eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Mazowiecki › Udzielenie i obsługa kredytu w wysokości 790.000,00 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie inwestycji pn. 1.Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Wiadernie o salę gimnastyczną wraz z zapleczem sanitarnym oraz blokiem żywieniowym - kredyt w wys. 450.000 zł

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-27

Tomaszów Mazowiecki: Udzielenie i obsługa kredytu w wysokości 790.000,00 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie inwestycji pn. 1.Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Wiadernie o salę gimnastyczną wraz z zapleczem sanitarnym oraz blokiem żywieniowym - kredyt w wys. 450.000 zł 2.Budowa drogi gminnej w miejscowości Zawada - Łagiewniki gm. Tomaszów Maz. dł. 1826 mb i szer. jezdni 5,0 ( II etap- nawierzchnia asfaltowa) - kredyt w wys. 240.000 zł 3.Budowa drogi gminnej ul. Osiedlowej i drogi wewnętrznej w miejscowości Dąbrowa gm. Tomaszów Maz. dł. 410 mb i szer. 5,2 ( II etap- nawierzchnia tłuczniowa w tym 360 m
Numer ogłoszenia: 111836 - 2008; data zamieszczenia: 27.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tomaszów Mazowiecki, ul. Prezydenta Ignacego Mościckiego 4, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. (044) 724 55 73, fax (044) 724 64 09.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminatomaszowmaz.org

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu w wysokości 790.000,00 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie inwestycji pn. 1.Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Wiadernie o salę gimnastyczną wraz z zapleczem sanitarnym oraz blokiem żywieniowym - kredyt w wys. 450.000 zł 2.Budowa drogi gminnej w miejscowości Zawada - Łagiewniki gm. Tomaszów Maz. dł. 1826 mb i szer. jezdni 5,0 ( II etap- nawierzchnia asfaltowa) - kredyt w wys. 240.000 zł 3.Budowa drogi gminnej ul. Osiedlowej i drogi wewnętrznej w miejscowości Dąbrowa gm. Tomaszów Maz. dł. 410 mb i szer. 5,2 ( II etap- nawierzchnia tłuczniowa w tym 360 m.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Udzielenie i obsługa kredytu w wysokości 790.000,00 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie inwestycji pn. 1.Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Wiadernie o salę gimnastyczną wraz z zapleczem sanitarnym oraz blokiem żywieniowym - kredyt w wys. 450.000 zł 2.Budowa drogi gminnej w miejscowości Zawada - Łagiewniki gm. Tomaszów Maz. dł. 1826 mb i szer. jezdni 5,0 ( II etap- nawierzchnia asfaltowa) - kredyt w wys. 240.000 zł 3.Budowa drogi gminnej ul. Osiedlowej i drogi wewnętrznej w miejscowości Dąbrowa gm. Tomaszów Maz. dł. 410 mb i szer. 5,2 ( II etap- nawierzchnia tłuczniowa w tym 360 m Opis przedmiotu zamówienia: Waluta kredytu: złoty polski (PLN) Spłata kapitału - od upływu okresu karencji, tj. od 31 stycznia 2009r. do 31 grudnia 2009 r. w okresach miesięcznych w wysokościach: styczeń- 64.000 zł pozostałe 11 miesięcy luty-grudzień po 66.000 zł, na koniec każdego miesiąca. Dopuszcza się wstępne informowanie przez bank w drodze faxu w terminie 7 dni przed datą płatności rat kapitałowych. Spłata odsetek - od kwoty wykorzystanego kredytu od dnia podpisania umowy w okresach miesięcznych, na koniec każdego miesiąca. Dopuszcza się wstępne informowanie przez Bank w drodze faxu w terminie 7 dni przed datą płatności odsetek. Nie przewiduje się karencji w spłacie odsetek od zaciągniętego kredytu. W przypadku, gdy termin spłaty raty kredytu czy odsetek przypadnie w dzień wolny od pracy, Kredytobiorca dokona wymaganej spłaty raty kredytu w pierwszym dniu roboczym następującym po wyznaczonej dacie spłaty. Oprocentowanie kredytu - oparte będzie na zmiennej stopie procentowej tj. na bazie stawki WIBOR dla depozytów 1- miesięcznych powiększonej o marżę banku. Stawka WIBOR 1M stanowiąca podstawę do określenia oprocentowania wyznaczana będzie każdorazowo według zasad stosowanych przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem, że ustalona będzie dla pierwszego oraz każdego następnego okresu obrachunkowego, wg notowań nie starszych niż z 1 miesiąca poprzedzającego dany okres obrachunkowy. - stała dla całego okresu kredytowania marża banku W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca umowy (zastrzeżenie możliwości przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów). O zmianie terminu spłaty kredytu zamawiający poinformuje w formie pisemnej wykonawcę. Oprocentowaniu podlega kwota faktycznie wykorzystanego kredytu przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, że rok liczy 365 dni. Zmiana oprocentowania wynikająca ze stawki WIBOR 1M nie stanowi zmiany warunków umowy i nie wymaga jej wypowiedzenia. Prowizja od udzielonego kredytu - płatna będzie jednorazowo w dniu wypłaty kredytu Kredyt będzie zabezpieczony w formie weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w szczególności wynikające z ustawy Prawo bankowe), 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Aktualny (tzn. wystawiony lub potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 2 Aktualne zaświadczenia naczelnika właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (za aktualne uznaje się zaświadczenia wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 3 Oświadczenie stwierdzające, że wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4 Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. POZOSTAŁE DOKUMENTY, KTÓRE WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST PRZEDŁOŻYĆ Z OFERTĄ 1 Formularz ofertowy sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2 Harmonogram spłaty kredytu wg. danych podanych w SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.tomaszow.maz.bip.cc

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Tomaszów Maz. ul. Prez. I. Mościckiego 4 97-200 Tomaszów Maz. pok. nr 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Tomaszów Maz. ul. Prez. I. Mościckiego 4 97-200 Tomaszów Maz. pok. nr 2 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: 19.07.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.