eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Morawica › Odbiór,transport i utylizacja odpadów niebezpiecznych medycznych i innych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-04

Morawica: Odbiór,transport i utylizacja odpadów niebezpiecznych medycznych i innych.
Numer ogłoszenia: 111911 - 2007; data zamieszczenia: 04.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy, ul. Spacerowa 5, 26-026 Morawica, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3641378, fax 041 3641226.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.morawica.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór,transport i utylizacja odpadów niebezpiecznych medycznych i innych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i utylizacja odpadów niebezpiecznych medycznych i innych opisanych w zgodnie z katalogiem odpadów, który jest załącznikiem do rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. (Dz.U. z 2001 r. Nr 112, poz.1206 ze zmianami). W zakres w/w usługi wchodzi: - dostarczanie opakowań tekturowych, worków foliowych lub innych opakowań niezbędnych do gromadzenia odpadów w ilościach zabezpieczających potrzeby Zamawiającego, - załadunek odpadów z miejsca ich składowania na terenie siedziby Zamawiającego, - odkażanie miejsca składowania środkiem do tego przeznaczonym, - transport odpadów pojazdem specjalnym, spełniającym wymogi do przewozu materiałów niebezpiecznych, - utylizacja (unieszkodliwianie) odpadów niebezpiecznych w miejscu wybranym przez wykonawcę z zachowaniem wymagań ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2007 r. Nr 39, poz.251 ze zmianami) oraz ustawy z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz.U. z 2006 r. Nr 129, poz.902 ze zmianami). Ilość szacunkowa odpadów medycznych i innych wytwarzanych przez zamawiającego jest następująca: - odpady medyczne, kod od 180101 do 180104 - 50.000 kg - utrwalacz płynny RTG, kod 180106 - 600 litrów - leki, kod 180109 - 20 kg - zużyte kąpiele lecznicze, kod 180180 - 4.000 kg - odpady zawierające rtęć, kod 060404 - 20 kg Częstotliwość wywozu odpadów medycznych i innych - jeden raz w tygodniu, odbiór z miejsca składowania znajdującego na terenie siedziby Zamawiającego w dni robocze w godz. 7:00 - 10:00 w terminach uzgodnionych telefonicznie. Termin realizacji zamówienia: sukcesywnie wg bieżących potrzeb zamawiającego w ciągu 24 miesięcy od daty podpisania umowy. Usługa realizowana będzie na koszt i ryzyko wykonawcy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.22.00 - Usługi w zakresie odpadów medycznych Kod CPV wg słownika 2008: 90.52.40.00 - Usługi w zakresie odpadów medycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp - ocena spełniania w/w warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia; - spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust.1 ustawy Pzp - ocena spełniania w/w warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia; - zrealizują sukcesywnie przedmiot zamówienia w terminie 24 miesięcy od daty podpisania umowy - ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym; - wyrażą zgodę na 30 dniowy termin płatności faktur za wykonaną usługę - ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym; - zagwarantuje wykonanie zamówienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2007 r. Nr 39, poz.251 ze zmianami) oraz wymaganiami określonymi w SIWZ - ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym; 2. Ocena spełniania w/w warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach będących integralną częścią złożonej oferty. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych oświadczeń i dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, poza sytuacją określoną w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga przedstawienia niżej wymienionych dokumentów w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (poświadczenie kserokopii musi być dokonane na każdej stronie kserokopii w przypadku dokumentów wielostronicowych) przez wykonawcę: a) formularz oferty, sporządzony według wymaganego wzoru - co do treści (zał. Nr 1 do SIWZ). Nie zachowanie pełnej treści wymaganego wzoru skutkuje odrzuceniem oferty; b) formularz cenowy, sporządzony według wymaganego wzoru - co do treści (zał. Nr 2 do SIWZ). Nie zachowanie pełnej treści wymaganego wzoru skutkuje odrzuceniem oferty; c) oświadczenie w trybie art. 44 ustawy Pzp o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp (zał. Nr 3 do SIWZ); d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te mają stwierdzać aktualny stan prawny wykonawcy, zakres jego działalności stwierdzający, że wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu odpowiadającym zamówieniu, osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (spółki cywilne, konsorcja), wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, ustanowiony przez nich pełnomocnik przed podpisaniem umowy musi przedstawić zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych wykonawców. e) aktualną decyzję lub zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem zgodne z ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 (t.j. Dz.U. z 2007 r. Nr 39, poz.251 ze zmianami); f) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia środków transportu, spełniających wymogi do przewozu materiałów niebezpiecznych; g) wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (zał. Nr 4 do SIWZ). Obowiązek posiadania właściwej decyzji lub zezwolenia wymieniony w ppkt. e) dotyczy także podwykonawców; 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1 ppkt. d) i e) składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87, poz.605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. Okres niezmienności cen liczony od dnia podpisania umowy - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.morawica.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii - Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, 26-026 Morawica, ul.Spacerowa 5 tel.(041)36-41-378, fax.(041)36-41-226. Opłata 30 PLN - gotówka lub zaliczenie pocztowe..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2007 godzina 10:45, miejsce: Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii - Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, 26-026 Morawica, ul.Spacerowa 5 tel.(041)36-41-378, fax.(041)36-41-226..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.