eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rypin › Budowa budynków mieszkalnych 24 i 36 rodzinnych nr 8 i nr 9 z przeznaczeniem na wynajem przy ul. Łącznej w Rypinie ZAD.DZI/VIII/RTBS/07

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-27

Rypin: Budowa budynków mieszkalnych 24 i 36 rodzinnych nr 8 i nr 9 z przeznaczeniem na wynajem przy ul. Łącznej w Rypinie ZAD.DZI/VIII/RTBS/07
Numer ogłoszenia: 111583 - 2008; data zamieszczenia: 27.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rypińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o., ul. Elizy Orzeszkowej 9, 87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2802641, fax 054 2802824.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpwiedzialnością.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynków mieszkalnych 24 i 36 rodzinnych nr 8 i nr 9 z przeznaczeniem na wynajem przy ul. Łącznej w Rypinie ZAD.DZI/VIII/RTBS/07.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest budowa budynków mieszkalnych 24 i 36 rodzinnych nr 8 i nr 9 z przeznaczeniem na wynajem przy ulicy Łącznej w Rypinie, zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją Charakterystyka ogólna obiektu Warunki określone w niniejszej specyfikacji dotyczą kompleksowego wykonania robót budowlano - montażowych z pełnym zakresem wewnętrznych i zewnętrznych robót instalacyjnych zgodnie z dokumentacją projektową na działce nr 520/17 stanowiącej własność Rypińskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego. Obiekty zaprojektowano w technologii tradycyjnej z elementami prefabrykowanymi, ściany zewnętrzne gr. 24 cm z cegły typu Silka, ścianki działowe gr. 8 cm typu Pro - monta strop kanałowy nad parterem pozostałe filigranowe żelbetowe, dach wielospadowy drewniany pokryty blachodachówką, pochylnie dla niepełnosprawnych żelbetowe, docieplenie ścian zewnętrznych styropianem o grubości 12 cm. Podstawowe dane techniczne: 24 rodz. 36 rodz. - liczba budynków - 1 1 - liczba kondygnacji - 4 4 - liczba klatek schodowych - 2 3 - liczba mieszkań - 24 36 - powierzchnia zabudowy - 418,36 m2 626,35 m2 - powierzchnia użytkowa mieszkań -1.211,86 m2 1.811,42m2 - kubatura budynku - 6.813,00 m3 10.209,50m2 - wymiary budynku - 12,78m x 38,51m 12,78m x 56,48m - wysokość całkowita z podpiwniczeniem - 17,16 mb 17,16mb Zakres rzeczowy robót obejmuje: a) kompleksowe wykonanie robót budowlano - montażowych wraz z instalacjami wewnętrznymi i wyposażeniem w urządzenia techniczne - zgodnie z dokumentacją projektową, zewnętrzne sieci i przyłącza wod. - kan., deszczowe i c.o. oraz tereny zielone, parkingi, podjazdy i małą architekturę, b) wyposażenie instalacyjne: - instalacje wod. - kan., - instalacja c.o. i c.c.w. w systemie decentralnego zaopatrzenia, - węzeł cieplny, - instalacja elektryczna, odgromowa - instalacja domofonowa, przyzywowa - instalacja p.poż, - drenaż opaskowy, - instalacja telewizji kablowej, telefonicznej - instalacja gazowa propan- butan ( kuchnia + butla) c) niwelację i ukształtowanie terenu oraz budowę chodników - zgodnie z dokumentacją projektowo - kosztorysową, d) urządzenie placu budowy, e) obsługę geodezyjną wraz z inwentaryzacją powykonawczą.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.21.13.40 - Budownictwo wielorodzinne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.13.40 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.33.31.00 - Instalowanie sprzętu regulacji gazu Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.31.00 - Instalowanie urządzeń regulacji gazu Oryginalny kod CPV: 40.33.00.00 - Węzeł cieplny lokalny Kod CPV wg słownika 2008: 09.32.30.00 - Węzeł cieplny lokalny Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.31.61.00 - Instalowanie zewnętrznego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 15.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 75.000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100).

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w części III niniejszej SIWZ.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: a) oświadczenie, że Wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 Ustawy oraz, że nie podlega On wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - załącznik nr 7 do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 8 do SIWZ, f) dokument stwierdzający, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, g) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętu i urządzeń, jakie posiada wykonawca ( tylko sprzęt i urządzenia typu ciężkiego) - załącznik nr 9 do SIWZ, h) wykaz wykonanych minimum 3 robot budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym w budownictwie mieszkalnym wielorodzinnym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania; wartość brutto wykazanych robot musi wynosić minimum 2.000 000,00 zł - załącznik nr 10 do SIWZ, i) sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to za ten okres, j) informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, k) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rypin.eu

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rypińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. ul. Elizy Orzeszkowej 9, 87-500 Rypin pokój nr 2.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Rypińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. ul. Elizy Orzeszkowej 9, 87-500 Rypin pokój nr 5.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.