eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milanówek › Pielęgnacja drzew - pomnikówprzyrody na terenie miasta Milanówka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-27

Milanówek: Pielęgnacja drzew - pomnikówprzyrody na terenie miasta Milanówka
Numer ogłoszenia: 111769 - 2008; data zamieszczenia: 27.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Milanówku, ul. Kościuszki 45, 05-822 Milanówek, woj. mazowieckie, tel. 022 7583061 w. 109, fax 022 7248039.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.milanowek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pielęgnacja drzew - pomnikówprzyrody na terenie miasta Milanówka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi związane z pielęgnacją pomników przyrody. Obejmuje ono drzewa - pomniki rosnące na terenie miasta Milanówka takie jak: dęby szypułkowe, dęby czerwony, lipy drobnolistne, topole białe. Wykonawca wykona zabiegi pielęgnacyjne m.in. usunięcie suszu, oczyszczenie i zabezpieczenie ubytków powierzchniowych wgłębnych, usunięcie zakrzaczeń pod koronami, cięcie prześwietlające i zabezpieczenie ran, naprawie istniejących wiązań w koronach, usunięcie odrostów korzeniowych oraz redukcji i korekty korony. Ponadto w zakres prac pielęgnacyjnych przy wszystkich drzewach wchodzi uprzątnięcie urobku, tj. rozdrobnienie gałęzi rębarką w miejscu wykonywanej pielęgnacji lub na terenie Miejskiej Kompostowni przy ulicy Konopnickiej w Milanówku. Zamawiający przedstawia wykaz ilościowy oraz lokalizację drzew - pomników przyrody, przy których należy wykonać zabiegi pielęgnacyjne, zgodnie z zakresem prac określonym dla każdego drzewa lub drzew . Ilość drzew - pomników przyrody może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od potrzeb i wyniku przetargu oraz wysokości dotacji WFOŚiGW w Warszawie. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie wykonywana do czasu obowiązywania umowy lub do wykorzystania środków finansowych przeznaczonych na to zamówienie. Zamówienie realizowane jest częściowo z budżetu miasta a częściowo dofinansowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie. Wykonanie zamówienia zakończone będzie protokołem odbioru jakościowego i ilościowego prac podpisanym przez obie strony i wystawieniem faktury za faktycznie wykonane usługi. Prace składające się na przedmiot umowy należy wykonać z należyta starannością, zgodnie ze sztuką ogrodniczą i przepisami prawa oraz z zasadami współczesnej wiedzy ogrodniczej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji prac.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 600,00 PLN. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Wpłaty wadium należy dokonać przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 04.06.2008 roku do godziny 1100. Wadium może być wniesione w pieniądzu, przelewem na konto bankowe Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Białej Rawskiej Filia Milanówek numer rachunku 62 9291 0001 0086 8336 2000 0050 z dopiskiem na przelewie WADIUM i oznaczyć: Pielęgnacja drzew - pomników przyrody na terenie miasta Milanówka lub w formach wymienionych w art. 45 pkt.2-5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku- Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 z późn. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu, przelewem do Banku Spółdzielczego w Białej Rawskiej musi znajdować się na koncie Zamawiającego w terminie składania ofert, a potwierdzenie wniesienia wadium należy załączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu, oryginały dokumentów należy zdeponować w kasie Urzędu Miasta w Milanówku ul. Kościuszki 45, a do oferty załączyć ich poświadczone kopie. Zamawiający nie dopuszcza załączenia do oferty oryginałów dokumentów potwierdzających wniesienie wadium, a odstępstwo od tego zastrzeżenia uzna za brak jego wniesienia..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy: a)Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 wymienionej ustawy oraz spełniają wymagania określone w SIWZ. b)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c)Posiadają niezbędną wiedzę związaną z pielęgnacją pomników przyrody i udokumentują doświadczenie potwierdzające wykonanie z należytą starannością usług związanych z pielęgnacją drzew -pomników przyrody odpowiadające swoim rodzajem i wartościom usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania wraz z załączonymi dokumentami (listy referencyjne potwierdzające ich należyte wykonanie), wymagana co najmniej jedna usługa z okresu 3 lat rozpoczęte i zakończone przed dniem wszczęcia postępowania o udzielnie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie. d)Dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia oraz osobami/osobą posiadającymi wykształcenie wyższe ogrodnicze lub kierunkowe (leśnik, ogrodnik, architekt krajobrazu) z min 3-letnim doświadczeniem w pracy przy pielęgnacji zieleni wysokiej lub osobę (y) posiadającą wykształcenie średnie kierunkowe (ogrodnik, leśnik, rolnik) z min 5-letnim doświadczeniem przy pielęgnacji zieleni wysokiej oraz osobę(y) posiadającą wykształcenie min. średnie kierunkowe (ogrodnik, leśnik, rolnik) z min. 5 -letnim doświadczeniem przy pielęgnacji zieleni niskiej. e)Dysponują potencjałem technicznym takim jak: samochód samowyładowczy, podnośnik, nożyce mechaniczne, piły mechaniczne oraz rębarki do gałęzi oraz inny niezbędny sprzęt do wykonania ww. prac. f)Zaakceptują bez uwag postanowienia zawarte w SIWZ i załączonym projekcie umowy, g)Do oferty załączą oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 6 i 12 SIWZ h)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych, ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy. i)Spółka cywilna nie jest przedsiębiorcą natomiast wspólnicy spółki cywilnej w ramach wykonywanej przez nich działalności gospodarczej uznawani są za przedsiębiorców i to wspólnicy są podmiotem praw i obowiązków z tytułu prowadzonej działalności. Oferta składana przez spółki cywilne jest traktowana jako oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawców. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Oferent powinien dostarczyć niżej wymienione dokumenty: a)Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony lub potwierdzony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem składania ofert, b)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem składania ofert, c)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem składania ofert, d)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert, e)Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem wymaganych składek lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert f)Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ważną/y na dzień składania ofert. g)Oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 wymienionej ustawy oraz spełniają wymagania określone w SIWZ.- załącznik nr 2 h)Dokumenty potwierdzające doświadczenie i realizację z należytą starannością przy wykonywaniu prac przy drzewach - pomnikach przyrody odpowiadających swoim rodzajem i wartościom usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - załączniki nr 3 i)Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 4 j)Wykaz sprzętu niezbędnego do prawidłowego wykonania prac- załącznik nr 5 k)Dokument potwierdzający uprawnienie osoby do występowania w imieniu Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, uchwała wspólników spółki, konsorcjum) o ile nie wynika to z załączonych dokumentów. Dokumenty wymagane w przypadku Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Wobec Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się przepisy określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawiony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert -zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 Ustawy - Prawo zamówień Publicznych, wystawiony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o likwidacji, upadłości Wykonawcy, uiszczeniu podatków i składek na ubezpieczenie oraz czy nie orzeczono zakazu ubiegania się o zamówienie przez Wykonawcę, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo orogenem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, złożone odpowiednio w terminie wymaganym dla danego dokumentu. W przypadku oferentów działających wspólnie (konsorcjum), dokumenty muszą być złożone przez każdego z członków konsorcjum. Dokumenty składane przez Wykonawców powinny być w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.milanowek.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Milanówku ul. Kościuszki 45, budynek B u Ogrodnika Miejskiego lub budynek A II piętro Techniczna Obsługa Miasta.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2008 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Miasta w Milanówku ul. Kościuszki 45 budynek A I piętro, bądź wysłać pocztą na adres siedziby Zamawiającego..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.