Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-27
Kraków: Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
Numer ogłoszenia: 111771 - 2008; data zamieszczenia: 27.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6624413, fax 012 6624410.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ar.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Przedmiot zamówienia składa się z 2 zadań, w tym: Zadanie Nr 1 - dostawa i montaż mebli laboratoryjnych - dygestorium ceramicznego 1200, stołu wyspowego i stołu przyściennego - dla Katedry Chemii, 31-149 Kraków, ul. Balicka 122, Zadanie Nr 2 - dostawa mebli laboratoryjnych - stołków stomatologicznych oraz krzeseł - dla Katedry Hodowli Owiec i Kóz, 30-059 Kraków, Al. Mickiewicza 24/28.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.30.00 - Meble laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 39.18.00.00 - Meble laboratoryjne Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.07.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem), b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a zwłaszcza wykazali, że: warunek dla zadania nr 1 - zrealizowali co najmniej dwa zamówienia na dostawę i montaż mebli laboratoryjnych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, każde o wartości nie mniejszej niż cena brutto oferty, w tym przynajmniej jedno zamówienie obejmujące dostawę dygestorium wraz z montażem, - dysponowali osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, należącą do izby samorządu zawodowego i posiadającą wymagane uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, - dysponowali osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, należącą do izby samorządu zawodowego i posiadającą wymagane uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych, warunek dla zadania nr 2 - zrealizowali co najmniej dwa zamówienia na dostawę mebli laboratoryjnych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, każde o wartości nie mniejszej niż cena brutto oferty, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych niżej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda załączenia do oferty: a) oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda załączenia do oferty: dla zadania nr 1 a) wykazu minimum dwóch, zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień na dostawę i montaż mebli laboratoryjnych, każde zamówienie o wartości nie mniejszej niż cena brutto oferty, w tym przynajmniej jedno zamówienie obejmujące dostawę dygestorium wraz z montażem - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, b) dokumentów potwierdzających, że zamówienia przedstawione w ww. wykazie zostały wykonane należycie, c) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w którym wykonawca musi wykazać, że dysponuje: - co najmniej jedną osobą, należącą do izby samorządu zawodowego i posiadającą wymagane uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych - co najmniej jedną osobą, należącą do izby samorządu zawodowego i posiadającą wymagane uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych, d) do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień budowlanych osób przewidzianych do realizacji zamówienia oraz kopie zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. dla zadania nr 2 a) wykazu minimum dwóch, zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień na dostawę mebli laboratoryjnych, każde zamówienie o wartości nie mniejszej niż cena brutto oferty, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ, b) dokumentów potwierdzających, że zamówienia przedstawione w ww. wykazie zostały wykonane należycie, (Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, obowiązuje załączenie odpowiednich dokumentów zgodnych z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z 2006r., Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ar.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłataja w Krakowie al. Mickiewicza 21 31-120 Kraków.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2008 godzina 12:30, miejsce: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłataja w Krakowie al. Mickiewicza 21 31-120 Kraków.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych, - dygestorium ceramicznego 1200, stołu wyspowego i stołu przyściennego - dla Katedry Chemii, 31-149 Kraków, ul. Balicka 122,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych - dygestorium ceramicznego 1200, stołu wyspowego i stołu przyściennego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.07.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mebli laboratoryjnych - stołków stomatologicznych oraz krzeseł - dla Katedry Hodowli Owiec i Kóz, 30-059 Kraków, Al. Mickiewicza 24/28..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa mebli laboratoryjnych - stołków stomatologicznych oraz krzeseł - dla Katedry Hodowli Owiec i Kóz,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.07.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby organizacji wydarzeń w Uniwersytecie Ignatianum w Krakowie - 2 części
- Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części.
- Usługa "Całodobowa ochrona osób i mienia świadczona na rzecz Międzynarodowego Centrum Kultury w Krakowie"
- Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- KR-01/05/KPO/24, Budowa budynku Centrum Akwakultury z wyposażeniem w wystawowe akwarium morskie dla Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego w Balicach k/Krakowa
- DFP.271.78.2024.AB - Dostawa ściereczek włókninowych jednorazowych
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli
- KR-01/04/KPO/24, Zakup mebli laboratoryjnych do laboratorium Stacji Kontroli Użytkowości Rzeźnej Trzody Chlewnej (SKURTCh) w Pawłowicach
- Dostawa wraz z montażem i wniesieniem wyposażenia kwaterunkowego dla Komisariatu Policji w Otmuchowie, Komendy Wojewódzkiej Policji w Opolu
- Dostawa mebli dla potrzeb Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach
- Dostawa mebli dla IFJ PAN w Krakowie (DZP.260.12.2024)
- Zakup pierwszego wyposażenia do budynku Gminnej Biblioteki Publicznej Centrum Kultury i Rozwoju w miejscowości Drzycim
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.