eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żywiec › Opracowanie projektów budowlano wykonawczych przebudowy i budowy dróg gminnych w dzielnicy Zabłocie w Żywcu - etap II



Ogłoszenie z dnia 2007-07-04

Żywiec: Opracowanie projektów budowlano wykonawczych przebudowy i budowy dróg gminnych w dzielnicy Zabłocie w Żywcu - etap II
Numer ogłoszenia: 111933 - 2007; data zamieszczenia: 04.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski Żywiec, ul. Rynek 2, 34-300 Żywiec, woj. śląskie, tel. 033 4754200, fax 033 4754202.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zywiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektów budowlano wykonawczych przebudowy i budowy dróg gminnych w dzielnicy Zabłocie w Żywcu - etap II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektów budowlano wykonawczych przebudowy i budowy dróg gminnych w dzielnicy Zabłocie dla ulic: Łęgowa - ok. 920mb, Ludna - ok. 360mb, Sportowa - ok. 230mb, Wczasowa - ok. 530mb, Piaskowa - ok. 690mb, Jasna - ok. 440mb, Kochanowskiego - ok. 515mb, Krzywa - ok. 320 mb, Mochnackiego - ok. 410mb, most na pot. Młynówka w ciągu ul. Piaskowej, most na pot. Młynówka w ciągu ul. Łęgowej i odwodnienie os. Kochanowskiego (kanalizacja deszczowa) w zakresie m.in.: przebudowy jezdni, istniejących chodników i poboczy, odwodnienia, przebudowy, dobudowy lub budowy oświetlenia ulicznego, przebudowy istniejących zjazdów na posesje i wprowadzenie nowej organizacji ruchu oraz budowę obiektów mostowych: konstrukcja nośna - stalowa, pomost - drewniany, szerokość mostu ok. 6,00m, rozpiętość ok. 9,00m. Zakres opracowania projektowo-kosztorysowego obejmuje: 1) uzyskanie aktualnych podkładów geodezyjnych niezbędnych do opracowania dokumentacji, 2) opracowanie dokumentacji geologicznej, 3) uzyskanie wszelkich wymaganych uzgodnień niezbędnych do otrzymania pozwolenia na budowę, w tym wszelkie konieczne opracowania dodatkowe wymagane odrębnymi przepisami, m.in. jeśli są wymagane odrębnymi przepisami, materiały potrzebne do: uzyskania decyzji środowiskowej, pozwolenia wodnoprawnego, wymagane opinie i uzgodnienia z właścicielami gruntów, opracowanie projektów przekładek urządzeń obcych, jeżeli takie wymogi zaistnieją na skutek uzgodnień z właścicielami tych urządzeń, plan wycinki drzew i krzewów, uzgodnienia z ZUD, 4) opracowanie projektu budowlano wykonawczego - 6 egzemplarzy, 5) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - 3 egzemplarze, 6) opracowanie przedmiaru robót oraz kosztorysu inwestorskiego, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389) a) przedmiar robót - 6 egzemplarzy, przy czym dla ulic: Piaskowa i Łęgowa zakres robót należy podzielić na dwa etapy, a mianowicie: - etap I od ulicy Podtorze do mostu na pot. Młynówka, - etap II koniec mostu na pot. Młynówka do ulicy Tetmajera, b) kosztorys inwestorski - 1 egzemplarz (dla ulic: Piaskowa i Łęgowa z podziałem na etapy jw.), 7) docelowy projekt organizacji ruchu opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem (Dz. U. Nr 177, poz. 1729) - zatwierdzony przez Wydział Komunikacji, Transportu i Dróg Publicznych Starostwa Powiatowego w Żywcu - 8 egzemplarzy, 8) aktualizacja kosztorysu inwestorskiego na dzień ogłoszenia przetargu, 9) złożenie wersji elektronicznej w formie pdf pełnego zakresu dokumentacji projektowo kosztorysowej

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.02.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiąjacy żąda wniesienia wadium w kwocie 4 500,00 PLN (cztery tysiące pięćset złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 i nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych, 2) udzielą rękojmi na okres nie krótszy niż 24 miesiące, 3) wykonali co najmniej jedno zadanie odpowiadające rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, 4) Zamawiający wymaga, aby część zamówienia dotycząca opracowania projektu budowlano wykonawczego, branży drogowej wykonana została przez Wykonawcę składającego ofertę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca uprawniony jest do ubiegania się o zamówienia publiczne, zgodnie z art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych - wg załącznika nr 2. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz osób uprawnionych do podpisywania dokumentów przetargowych i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, oraz pełnomocnictwa udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymagane oświadczenie i dokumenty wskazane w pkt.2 i 3 niniejszego rozdziału powinny być złożone przez każdy podmiot. 5. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zgodnie z załącznikiem nr 3. 6. Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (przez uprawnienia rozumie się uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz - zgodnie z odrębnymi przepisami wpisani są na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, co potwierdza zaświadczenie wydane przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności. 7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - zgodnie z zał. nr 4. 8. Dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zywiec.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Żywcu, 34-300 Żywiec, Rynek 2 - Wydział Inżynierii Miejskiej, Ochrony Środowiska i Rozwoju Urbanistycznego - Referat dróg - pokój nr 101. Wersja papierowa w cenie 12,00 PLN.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Żywcu, 34-300 Żywiec, Rynek 2 - biuro podawcze, parter.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.