eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Modernizacja dźwigów osobowych w części B budynku Wydziału Automatyki, Elektroniki i Informatyki Politechniki Śląskiej. Oznaczenie sprawyOZ/B/42/OB/09

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-15

Gliwice: Modernizacja dźwigów osobowych w części B budynku Wydziału Automatyki, Elektroniki i Informatyki Politechniki Śląskiej. Oznaczenie sprawy: OZ/B/42/OB/09
Numer ogłoszenia: 112091 - 2009; data zamieszczenia: 15.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Śląska , ul. Akademicka 2A, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. (032) 237 13 34, 2371335, faks 0322371334, 2372255, 2372660.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja dźwigów osobowych w części B budynku Wydziału Automatyki, Elektroniki i Informatyki Politechniki Śląskiej. Oznaczenie sprawy: OZ/B/42/OB/09.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z modernizacją dwóch dźwigów osobowych (nr 1 i nr 2) w części B budynku Wydziału Automatyki, Elektroniki i Informatyki Politechniki Śląskiej obejmujące m.in demontaż istniejących dźwigów i drzwi na poszczególnych kondygnacjach, montaż, instalacja oraz przetestowanie kompletnych dźwigów, towarzyszące i wykończeniowe roboty budowlane. (CPV 45.31.31.00 - Instalowanie wind Instalowanie wind). Termin wykonania do 3 miesięcy od dnia podpisania umowy. Zakres zamówienia obejmuje roboty budowlane których wartość zbilansowana w ramach przedmiotowego obiektu w 2009r. nie przekracza kwoty 5.150.000Euro. Na mocy art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających Wykonawcy, który będzie realizował zamówienie podstawowe, przy czym: zakres zamówień uzupełniających będzie polegał na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, wartość ww. zamówień będzie stanowić nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, zamówienia uzupełniające udzielane będą w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego pod następującymi warunkami: wystąpiła potrzeba dokonania ww. zamówień uzupełniających a Zamawiający dysponuje odpowiednimi środkami finansowymi, zamówienia uzupełniające zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.31.00-5.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 12.000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A) Warunki podmiotowe (warunki udziału w postępowaniu jakie musi spełnić Wykonawca): 1.Spełnienie przesłanek udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust. 1 ustawy. 2.Spełnienie przesłanki udziału w postępowaniu określonej w art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy. 3.Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonanie przez Wykonawcę (zakończenie) nie wcześniej niż 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej 3 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, obejmujących m.in. modernizację lub montaż dźwigów osobowych z napędem elektrycznym, w tym wartość co najmniej 1 roboty musi wynosić ok. 200.000 zł brutto na 1 dźwig. 4.Dysponowanie potencjałem, technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiadanie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Dysponowanie przez Wykonawcę osobami (minimum 1 osobą) posiadającymi: a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności : - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych, oraz wpisanymi do Izby Inżynierów Budownictwa; b) kwalifikacje do wykonywania prac na stanowisku eksploatacji (E) o napięciu do 1 kV (wystawione przez SEP lub inną uprawnioną jednostkę); c) uprawnienia do wykonywania robót dźwigowych dotyczących dźwigów osobowych, bądź osobowo-towarowych np. ISO 9001/2001 na montaż dźwigów osobowych, lub uprawnienia na modernizację dźwigów osobowych (UDT). 5.Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy poprzez: Nie zaleganie przez Wykonawcę z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt.1-5, poprzez zastosowanie kryterium spełnia/nie spełnia tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy potwierdzają spełnienie tych warunków. Brak któregokolwiek z nw. oświadczeń, dokumentów i załączników zawartych w nw. pkt.A 1.1-5.2 potwierdzających spełnienie ww. warunków lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkowało wykluczeniem Wykonawcy na mocy art. 24. ust. 2 pkt. 3 ustawy (z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy). B) Warunki przedmiotowe (warunki dotyczące przedmiotu zamówienia jakie musi spełnić Wykonawca):6.Zaoferowanie ceny, okresu gwarancji, terminu realizacji itd. 7.Zaoferowanie przedmiotu zamówienia odpowiadającego wymogom zamawiającego, w szczególności wymaganiom technicznym. 8.Zaoferowanie wymaganych minimalnych parametrów technicznych - wykazanie, że oferowane materiały i urządzenia oraz ich elementy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający dokona sprawdzenia i oceny czy oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Brak któregokolwiek z nw. dokumentów i załączników potwierdzających ww. wymagania lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkował: - odrzuceniem oferty na mocy art. 89. ust. 1 ustawy w zakresie nw. pkt. B 6.1-7.1; - odrzuceniem oferty na mocy art. 89. ust. 1 ustawy w zakresie nw. pkt. B 8.1 z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A ) Na potwierdzenie warunków podmiotowych: 1.1. Oświadczenie 1.2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - jeżeli dotyczy. 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.1. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, okresu i miejsca wykonania 3.2. Dokument potwierdzający należyte wykonanie - minimum 3 robót wymienionych w powyższym wykazie 4.1. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. 4.2. Kopie uprawnień budowlanych i świadectw kwalifikacyjnych 4.3. Kopie zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, jeżeli odrębne przepisy wymagają tego wpisu. 5.1. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego lub zaświadczenie, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (albo oświadczenie złożone przed właściwym organem) - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.2. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego lub zaświadczenie, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (albo oświadczenie złożone przed właściwym organem) - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B) Na potwierdzenie warunków przedmiotowych: 6.1. Oferta Cenowa. 7.1 Zestawienie materiałów, urządzeń, sprzętów. 8.1. Zdjęcia, prospekty, katalogi, foldery, opisy techniczne lub inne materiały dotyczące oferowanego urządzenia, jego elementów, materiałów czy rozwiązań, potwierdzające spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego. - w języku polskim. C) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentów, składa stosowne wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.05.2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z 2006r.z późniejszymi zmianami) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polsl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Śląska, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, 44-100 Gliwice, ul. Konarskiego 18, pok. 511.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Politechnika Śląska, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, 44-100 Gliwice, ul. Konarskiego 18, pok. 511.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: A). W przypadku składania oświadczeń lub podpisywania jakichkolwiek dokumentów przez PEŁNOMOCNIKA wymagane jest dołączenie oryginału pełnomocnictwa z podpisem mocodawcy lub kopii uwierzytelnionej notarialnie. B). Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenia zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do tych Wykonawców. Jeżeli oferta Wykonawców, występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający (przed zawarciem umowy) może żądać umowy regulującej ich współpracę. Należy również dołączyć stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia; pełnomocnictwo to powinno być udzielone (podpisane) przez podmioty występujące wspólnie. C ) Zamawiający przewiduje częściowe płatności za wykonane i odebrane elementy robót. Podstawą zapłaty będą protokoły odbioru podpisane przez Zamawiającego oraz faktury VAT. Płatności częściowe będą obejmowały ok. 60% wartości brutto całego zamówienia, pozostała część należności (tj. ok. 40%) będzie płatna po dokonaniu odbioru końcowego całego przedmiotu zamówienia..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.