eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Przebudowa i rozbudowa budynku przy ul. Poznańskiej 141 B na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży - etap II



Ogłoszenie z dnia 2007-07-04

Łomża: Przebudowa i rozbudowa budynku przy ul. Poznańskiej 141 B na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży - etap II
Numer ogłoszenia: 111758 - 2007; data zamieszczenia: 04.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży, ul. Poznańska 141B, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2155953, fax 086 2156601.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsip.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i rozbudowa budynku przy ul. Poznańskiej 141 B na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży - etap II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - stan surowy zamknięty ze ściankami, stolarką okienną, dachem wraz z pokryciem, bez instalacji wewnętrznych, stolarki drzwiowej i posadzek - całość dotyczy zespołu sal wykładowych od strony zachodniej budynku głównego, - wykonanie w 100 % dwóch wejść na boczne klatki ewakuacyjne - wykonanie przebudowy sieci energetycznej, oświetlenia terenu oraz sieci teletechnicznej w zakresie wynikającym z rozbudowy budynku Szczegółowy zakres robót określony jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, w przedmiarze robót oraz projektach technicznych - stanowiących załącznik nr 3 do SIWZ

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.44.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.44.00 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym Oryginalny kod CPV: 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych Oryginalny kod CPV: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Oryginalny kod CPV: 45.23.22.00 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.22.00 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 21.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 24 000,00 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1 Spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (zał. nr 2 do oferty). 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, albo jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie wykonali, co najmniej 3 roboty budowlane o wartości nie niższej niż 30% wartości oferty oraz o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem, 1.3. Dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. 1.4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi uprawnienia budowlane oraz inne niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia uprawnienia. W tym zakresie Zamawiający wymaga aby wykonawcy posiadali: - kierownika budowy i kierownika robót w branży elektrycznej z uprawnieniami, co zostanie potwierdzone w oparciu o wypełnienie druku Wykaz pracowników stanowiącym załącznik nr 3 do oferty i złożone dokumenty potwierdzające uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz zaświadczenia z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (OIIB) (kierownik budowy może być jednocześnie kierownikiem robót w jednej lub w kilku branżach, o ile posiada stosowne uprawnienia) - uprawnionego geodetę, co zostanie potwierdzone w oparciu o wypełnienie druku \Wykaz pracowników\ stanowiącym załącznik nr 3 do oferty. W tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawca załączył stosowne oświadczenie jako załącznik do oferty, że wskazana osoba posiada stosowne uprawnienia. 1.5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, t.j. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 50% ceny ofertowej (brutto). 1.6. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 1.7. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia art. 24 ust. 1 i 2 ustawy ( zał. nr 2 do oferty ). 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX niniejszego ogłoszenia. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Wykonawca dołączy następujące dokumenty 1.1 Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy - (zał. nr 2 do oferty). W przypadku dwóch lub więcej Wykonawców składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy z Wykonawców zobowiązany jest do załączenia w/w. dokumentu. 1.1.1 Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy ( zał. nr 2 do oferty ). W przypadku dwóch lub więcej Wykonawców składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy z Wykonawców zobowiązany jest do załączenia w/w. dokumentu. 1.1.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku dwóch lub więcej Wykonawców składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy z Wykonawców zobowiązany jest do załączenia ww. dokumentu. 1.1.3 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, a w przypadku osób pochodzących z innego kraju niż Rzeczpospolita Polska równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku dwóch lub więcej Wykonawców składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy z Wykonawców zobowiązany jest do załączenia ww. dokumentu. 1.1.4 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24ust. 1 pkt 9 ustawy (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). UWAGA: dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych, w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. Nr 197, późn. 1661), nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne; W przypadku dwóch lub więcej Wykonawców składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy z Wykonawców zobowiązany jest do załączenia ww. dokumentu. 1.1.5 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); W przypadku dwóch lub więcej Wykonawców składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy z Wykonawców zobowiązany jest do załączenia ww. dokumentu. 1.1.6 Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); W przypadku dwóch lub więcej Wykonawców składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy z Wykonawców zobowiązany jest do załączenia ww. dokumentu. 1.1.7 Informacji banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, na kwotę minimum 50 % ceny ofertowej (brutto) zł (wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) UWAGA: z informacji winna wynikać konkretna kwota w zł. W przypadku dwóch lub więcej Wykonawców składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), co najmniej jeden z Wykonawców zobowiązany jest do załączenia ww. dokumentu (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant),tak aby został spełniony przez nich stosowny warunek łącznie (w sumie). 1.1.8 Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z opisem ewentualnie fotografiami wykonanych prac oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( zał. nr 4 do oferty). W przypadku dwóch lub więcej Wykonawców składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), co najmniej jeden z Wykonawców zobowiązany jest do załączenia ww. dokumentu (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant), tak aby został spełniony przez nich stosowny warunek łącznie (w sumie). 1.1.9 Wykaz pracowników wykonawcy, którzy będą nadzorować roboty (jeżeli będą zatrudnieni podwykonawcy muszą być ujęci w ww. wykazie) - zał. nr 3 do oferty W przypadku dwóch lub więcej Wykonawców składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), co najmniej jeden z Wykonawców zobowiązany jest do załączenia ww. dokumentu (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant),tak aby został spełniony przez nich stosowny warunek łącznie (w sumie) 1.1.10 Dokument potwierdzający uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zaświadczenie z OIIB dla kierownika budowy i kierowników robót oraz oświadczenie, potwierdzające uprawnienia geodezyjne wskazanej osoby. W przypadku dwóch lub więcej Wykonawców składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), co najmniej jeden z Wykonawców zobowiązany jest do załączenia ww. dokumentu (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant), tak aby został spełniony przez nich stosowny warunek łącznie (w sumie). 1.1.11 Polisy, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku dwóch lub więcej Wykonawców składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), tylko i wyłącznie jeden z Wykonawców zobowiązany jest do załączenia ww. dokumentu (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant). 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.1.2, 1.1.4, 1.1.5, .1.1.6.(opis waruków udziału w postępowaniu) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 2.1. Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2.2. Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 2.3. Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2. (opis warunków udziału w postępowaniu) lub w pkt 1.1.3 (opis warunków udziału w postępowaniu) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio. 4 Dowód wniesienia wadium (zgodnie z § 8 SIWZ)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsip.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży ul. Poznańska 141 B 18-400 Łomża pokój nr 17.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2007 godzina 12:00, miejsce: w pokoju nr 118 w siedzibie Zamawiającego lub przesłać na adres: Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży, 18-400 Łomża, ul. Poznańska 141B.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.