiada wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, b) wymagana jest osoba mogącą sprawować samodzielnie funkcje techniczne w budownictwie w zakresie branży robót drogowych posiadająca uprawnienia do kierowania i nadzorowania, która kierowała lub nadzorowała roboty drogowe polegające na nadzorowaniu drogi w minimum kategorii gminnej wraz z podbudową minimum 1000 m2 oraz posiada wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, c) wymagana jest osoba mogącą sprawować samodzielnie funkcje techniczne w budownictwie w zakresie branży robót elektrycznych posiadająca uprawnienia do kierowania i nadzorowania, która kierowała lub nadzorowała roboty elektryczne polegające na nadzorowaniu przynajmniej jednej przepompowni oraz posiada wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, d) wymagana jest osoba mogącą sprawować samodzielnie funkcje techniczne w budownictwie w zakresie branży ogólnobudowlanej posiadająca uprawnienia do kierowania i nadzorowania, która kierowała lub nadzorowała roboty ogólnobudowlane polegające na nadzorowaniu przynajmniej jednej przepompowni oraz posiada wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - niespełnia, w oparciu o dokumenty załączone do oferty
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) Wykonawca musi posiadać aktualną opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 2 000 000,00 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - niespełnia, w oparciu o dokumenty załączone do oferty
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Wypełniony załącznik Oferta stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. b) Wypełniony załącznik do oferty nr 1A do niniejszej specyfikacji. c) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia. d) Dowód wniesienia wadium. e) Wypełniony załącznik nr 2 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. f) Wypełniony załącznik nr 3 - wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia. g) Wypełniony załącznik nr 4 - oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania. h) Parafowane istotne postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji. i) Wypełniony załącznik nr 6 - doświadczenie wykonawcy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobczyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Urzędzie Gminy i Miasta w Dobczycach; 32-410 Dobczyce Rynek 26.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2011 godzina 11:00, miejsce: w Urzędzie Gminy i Miasta w Dobczycach; 32-410 Dobczyce Rynek 26, Sekretariat Urzędu w pokoju nr 102.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane jest w ramach projektu Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie Gminy Dobczyce i Siepraw wokół Zalewu Dobczyckiego, który uzyskał dofinansowanie z Funduszu Spójności na warunkach określonych w umowie POIS.01.01.00-00-194/09-00 zawartej w dniu 30.07.2010 r..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Budowa żłobka miejskiego w Oleśnicy przy ul. Kazimierza Wielkiego w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wykonywanymi w ramach remontu drogi powiatowej nr 2144E
- Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego z kontrolą rozliczenia budowy dla zadania pn.: Budowa i remont dróg gminnych w ramach projektu "przebudowa dróg śródpolnych wsi Królewo i Krasnołęka ...
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania "Budowa boiska piłkarskiego z zapleczem - Zespół Obiektów Sportowych Górne w Pile
- Wykonanie kompleksowej usługi inspektora nadzoru dla zadania pn: "Budowa Centrum Aktywizacji Sportowej "Mszczonowianka"
- Inspektor prac wykonawczych zagospodarowania poscaleniowego na obiekcie scaleniowym Adamów, Barki, Biesiadki, Nowy Stręczyn, Stary Stręczyn i Zosin, gm. Cyców"
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.