eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hajnówka › Remont pomieszczenia kuchni, sali gimnastycznej i pokrycia dachu nad salą gimnastyczną w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Hajnówce



Ogłoszenie z dnia 2007-07-04

Hajnówka: Remont pomieszczenia kuchni, sali gimnastycznej i pokrycia dachu nad salą gimnastyczną w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Hajnówce
Numer ogłoszenia: 111979 - 2007; data zamieszczenia: 04.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Hajnowski, ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka, woj. podlaskie, tel. 085 6823371, fax 085 6824220.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zso.yoyo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczenia kuchni, sali gimnastycznej i pokrycia dachu nad salą gimnastyczną w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Hajnówce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a)roboty remontowe w pomieszczeniu kuchni (posadzka, ściany, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, instalacja elektryczna, dostawa i zainstalowanie kotłów warzelnych) b)wykonanie pokrycia dachu, c)remont sali gimnastycznej (odnowienie sufitu, demontaż i ułożenie posadzki,wymiana lamp sufitowych)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.29.10 - 45.26.29.10 Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 25.23.40.00 - Drzwi, okna, ramy, progi, okiennice i rolety z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.10.00 - Okna, drzwi i podobne elementy Oryginalny kod CPV: 29.71.13.60 - Kuchenki elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 39.71.13.61 - Kuchenki elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie ma.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków. 1.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności. (np. kserokopia rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej z których wynika, iż oferent posiada zezwolenie na ten rodzaj działalności), 1.2.Znajdują się w sytuacji finansowej pozwalającej na realizację zamówienia (np. sprawozdanie finansowe, oświadczenie dobrej sytuacji finansowej, płynności finansowej jednostki), 1.3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny (informacja o wykonywanych usługach o podobnym lub identycznym zakresie w ostatnich 3 latach), 1.4.Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i odpowiednimi potencjałem technicznym (wg oświadczenia), 1.5.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie, art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1.1.Oświadczenie na formularzu stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ, 1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.3.Aktualne zaświadczenie z ZUS i US o nie zaleganiu w opłacie należnych opłat 1.4.Polisę Ubezpieczeniową OC firmy. 1.5.Wykaz wykonywanych usług o podobnym lub identycznym zakresie w ostatnich 3 latach

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umwp-podlasie.pl/bip/powiat/hajnowka/index.asp?pid=przet_lo

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Hajnówce ul. A. Zina 1 17-200 Hajnówka p. Włodzimierz Pieruczuk.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2007 godzina 14:30, miejsce: Oferty należy składać w sekretariacie Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Hajnówce przy ul. Piłsudskiego 7 w godzinach 8:00 do 15:00 do dnia 24 lipca 2007r do godz. 14:30.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.