eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Budowa przepustu na potoku Łącznik w ciągu ulicy Krętej w Nowym Sączu Usuwanie skutków klęsk żywiołowych polegających na remoncie lub odbudowie obiektów komunalnej infrastruktury technicznej Miasta Nowego Sącza zniszczonych w wyniku powodzi mającej miejsce w maju i czerwcu 2010 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-11

Nowy Sącz: Budowa przepustu na potoku Łącznik w ciągu ulicy Krętej w Nowym Sączu Usuwanie skutków klęsk żywiołowych polegających na remoncie lub odbudowie obiektów komunalnej infrastruktury technicznej Miasta Nowego Sącza zniszczonych w wyniku powodzi mającej miejsce w maju i czerwcu 2010 r.
Numer ogłoszenia: 111523 - 2011; data zamieszczenia: 11.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 29009 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg, ul. Gorzkowska 30, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018-4427967, faks 018 4427800.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa przepustu na potoku Łącznik w ciągu ulicy Krętej w Nowym Sączu Usuwanie skutków klęsk żywiołowych polegających na remoncie lub odbudowie obiektów komunalnej infrastruktury technicznej Miasta Nowego Sącza zniszczonych w wyniku powodzi mającej miejsce w maju i czerwcu 2010 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia: Przyjęte rozwiązania funkcjonalno-użytkowe: parametry techniczne przepustu: - dopuszczalny ciężar pojazdów na moście 15 ton parametry geometryczne: - światło przepustu 2,50 m - długość całkowita 3,10 m - szerokość przepustu w osi drogi 9,40 m - szerokość w osi potoku 13,16 m Opis konstrukcji: Podpory i konstrukcja nośna Przepust zaprojektowany jako ramowy żelbetowy z betonu klasy C25/30 (B30 o wymiarach w świetle 2,5 m x 2,0 m, grubość ścianki wynosi 0,30 m na warstwie grubości 10 cm z betonu podkładowego klasy C12/15 (B15). Przepust zakończony obustronnie żelbetową szczątkową ścianą wlotową i wylotową o grubości 30 cm z betonu klasy C25/30 (B30) posadowioną 1,2 m poniżej poziomu projektowanego dna potoku. Zbrojenie fundamentów ścian stanowią pręty O16 w rozstawie co 25 cm w strzemionach z prętów O8 w rozstawie co 25 cm. Zbrojenie części górnej ścian stanowią pręty O16 i O12 w strzemionach z prętów O8 w rozstawie co 25 cm, a zwieńczenie przyczółków stanowi barieroporęcz. Ze względu na zabezpieczenie antykorozyjne prętów zbrojenia należy zachować grubość otuliny 5 cm. W strefie krawędziowej przyczółków należy ukształtować kapinos. Pomost Pomost stanowi płyta górna projektowanego przepustu zbrojona w strefie rozciąganej prętami O16 co 15 cm. Zaprojektowano jako płytę żelbetową o gr. 10-20 z betonu C25/30 (B30) stanowiącą warstwę dociskową dla izolacji przeciwwodnej i ustalającą spadek niwelety prowadzonej poprzez przepust drogi. Zbrojenie przeciwskurczowe płyty dociskowej - siatka z prętów O8. Bezpośrednio na warstwie z betonu przewidziano ułożenie dwóch warstw z betonu asfaltowego nawierzchni jezdni o szer.6,0 m. Żłób żelbetowy Obustronną kontynuacją konstrukcji przepustu jest żłób żelbetowy o wysokości 2,0 m, którego przekrój poprzeczny nawiązuje geometrią do przekroju przepustu. Zadaniem tego elementu jest zabezpieczenie przed osuwaniem się skarp. Żłób żelbetowy zakończony obustronnie skrzydłami żelbetowymi szer.1,0 m i 2,0 m. Gurt żelbetowy Gurt żelbetowy jest monolitycznie związany ze żłobem żelbetowym przy wlocie do przepustu i umożliwia uzyskanie żądanej wysokości w jego świetle. Izolacje Powierzchnię górną oraz boczną żelbetowego przepustu zabezpieczyć poprzez ułożenie izolacji przeciwwodnej w postaci dwóch warstw termozgrzewalnej papy podkładowej. Powierzchnię boczną żłobu stykającą się z gruntem zabezpieczyć poprzez nałożenie warstwy emulsji bitumicznej. Bariery ochronne Na całej długości skrzydeł przepustu należy zamontować standardowe bariery w postaci barieroporęczy kotwionych w rozstawie co 1,0 m. Na odcinku ściany projektowanego żelbetowego żłobu przebiegającej wzdłuż przylegającej drogi przewidziano zastosowanie bariery drogowej mocowanej w gruncie długości 32 mb. Dojazdy Dojazdy zostały dostosowane do projektowanego obiektu i istniejącej drogi ze spadkiem podłużnym 3,2 %. Dojazdy wykonać z dwóch warstw betonu asfaltowego - w-wa ścieralna 0/12,8mm i w-wa wiążąca 0/20mm na podbudowie z kruszywa stabilizowanego spoiwem hydraulicznym - 20 cm. Ubezpieczenie koryta potoku Ubezpieczenie koryta potoku należy wykonać zgodnie z Operatem Wodnoprawnym oraz pozwoleniem wodnoprawnym wydanym na potrzeby przedmiotowej inwestycji. Dla polepszenia warunków przepływu w rejonie przepustu zaplanowano ubezpieczenie dna potoku betonową kratą ażurową - 60x90x10 do wysokości 0,9 m. 3,0m powyżej i poniżej przepustu, oraz w dolnej części ułożenie w dnie potoku betonowych płyt korytkowych o wym. 50x60x15 na długości 10 m. Parametry nowego koryta: i = 0,011, szerokość w dnie 2,5 m do 0,8 m, skarpy o nachyleniu 1: 1 - 1: 1,5. Rów kryty oraz kanalizacja sanitarna Część istniejącego rowu, którego wylot znajduje się w pobliżu projektowanego przepustu należy wykonać jako rów kryty długości 11,0 m rur betonowych o przekroju O600 w spadku 3%. Należy przeprowadzić wylot projektowanego rowu przez ścianę żelbetowego żłobu. Istnieje konieczność przełożenia odcinka kanalizacji sanitarnej przebiegającego pod projektowanym żelbetowym żłobem, oraz studni kanalizacyjnej. Należy przeprowadzić wyloty istniejącego drenażu przez ścianę przepustu oraz żelbetowego żłobu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Budowlanych OLEXBUD, Kąty 95, 32-862 Porąbka Iwkowska, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 492683,21 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 246387,61

  • Oferta z najniższą ceną: 246387,61 / Oferta z najwyższą ceną: 670164,36

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.