eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Bilety lotnicze na loty rejsowe i/lub czarterowe krajowe i zagraniczne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-27

Warszawa: Bilety lotnicze na loty rejsowe i/lub czarterowe krajowe i zagraniczne
Numer ogłoszenia: 111844 - 2008; data zamieszczenia: 27.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Instytut Fryderyka Chopina, Pl. Piłsudskiego 9, 00-078 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8275471, fax 022 8275471.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chopin.nifc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bilety lotnicze na loty rejsowe i/lub czarterowe krajowe i zagraniczne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne rezerwowanie i sprzedaż biletów lotniczych na trasach krajowych, europejskich i pomiędzy poszczególnymi kontynentami, wraz z ich dostarczaniem do siedziby Zamawiającego (Pl. Piłsudskiego 9 w Warszawie) lub w miejsce wskazane przez Zamawiającego (w terminach wskazywanych przez Zamawiającego, w okresie do 31 grudnia 2010 roku od daty zawarcia umowy. W trakcie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany będzie do: - rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych (w klasach wymaganych przez Zamawiającego, m. in.: ekonomicznej i biznes na trasach europejskich i reszty świata, a także w klasie przewoźników - tzw. Tanie Linie Lotnicze); - dostarczania biletów (dostawa uwzględniona w cenie usługi - biletu) do siedziby Zamawiającego w terminie wymaganym przez Zamawiającego, nie później niż 24 godziny przed planowanym wylotem, w godzinach wymaganych przez Zamawiającego [7 dni w tygodniu, w systemie dwudziestoczterogodzinnym], jednakże w wyjątkowych sytuacjach sposób dostawy może ulec skróceniu i być wymagany w innym terminie niż dni i godziny pracy Zamawiającego (dotyczy wylotu w rejsie lotniczym mającym początek w Polsce); w przypadku gdy podróż będzie rozpoczynać się w innym miejscu niż w Polsce, wymagane jest by bilet był dostępny w przedstawicielstwie biura podróży lub linii lotniczej lub w innym miejscu uzgodnionym z Zamawiającym w kraju wylotu w przypadku gdy będzie to umożliwiało wskazanemu przez Zamawiającego - odbiorcy biletu lub w inny sposób dostarczony odbiorcy po uzgodnieniu z Zamawiającym w sposób umożliwiający rozpoczęcie podróży odbiorcy lub jego przedstawiciela w wyznaczonym terminie; - przypominania o zbliżających się terminach zakupu biletów po dokonanych uprzednio rezerwacjach; - dostarczania (w sytuacjach nagłych) biletu/ów do siedziby Zamawiającego w czasie nie dłuższym niż 6 godzin; - oferowania zróżnicowanych wariantów połączeń z uwzględnieniem najkorzystniejszych warunków przelotu (np. cena, promocja, zniżki grupowe, obniżki z tytułu odpowiednio wcześniejszej rezerwacji, połączeń weekendowych lub świątecznych, czas podróży, długość trasy, jak najmniejsza ilość przesiadek, międzylądowań, bilety wirtualne - u przewoźników z kategorii Tanie Linie Lotnicze itp.); - zmiany/przepisania na bilecie nazwiska (wszelkich wymaganych danych) osoby/osób, na którą/e wystawiono rezerwacje/bilet/-y oraz ewentualnie rezygnacja z zaplanowanego przelotu zgodnie z zasadami przewoźnika, u którego wykupiono bilet lub/i dokonano rezerwacji; - zorganizowania oraz pełnego zabezpieczenia kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami lokalnymi i państw docelowych (ewentualnie docelowych portów lotniczych) - dotyczy wszelkiego rodzaju opłat - np. opłat lotniskowych, podatków, obowiązkowych ubezpieczeń itp., opłat dodatkowych za bagaż ponad wagowy/ponad wymiarowy, z uwagi, iż Zamawiający będzie ewentualnie rezerwował przeloty/bilety również dla artystów (pojedynczych, jak i grup artystów); - posiadania co najmniej jednej placówki na ternie Warszawy realizującej sprzedaż biletów lotniczych; - dysponować stroną internetową, przez którą Zamawiający będzie mógł dokonywać rezerwacji biletów w systemie dwudziestoczterogodzinnym (24h/dobę) przez siedem dni w tygodniu, nie wyłączając dni świątecznych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 63.51.20.00 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych Kod CPV wg słownika 2008: 63.51.20.00 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych Oryginalny kod CPV: 62.20.00.00 - Usługi nieregularnego transportu lotniczego Kod CPV wg słownika 2008: 60.42.00.00 - Usługi nieregularnego transportu lotniczego Oryginalny kod CPV: 62.00.00.00 - Usługi transportu lotniczego Kod CPV wg słownika 2008: 60.40.00.00 - Usługi transportu lotniczego Oryginalny kod CPV: 62.11.00.00 - Usługi regularnego transportu lotniczego osób Kod CPV wg słownika 2008: 60.41.00.00 - Usługi regularnego transportu lotniczego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium w przedmiotowym postępowaniu nie jest wymagane..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu oceniane będą w systemie 1 lub 0 (spełnia lub nie spełnia warunku). O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą ofertę w niniejszym przetargu nieograniczonym oraz potwierdzą spełnienie poniższych warunków, załączając do oferty dokumenty zgodnie z wykazem, określonym w pkt. 9 SIWZ: - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 z późn. zm.); - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w ramach realizacji zamówienia objętego postępowaniem; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; - przynależą do Międzynarodowego Stowarzyszenia Transportu Lotniczego (IATA) lub posiadają autoryzację IATA; - przynależą do Polskiej lub odpowiednio Regionalnej Izby Turystyki; - potwierdzą, iż zrealizowali/realizują usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (Zamawiających), w tym potwierdzą, iż wykonali przynajmniej jedno zamówienie o wartości minimum 100.000 zł brutto oraz przedłożą dokumenty potwierdzające (np. referencje), że usługi te zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie; - potwierdzą, iż dysponują przynajmniej trzema osobami (z rozbudowaniem do czterech -ewentualne zastępstwa - zobowiązanie Wykonawcy załączone do oferty do dysponowania czwartą osobą, bez konieczności jej wskazywania w ofercie), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - tj. będą odpowiedzialne za stałą współpracę z Zamawiającym , wraz z ich doświadczeniem (wymagane doświadczenie przynajmniej jeden rok w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - dotyczy sprzedaży biletów/rezerwacji przewoźników stowarzyszonych w IATA); - potwierdzą, iż nie zalegają z opłacaniem podatków lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności poprzez przedłożenie aktualnego zaświadczenia naczelnika właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub stwierdzające, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - potwierdzą, iż nie zalegają z opłatami oraz składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub stwierdzające, że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, poprzez przedłożenie aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłatami oraz składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub stwierdzające, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - przedłożą aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, bez żadnych wyłączeń kolidujących z realizacją przedmiotu zamówienia. W przypadku załączenia do oferty polisy wystawionej na okres krótszy niż czas trwania umowy, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia oprócz polisy - pisemnego oświadczenia, że zobowiązuje się do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, na kwotę nie niższą niż 50% wartości ofertowej brutto.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty lub ich kopie poświadczone za zgodność z oryginałem, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz, a wzór umowy musi być przez tę osobę zaakceptowany: a) wypełniony cały formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; b) dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Wykonawcy zagraniczni składają dokumenty określone lit. b, lit. e, j, k, zgodnie z wymogami określonymi w tych punktach, bądź też tożsame odpowiedniki wymaganych dokumentów stosowane w kraju właściwym dla Wykonawcy potwierdzające, że nie otwarto ich likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w tym przypadku dokumenty są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne stosownie do obowiązujących przepisów, tłumacza przysięgłego lub notariusza. Pozostałe wymagane dokumenty Wykonawcy zagraniczni składają zgodnie z zasadami określonymi w niniejszej SIWZ, c) w przypadku przedsiębiorców działających w spółce cywilnej - umowę spółki określającą formę, zakres reprezentacji i zaciągania zobowiązań, a każdy wspólnik/przedsiębiorca oddzielnie składa wymagane dokumenty określone lit. b, lit. e, j, k zaś pozostałe dokumenty podpisują wszyscy wspólnicy lub osoby posiadające prawo do reprezentacji spółki na podstawie umowy lub upoważnienia, d) jeżeli składana jest jedna oferta przez dwa lub więcej podmiotów wspólnie, to: - przedłożą one pełnomocnictwo do reprezentacji dla przedstawiciela pozostałych Wykonawców określające: temat postępowania, którego dotyczy pełnomocnictwo, Wykonawców (nazwy i dokładne adresy) ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wskazanie Wykonawcy - pełnomocnika, zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez wszystkich uprawnionych Wykonawców występujących wspólnie (w tym ustanowionego pełnomocnika), - w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego w lit. b, lit. e, j, k, l niniejszej SIWZ, każdy z podmiotów oddzielnie musi udokumentować posiadanie dopuszczenia do obrotu prawnego i potwierdzić spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wyjaśnienie odnośnie lit e oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego składają oddzielnie wszyscy Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, natomiast odnośnie spełniania warunków, w niniejszym oświadczeniu potwierdzają tylko, iż spełniają razem określone warunki dotyczące poszczególnych Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia; - oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie; - podmioty występujące wspólnie muszą upoważnić - personalnie - jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych podmiotów; - podmioty występujące wspólnie przed zawarciem umowy na realizację przedmiotu zamówienia przedłożą Zamawiającemu umowę regulującą zasady ich współpracy, współdziałania, odpowiedzialności; umowę taką podmioty występujące wspólnie mogą przedłożyć już na etapie składania oferty; e) oświadczenie, iż nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655) - załącznik nr 4 do SIWZ; f) dokument potwierdzający, iż przynależą do Międzynarodowego Stowarzyszenia Transportu Lotniczego (IATA) lub posiadają autoryzację IATA; g) dokument potwierdzający, iż przynależą do Polskiej lub odpowiednio Regionalnej Izby Turystyki; h) potwierdzą, iż zrealizowali/realizują usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (Zamawiających) - załącznik nr 5 do SIWZ, w tym potwierdzą, iż wykonali przynajmniej jedno zamówienie o wartości minimum 100.000 zł brutto oraz przedłożą dokumenty potwierdzające (np. referencje), że usługi te zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie; i) potwierdzą, iż dysponują przynajmniej trzema osobami (z rozbudowaniem do czterech -ewentualne zastępstwa - zobowiązanie Wykonawcy załączone do oferty do dysponowania czwartą osobą, bez konieczności jej wskazywania w ofercie) - wykaz osób wg załącznika nr 6 do SIWZ, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - tj. będą odpowiedzialne za stałą współpracę z Zamawiającym, wraz z ich doświadczeniem (wymagane doświadczenie przynajmniej jeden rok w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - dotyczy sprzedaży biletów/rezerwacji przewoźników stowarzyszonych w IATA); j) przedłożą aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub stwierdzające, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; k) przedłożą aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłatami oraz składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub stwierdzające, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; l) przedłożą aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, bez żadnych wyłączeń kolidujących z realizacją przedmiotu zamówienia. W przypadku załączenia do oferty polisy wystawionej na okres krótszy niż czas trwania umowy, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia oprócz polisy - pisemnego oświadczenia, że zobowiązuje się do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, na kwotę nie niższą niż 50% wartości ofertowej brutto; ł) zaakceptowany wzór umowy - załącznik nr 2 do SIWZ; m) zaakceptowany załącznik nr 1 do SIWZ tj. opis przedmiotu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 55
  • 2. stały upust za cenę każdego oferowanego biletu - 45

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chopin.nifc.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pl. Piłsudskiego 9, Warszawa, recepcja Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2008 godzina 10:30, miejsce: Pl. Piłsudskiego 9, Warszawa, recepcja Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.