eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › dostawa testów do diagnostyki mikrobiologicznej, surowic do aglutynacji szkiełkowej Salmonella oraz odczynników chemicznych dla ZHW w Łodzi oraz ZHW o/Piotrków Trybunalski



Ogłoszenie z dnia 2006-03-01

POZYCJA 11195

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Łódź: dostawa testów do diagnostyki mikrobiologicznej, surowic do aglutynacji szkiełkowej Salmonella oraz odczynników chemicznych dla ZHW w Łodzi oraz ZHW o/Piotrków Trybunalski Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Łodzi, do kontaktów: Agnieszka Dąbrowska, ul. Proletariacka 2/6, 93-569 Łódź, tel. 042 6351400, fax 042 6301668, e-mail: lodz.wiw.@wetgiw.gov.pl, www.bip.lodz.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa testów do diagnostyki mikrobiologicznej, surowic do aglutynacji szkiełkowej Salmonella oraz odczynników chemicznych dla ZHW w Łodzi oraz ZHW o/Piotrków Trybunalski. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Testy do diagnostyki mikrobiologicznej, surowice do aglutynacji szkiełkowej Salmonella, odczynniki chemiczne, odczynniki do AAS, rozpuszczalniki i wzorce do HPLC, wskaźniki i barwniki, certyfikowane materiały odniesienia, środki do dezynfekcji, testy do aparatu Mini Api firmy Biomerieux (system zamknięty). 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: obszar województwa łódzkiego. Kod NUTS: PL11. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.63.00 - Odczynniki chemiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne Oryginalny kod CPV: 24.49.40.00 - Czynniki diagnostyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.40.00 - Czynniki diagnostyczne Oryginalny kod CPV: 36.60.00.00 - Różne wyroby gotowe i pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 39.29.00.00 - Wyposażenie różne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: kilku części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 130 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Część I - 2 970,00 zł Część II - 406,00 zł Część III - 1860,00 zł Część IV - 550,00 zł Część V - 890,00 zł Część VI - 29,00 zł Część VII - 360,00 zł Część VIII-220,00 zł Część IX - 680,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zapłata za dostarczone partie artykułów w terminie 30 dni, licząc od dnia ich odbioru i otrzymania faktury. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - koncesja, zezwolenie lub licencja jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania ww. dokumentu na podjęcie działalności gospodarczej, związanej z przedmiotem zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: - Informacja z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzający zdolność kredytową Wykonawcy (Wykonawca załączy do oferty aktualną analizę finansowo - ekonomiczną przeprowadzoną przez bank potwierdzającą zdolność kredytową Wykonawcy na co najmniej 50 000 zł), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie mniej niż 50 000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: - w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum trzech dostaw, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - uznane zostaną tylko te dostawy podane w wykazie, które będą potwierdzone referencjami. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 80% termin realizacji dostaw - 20% Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: WIW 0321/P/06/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 16.04.2006, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 17.04.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 17.04.2006, godzina 10:15, Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Łodzi, ul. Proletariacka 2/6 - sekretariat.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 21.02.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.40.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Część 1 Testy do diagnostyki mikrobiologicznej: Testy do diagnostyki mikrobiologicznej, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ Testy do diagnostyki mikrobiologicznej: - termin ważności asortymentu - min. 5 miesięcy od momentu dostarczenia do siedziby Zamawiającego, z wyjątkiem antybiotyków w substancji do badania pozostałości substancji hamujących - termin przydatności minimum 24 miesiące. - konieczność dołączenia przy dostawach certyfikatu oraz instrukcji do każdego z zamówionego asortymentu (w tym przynajmniej raz powinna być dostarczona instrukcja i certyfikat w języku polskim ), a także wskazanie warunków przechowywania, - przy dostawach antybiotyków do badania pozostałości substancji hamujących należy podać dodatkowo moc stężenia substancji w ug/mg. 3) Zakres lub wartość: 24540,55 EUR 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.40.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Część nr 2 Surowice do aglutynacji szkiełkowej Salmonella Surowice do aglutynacji szkiełkowej Salmonella, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ Surowice do aglutynacji szkiełkowej Salmonella: - termin ważności min. 1 rok od momentu dostarczenia do siedziby Zamawiającego - konieczność dołączenia przy dostawach certyfikatu do każdego z zamówionego asotymentu (przy tym przynajmniej raz powinien być dostarczony certyfikat w języku polskim). 3) Zakres lub wartość: 3347,43 EUR 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.63.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Część nr 3 Odczynniki chemiczne Odczynniki chemiczne, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ - świadectwo jakości do każdej partii odczynnika zawierające co najmniej informacje o zawartości substancji czynnej, użytej do oznaczenia metody analitycznej, poziomie niepewności, istotnych analitycznie parametrach fizyko-chemicznych i datę ważności - data ważności minimum 24 miesiące od momentu dostarczenia do siedziby Zamawiającego. 3) Zakres lub wartość: 15350,99 EUR 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.63.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Część nr 4 Odczynniki do AAS Odczynniki do AAS, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ Odczynniki do AAS: - świadectwo jakości do każdej partii odczynnika zawierające co najmniej informacje o zawartości substancji czynnej, zanieczyszczenia metalami, użytej do oznaczenia metody analitycznej, poziomie niepewności i datę ważności - jeżeli specyfikacja nie stanowi inaczej - zanieczyszczenia metalami nie większe niż 10 ppb dla pojedynczego metalu - termin ważności minimum 24 miesiące od momentu dostarczenia do siedziby Zamawiającego. 3) Zakres lub wartość: 4606,11 EUR 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.63.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Część Nr 5 Rozpuszczalniki i wzorce do HPLC Rozpuszczalniki i wzorce do HPLC, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ Rozpuszczalniki i wzorce do HPLC: - świadectwo jakości do każdej partii zawierające co najmniej informacje o zawartości substancji czynnej, użytej do oznaczenia metody analitycznej i poziome niepewności, datę ważności. Odczynniki do HPLC muszą być spektralnie czyste i nie mogą wykazywać fluorescencji - termin ważności min. 24 miesiące od momentu dostarczenia do siedziby Zamawiającego. 3) Zakres lub wartość: 7358,33 EUR 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.63.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Część nr 6 Wskaźniki i barwniki Wskaźniki i barwniki, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ Wskaźniki i barwniki: - świadectwo jakości do każdej partii zawierające co najmniej informacje o zawartości substancji czynnej, użytej do oznaczenia metody analitycznej, poziome niepewności, istotnych analitycznie parametrach fizyko-chemicznych i datę ważności - do odczynników o stopniu czystości "czysty" lub "technicznie czysty" świadectwo jakości nie będzie wymagane, - data ważności min. 12 miesięcy od momentu dostarczenia do siedziby zamawiającego. 3) Zakres lub wartość: 240,32 EUR 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.63.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Część nr 7 Certyfikowane materiały odniesienia Certyfikowane materiały odniesienia, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ Certyfikowane materiały odniesienia: - data ważności min. 12 miesięcy od momentu dostarczenia do siedziby zamawiającego. 3) Zakres lub wartość: 2984,92 EUR 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.63.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Część nr 8 Środki dezynfekcyjne Środki dezynfekcyjne, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniki nr 8 do SIWZ. 3) Zakres lub wartość: 1858,50 EUR 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 9 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.40.00, 24.49.63.00, 36.60.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Część nr 9 Testy do aparatu mini Api firmy Biomerieux (system zamknięty) Testy do aparatu mini Api firmy Biomerieux (system zamknięty), szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ Testy do aparatu mini Api firmy Biomerieux (system zamknięty): - certyfikat i instrukcja w języku polskim do każdej dostarczonej partii zamówionego asortymentu: - termin ważności dostarczonych testów nie krótszy niż 80% terminu ważności gwarantowanego przez producenta. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych dla Części IX. 3) Zakres lub wartość: 5678,39 EUR 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.