Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-04
Racibórz: DOSTAWĘ RUR PE 100 SDR17 Ø400, I KOLAN WTRYSKOWYCH
PE 100 SDR17 DLA ZWIK W RACIBORZU
Numer ogłoszenia: 111793 - 2007; data zamieszczenia: 04.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. 1 Maja 8, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 4152670 w. 20, fax 032 4152418.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipraciborz.pl/zwik
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - własność Gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWĘ RUR PE 100 SDR17 Ø400, I KOLAN WTRYSKOWYCH PE 100 SDR17 DLA ZWIK W RACIBORZU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie polega na dostawie, transportem wykonawcy na jego koszt, rur PE100 SDR17 Ø400 i kolan wtryskowych PE100 SDR17 zgodnie z wyszczególnieniem. CPV 25212200-2 - przewody rurowe z tworzyw sztucznych, 28863240-3 - łączniki do przewodów rurowych. 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w ilości jak niżej rur PE100 i kolan wtryskowych PE100 o parametrach określonych przez zamawiającego: a). rury Ø400 PE100 SDR17 warstwowe w systemie podwyższonej odporności - 300mb; charakteryzujące się: - dopuszczeniem do stosowania bez podsypki piaskowej lub przy bezwykopowym układaniu rurociągu - podwyższoną odpornością na wolną propagację pęknięć, - posiadaniem wyników badań wg. PN-EN 12201 oraz EN ISO 16770, - grubość ścianki 23,7 z możliwością łączenia z rurami Wavin TS PE100 SDR17 Ø400mm. b). kolano wtryskowe PE100 SDR17 400x90o - 2szt.;
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.21.22.00 - Przewody rurowe z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.16.31.00 - Rury .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy (art 22): 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Na potwierdzenie tych warunków Wykonawca musi złożyć w ofercie dokumenty i oświadczenia jak w VII niniejszej SIWZ. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu muszą złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) o posiadaniu uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2) poświadczenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a). atesty PZH dla przedmiotu zamówienia potwierdzające wymogi kontaktu z woda pitną. b). oświadczenie, sporządzone według wzoru nr 1 i 2 do niniejszych SIWZ, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 3) upoważnienie do podpisania oferty, o ile upoważnienie nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. 2. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. VII.1.1).a), składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. VII.1.1).a), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3) dokumenty te winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipraciborz.pl/zwik
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. ul. 1 Maja 8 47-400 Racibórz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2007 godzina 11:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego - sekretariat (piętro budynku administracyjnego).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RACIBORZA
- REMONT POMIESZCZEŃ NA POTRZEBY SĄDU REJONOWEGO W RACIBORZU POSTĘPOWANIE NR 3
- Dostawa produktów mrożonych z podziałem na części: Część I - Dostawa mrożonych warzyw, owoców i dań gotowych Część II- Dostawa ryb mrożonych, wędzonych i przetworów rybnych na II półrocze 2024 r.
- "Termomodernizacja Domu Pomocy Społecznej "Złota Jesień" w Raciborzu".
- Remont dachu budynku mieszkalnego przy ul. Rybnickiej 19
więcej: przetargi w Raciborzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.