eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bełchatów › Przebudowa drogi powiatowej Nr 2308E Rogóźno - Wygoda - Kącik - Mzurki, na odcinku Kącik-Mzurki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-07-14

Bełchatów: Przebudowa drogi powiatowej Nr 2308E Rogóźno - Wygoda - Kącik - Mzurki, na odcinku Kącik-Mzurki
Numer ogłoszenia: 111471 - 2009; data zamieszczenia: 14.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 162752 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Bełchatowie, ul. Pabianicka 17/19, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 6358600, faks 044 6358617.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej Nr 2308E Rogóźno - Wygoda - Kącik - Mzurki, na odcinku Kącik-Mzurki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa drogi powiatowej Nr 2308E Rogóźno - Wygoda - Kącik - Mzurki, na odcinku Kącik-Mzurki w km od 21+746,31 do 29+290,23, w tym: - na terenie powiatu bełchatowskiego w km od 21+746,31 do 28+347,97; - na terenie powiatu piotrkowskiego w km od 28+347,31 do 29+290,23. Cały zakres robót obejmuje wykonanie: -roboty pomiarowe, -frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 8 cm z wywozem materiału na odl. 5 km, -wykonanie koryta gł. 40 cm na poszerzeniach jezdni lub chodników, -wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszyw łamanych gr. 20 cm, -wykonanie podbudowy z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych gr. 11 cm, -wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o gr. 12 cm -2 x 6 cm (warstwa wiążąca)-wykonanie warstwy wzmacniającej grunt pod warstwy technologiczne z geosiatki, -wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o gr. 4 cm (warstwa ścieralna SMA 0/11),-odwóz nadmiaru gruntu, -pobocze - warstwa górna podbudowy o gr. 10 cm, -pobocze - nawierzchnie z destruktu o gr. 10 cm, -zatoki autobusowe (kostka granitowa gr. 8 cm, podbudowa z chudego betonu gr. 20 cm, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 20 cm, -wykonanie chodnika + azyle bezpieczeństwa, -wykonanie zjazdów oraz przepustów pod zjazdami, -organizacja ruchu (oznakowanie poziome i pionowe wg projektu docelowej organizacji ruchu),-roboty wykończeniowe, -oczyszczenie i wyprofilowanie rowów. Wszelkie roboty bitumiczne związane z ułożeniem nawierzchni winny być zakończone do dnia 15.10.2009r.Badania laboratoryjne na żądanie nadzoru budowy wykona Laboratorium Drogowe GDDKiA, koszty badań oraz końcowej opinii laboratoryjnej (klaudatu) poniesie GDDKiA. Wykonawca ma obowiązek udostępnić materiał do badań laboratoryjnych. Wszelkie roboty ulegające zanikowi muszą zostać odebrane i potwierdzone stosownym wpisem do Dziennika Budowy przez inspektora nadzoru inwestorskiego.Przy realizacji robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać następujących zasad organizacji ruchu w związku z prowadzonymi robotami w szczególności w okresie wzmożonego ruchu turystycznego:1) minimalizowanie całkowitego czasu prowadzenia robót, 2) minimalizowanie długości odcinków wyłączonych z ruchu, 3) zapewnienie takiej organizacji robót, która umożliwiłaby minimalizowanie a nawet przerywanie robót w dniach weekendowych oraz w dniach wyjazdów i powrotów wakacyjnych - oddając do ruchu całą szerokość jezdni, 4) stosowanie takich parametrów geometrycznych i technicznych, aby tymczasowe przejazdy i przełączki gwarantowały przejazd z prędkością nie mniej niż 40 km/h (dotyczy odcinków, na których nie występują stałe organizacje ruchu), 5) stosowanie na odcinkach prowadzonych robót ręcznego sterowania ruchem przez przeszkolone osoby oraz zabezpieczenie możliwości stosowania przenośnej sygnalizacji detekcyjnej, 6) oznakowanie robót przy użyciu kompletnego oznakowania pionowego i poziomego o parametrach funkcjonalnych, o wymiarach i parametrach technicznych zgodnych z rozporządzeniem lub wyższych, 7) ustawianie znaków ostrzegawczych i informacyjnych, szczególnie o zawężeniach przekroju drogi i objazdach możliwie najdalej prowadzonych robót, 8) szczególnie staranne i kompletne wykonanie zabezpieczeń równoległych do osi drogi krawędzi robót, 9) stosowanie do oznakowania znaków i urządzeń brd o bezpiecznych konstrukcjach z materiałów lekkich i bezpiecznych dla kierujących pojazdami w przypadku najechania na nie, 10) należy dążyć do tego, aby długość odcinka, na którym ograniczono prędkość z tytułu prowadzonych tam robót, przy uwzględnieniu uwarunkowań wynikających z widoczności i natężenia ruchu, nie była większa niż 500 m; 11) w miejscach prowadzenia ruchu wahadłowego sterowanie ruchem powinno odbywać się przy użyciu sygnalizacji świetlnej z detekcją obsługiwanej przez wyposażone w urządzenia łączności osoby zatrudnione przez wykonawcę robót, monitorujące w godzinach 7.00-18.00 gromadzące się na obu końcach odcinka robót kolejki oczekujących, ograniczając, o ile to możliwe, maksymalną długość światła czerwonego dla jednego kierunku do 5 minut; 12) w miejscach wprowadzenia zmian organizacji ruchu musi być stosowane kompletne czasowe oznakowanie poziome, zgodne z przepisami;13) należy zapewnić bezpieczne dla ruchu drogowego funkcjonowanie częściowo zdemontowanych oraz instalowanych na czas budowy znaków, sygnałów i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego. Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg w Bełchatowie jest upoważniony do: 1) podejmowania w przypadku braku lub nieprawidłowości oznakowania robót lub utrudnień w ruchu- interwencji u służb inwestorskich, a w przypadku ich nieobecności u wykonawcy robót, 2)wstrzymywania niektórych rodzajów robót w przypadku stwierdzenia rażących nieprawidłowości w zakresie organizacji ruchu lub robót zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego. Zamawiający poleca aby prace przy realizacji zamówienia trwały od świtu do zmierzchu oraz przy udziale sygnalistów. Wykonawca uzyska niezbędne uzgodnienia dla Projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania i utrzymania na własny koszt wykonanego oznakowania tymczasowego robót przez cały okres realizacji, a także jego demontażu po robotach i powinien to uwzględnić w cenie ofertowej. Materiały z rozbiórki przydatne stanowią własność Zamawiającego. Materiał pochodzący ze sfrezowanej warstwy nawierzchni asfaltowej zostanie, zgodnie z projektem, wbudowany w pobocze przebudowywanej drogi celem jego utwardzenia. Pozostała część niewbudowanego destruktu zostanie przekazana przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego nieodpłatnie. Składowanie destruktu Wykonawca winien zapewnić we własnym zakresie, tzn. musi posiadać zaplecze, na którym na czas budowy będzie składował materiał. Pozostałe materiały z rozbiórki, w tym gruz i zanieczyszczenia, nadmiar gruntu i grunt nieprzydatny oraz cienkie gałęzie i karpina z wycinki drzew stanowią własność Wykonawcy i winny być usunięte poza teren budowy przy przestrzeganiu przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. Nr 62, poz. 628 ze zmianami). Wykonawcę obciążają wszelkie obowiązki i koszty wynikające z przepisów ustawy o odpadach. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca realizował przedmiot zamówienia zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego szczegółowym harmonogramem rzeczowo - finansowym. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogram rzeczowo -finansowy w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, z zastrzeżeniem, iż harmonogram uwzględni zakończenie robót związanych z ułożeniem nawierzchni bitumicznej do dnia 15.10.2009r. Ofertę należy sporządzić w oparciu o dokumentację projektową - przedmiar robót należy traktować jako informacyjny..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 5496732.92 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Drogowo- Mostowych Sp. z o.o., ul. M. Reja 8, 97-500 Radomsko, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 5496732.92
  • Oferta z najniższą ceną: 5496732.92 oferta z najwyższą ceną: 6947372.90
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.