eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulejówek › budowa ulicy Kasprowicza w Sulejówku o długości 422 m wraz z odwodnieniem



Ogłoszenie z dnia 2006-03-01

POZYCJA 11160

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Sulejówek: budowa ulicy Kasprowicza w Sulejówku o długości 422 m wraz z odwodnieniem

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Urząd Miasta Sulejówek, do kontaktów: Roman Sanojca, ul. Dworcowa 55, 05-070 Sulejówek, tel. 022 7830273, 7831144, e-mail: zamowienia_publiczne@sulejowek.pl, www.sulejowek.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Urząd Miasta Sulejówek, Roman Sanojca, ul. Reymonta 43, 05-070 Sulejówek, woj. mazowieckie, tel. (0-22) 783 39 11, fax (0-22) 783 51 00, e-mail: r.san@interia.pl, www.sulejowek.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Urząd Miasta Sulejówek Budynek Nr 2, Roman Sanojca, ul. Reymonta 43 (wejście od ul. Gdańskiej) pok. 112, 05-070 Sulejówek, woj. mazowieckie, tel. (0-22) 783 39 11, fax (0-22) 783 51 00. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa ulicy Kasprowicza w Sulejówku o długości 422 m wraz z odwodnieniem. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Budowa nawierzchni utwardzonej jezdni i chodników z kostki betonowej w ulicy Kasprowicza na odcinku od ul. Harcerskiej do ul. Sobieskiego o długości 422 m wraz z budową kanalizacji deszczowej. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Sulejówek. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia powyżej 60 000 euro. Zakres jak w p-kcie II.1.3. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.09.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 5 000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1/ Spełniają warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2/ Posiadają zdolność kredytową lub dysponują własnymi środkami finansowymi na bieżącą realizację zamówienia, w wysokości nie mniejszej niż oferowana cena, przy założeniu, że zapłata wynagrodzenia nastąpi jednorazowo po wykonaniu zamówienia. 3/ Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. 4/ Zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 3 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. 5/ Na wykonane przez siebie prace udzielą gwarancji na okres nie krótszy niż 36 m-cy. 6/ Spełniają i przyjmują warunki określone w SIWZ. W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawców wymaganych warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy winni złożyć następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie: 1/ formularz ofertowy oraz założenia kosztorysowe do oferty; 2/ dowód wpłacenia/wniesienia wadium; 3/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4/ aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7/ informację z banku, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8/ oświadczenie dot. spełnienia wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy; 9/ wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5-ciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 3, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - wraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 10/ uprawnienia budowlane kierownika budowy właściwe dla przedmiotu zamówienia wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; 11/ kosztorys ofertowy uproszczony wraz z wykazem materiałów; 12/ polisę, lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej w przedmiotem niniejszego zamówienia.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 20.04.2006, cena - 50 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 20.04.2006 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.04.2006, godzina 12:30, Urząd Miasta Sulejówek Budynek Nr 2, ul. Reymonta 43 (wejście od ul. Gdańskiej), pok. 103, 05-070 Sulejówek.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 23.02.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.