Ogłoszenie z dnia 2012-05-18
Hrubieszów: usługa koordynatora projektu w ramach realiazcji projektu: Przedszkole w MOJEJ szkole-Wilczęta
Numer ogłoszenia: 111431 - 2012; data zamieszczenia: 18.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Hrubieszów, ul. B. Prusa 8, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie, tel. 0 84 696 26 81, faks 0 84 696 27 94.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa koordynatora projektu w ramach realiazcji projektu: Przedszkole w MOJEJ szkole-Wilczęta.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: usługa koordynator projektu w ramach realizacji projektu: Przedszkole w MOJEJ szkole-Wilczęta, jak niżej: - zarządzanie projektem; - koordynacja działań według harmonogramu projektu; - przygotowywanie dni otwartych i konferencji; - prowadzenie dokumentacji projektowej oraz sprawozdawczości projektowej; - analiza: raportów- Miesięcznych Kart Pracy kadry, Listy obecności specjalisty ds. porządkowych; - koordynacja pracy kadry zaangażowanej w realizację, w tym organizowanie co najmniej raz w miesiącu spotkań z kadrą projektu; - bieżące kontakty, konsultacje z kadrą zaangażowaną w realizację projektu; - nadzór nad prawidłowością przebiegu procesu dydaktyczno- wychowawczego; - kontakty z IP, IZ, IW; - sprawozdawczość i raportowanie do IP; - prowadzenie Miesięcznej Karty Pracy; - współpraca z wykonawcami; - prowadzenie mediacji w sytuacjach konfliktowych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.63.00.00 - Usługi dotyczące personelu, z wyjątkiem rekrutacji i pozyskiwania personelu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedszkole w MOJEJ szkole-Wilczęta / Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2009.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Marzenna Litwiniuk-Mizerska, ul. Gródecka 42/5, 22-500 Hrubieszów, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 155112,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 155112,00
Oferta z najniższą ceną: 155112,00 / Oferta z najwyższą ceną: 155112,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy Pzp. w postępowaniach o udzielenie zamówień, których przedmiotem są usługi wymienione w załączniku II B do dyrektywy 2004/18/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 31 marca 2004 r. w sprawie koordynacji procedur udzielania zamówień publicznych na roboty budowlane, dostawy i usługi zamawiający może nie stosować przesłanek wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki. Przedmiotem zamówienia są usługi o kodzie CPV Wspólnego Słownika Zamówień 79630000-9 - usługi dotyczące personelu, z wyjątkiem rekrutacji i pozyskiwania personelu objęte są załącznikiem II B dyrektywy w kategorii nr 22 Usługi rekrutacji i pozyskiwania personelu. W celu zapewnienia wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty-edukacji przedszkolnej niezbędny jest wybór wykonawcy, który zna specyfike pracy z dzicmi z danej gminy oraz ze środowiskiem lokalnym. Powyższ znajomość ma ogromne znaczenie dla prawidłowej realizacji projektu.Wykonanie zamówienia wiąze się z trudnościami tj. specyficzne dzieci, specyficzne środowisko
INNE PRZETARGI Z HRUBIESZOWA
- Zmiana sposobu użytkowania budynku banku na budynek administracyjny - Centrum Usług Administracyjnych wraz z przebudową - etap 2
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej w szkole Zespołu Szkól nr 1 w Hrubieszowie
- Zakup i sukcesywna dostawa gazu płynnego (LPG) dla potrzeb Stacji AUTOGAZ PGKiM Sp. z o.o. z siedzibą w Hrubieszowie
- Zakup i sukcesywna dostawa oleju napędowego dla potrzeb PGKiM Sp. z o.o. z siedzibą w Hrubieszowie
- Dostawa 725 ton soli drogowej dla potrzeb zimowego utrzymania dróg powiatowych w Powiatowym Zarządzie Dróg w Hrubieszowie.
- " Modernizacja budynków użyteczności publicznej"
więcej: przetargi w Hrubieszowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.