Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-27
Kielce: Usługa organizacji i przeprowadzenia dwóch szkoleń dla pracowników powiatowych urzędów pracy województwa świętokrzyskiego oraz Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Kielcach
Numer ogłoszenia: 111656 - 2008; data zamieszczenia: 27.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach, ul. Witosa 86, 25-561 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3641600, fax 041 3641666.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wup.kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu województwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa organizacji i przeprowadzenia dwóch szkoleń dla pracowników powiatowych urzędów pracy województwa świętokrzyskiego oraz Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Kielcach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji i przeprowadzenia dwóch szkoleń dla pracowników powiatowych urzędów pracy województwa świętokrzyskiego oraz Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Kielcach. Część 1 zamówienia stanowi usługa organizacji i przeprowadzenia 3-dniowego szkolenia pn. Metody rekrutacji i selekcji stosowane przez pracodawców. Część 2 zamówienia stanowi usługa organizacji i przeprowadzenia 5-dniowego szkolenia pn. Kurs dla trenerów i szkoleniowców. Wartość zamówienia jest niższa od równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.11.00 - Usługi szkolenia personelu Kod CPV wg słownika 2008: 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 ust.1 i ust.2 Prawa zamówień publicznych. 2) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 Prawa zamówień publicznych, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, co oznacza, iż w odniesieniu do przedmiotowego postępowania Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia usług szkoleniowych oraz wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonych przez wojewódzkie urzędy pracy; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co oznacza, iż w odniesieniu do przedmiotowego postępowania Wykonawca musi udokumentować, że: - zrealizował w przeciągu ostatnich trzech lat prowadzenia działalności gospodarczej (a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej dwie usługi szkoleniowe, których tematyka była zbieżna z przedmiotem niniejszego zamówienia, - zatrudni do realizacji przedmiotowego zamówienia co najmniej dwóch trenerów posiadających kwalifikacje do jego wykonania; Zamawiający uzna, że warunek ten jest spełniony, gdy każdy z trenerów indywidualnie przeprowadził co najmniej dwa szkolenia w zakresie takiej samej tematyki, jaka stanowi przedmiot niniejszego postępowania w części 1 i części 2, oraz posiada wykształcenie wyższe i stosowne dokumenty potwierdzające kwalifikacje do prowadzenia tego rodzaju szkoleń. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w SIWZ oraz niniejszym ogłoszeniu, dołączonych do oferty według formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony Formularz oferty zgodny z wzorem zawartym w SIWZ 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych, natomiast dokumenty wskazane w pkt. 3 oraz pkt. 5 powinny być złożone przez każdy podmiot; 3) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 ust. 1 i ust.2 Prawa zamówień publicznych; 4) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1- 3 Prawa zamówień publicznych; 5) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych w ppkt. 5 składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, a jeśli dokumenty takie nie są wydawane zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7) Oświadczenie ws. powierzenia wykonania zamówienia lub jego części podwykonawcom. 8) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat prowadzenia działalności gospodarczej (a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej dwóch usług szkoleniowych, których tematyka obejmowała swoim zakresem przedmiot niniejszego zamówienia wraz z datami wykonania, odbiorcami oraz programami szkoleń - na każdą część zamówienia odrębnie. 9) Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 10) Dokumenty potwierdzające wykonanie przez wskazanych szkolących co najmniej dwóch szkoleń w zakresie tematyki zbieżnej z przedmiotem zamówienia. 11) Dokumenty potwierdzające wykształcenie wyższe, znajomość danej tematyki szkolenia zgodnej z zakresem szkolenia, oraz w przypadku Kursu trenerów i szkoleniowców - uprawnienia trenerskie. W/w dokumenty winny zostać przedłożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez przedstawicieli Wykonawcy upoważnionych do podpisania oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wup.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach, 25-561 Kielce, ul. Witosa 86, pok. 4.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach, 25-561 Kielce, ul. Witosa 86, Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie dla pracowników powiatowych urzędów pracy województwa świętokrzyskiego oraz Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Kielcach 3-dniowego szkolenia pn. Metody rekrutacji i selekcji stosowane przez pracodawców..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie dla 18 pracowników powiatowych urzędów pracy województwa świętokrzyskiego oraz Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Kielcach 3-dniowego szkolenia pn. Metody rekrutacji i selekcji stosowane przez pracodawców..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.11.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pzedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie dla pracowników powiatowych urzędów pracy województwa świętokrzyskiego oraz Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Kielcach 5-dniowego szkolenia pn. Kurs dla trenerów i szkoleniowców..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie dla 17 pracowników powiatowych urzędów pracy województwa świętokrzyskiego oraz Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Kielcach 5-dniowego szkolenia pn. Kurs dla trenerów i szkoleniowców..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.11.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej - 30
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Obsługa Oddziału GDDKiA w Kielcach w zakresie: Obsługa administracyjno -biurowa
- Zakup i sukces. dostawy cewników balonowych do litotrypsji wewnątrznaczyniowej z dzierżawą konsoli dla Zespołu Pracowni Radiologii Zabiegowej, Hemodynamiki i Elektrokardiologii ŚCK WSzZ w Kielcach
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych z placówek SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II w latach 2024 - 2025
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Usługa konserwacji, nadzoru i serwisu instalacji klimatyzacji, wentylacji oraz chłodu w obiektach Politechniki Świętokrzyskiej
- Dzierżawa urządzenia do syntezy radiofarmaceutyków i wyposażenia do kontroli jakości radiofarmaceutyków 18FPSMA1007 oraz zakup materiałów i odczynników do wytworzenia18FPSMA1007 dla ZMN -PET ŚCO .
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa organizacji udziału w kursach specjalistycznych dla lekarzy ginekologów-położników organizowanych przez FETAL MEDICINE BARCELONA na potrzeby realizacji projektu (...)"
- Zakup densytometru.
- Usługi doradztwa i wsparcia operacyjnego przy wyborze, przygotowaniu i realizacji działań Miasta Łodzi w zakresie poprawy efektywności energetycznej w ramach modelu EPC
- Rozbudowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 9 w Krakowie przy ul. Prawocheńskiego 7
więcej: Usługi szkolenia personelu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.