eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont i przebudowa poddasza nieużytkowego na cele biurowe w budynku biurowym Urzędu Patentowego RP



Ogłoszenie z dnia 2008-05-27

Warszawa: Remont i przebudowa poddasza nieużytkowego na cele biurowe w budynku biurowym Urzędu Patentowego RP
Numer ogłoszenia: 111204 - 2008; data zamieszczenia: 27.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej, Al. Niepodległości 188/192, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (022) 579-03-66, 579-02-74, fax (022) 579-03-74.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uprp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i przebudowa poddasza nieużytkowego na cele biurowe w budynku biurowym Urzędu Patentowego RP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje prace budowlane związane z remontem i przebudową poddasza nieużytkowego na cele biurowe w budynku biurowym Urzędu Patentowego RP w Warszawie przy Al. Niepodległości 188/192, zgodnie z pozwoleniem budowlanym - decyzja nr 158/ŚRD/08. 1.Dane ogólne Inwestor: Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej Al. Niepodległości 188/192, 00-950 Warszawa, Adres inwestycji: Al. Niepodległości 188/192, 00-950 Warszawa. Powierzchnia inwestycji: -powierzchnia całkowita - 654,42m2, -powierzchnia użytkowa - 626,03m2, -kubatura - 1 636,05m3. 2.Branża Budowlana, Ogólny opis prac budowlanych: -rozbiórka ścian działowych i stolarki drzwiowej, -skucia warstw posadzek, -rozbiórka wywietrzaków dachowych, -wykonanie naświetli pomieszczeń, -wykonanie nowych ścian działowych, -wykonanie nowych posadzek, -montaż nowej stolarki drzwiowej, -docieplenie dachu, -inne prace remontowo-wykończeniowe, 3.Branża sanitarna Ogólny opis prac branży sanitarnej: -wykonanie nowej wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania, -prace remontowe przy istniejącej wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania, -wykonanie nowej instalacji wod.-kan, -wykonanie nowej wentylacji grawitacyjnej, -prace remontowe przy istniejącej wentylacji grawitacyjnej, -wykonanie nowej instalacji klimatyzacji. 4.Branża Elektryczna Ogólny opis prac branży elektrycznej i teletechnicznej: -wykonanie rozdzielnic TK6 i TP6, -wykonanie instalacji gniazd wtyczkowych przeznaczenia ogólnego oraz dedykowanych, -wykonanie instalacji oświetlenia wewnętrznego, -wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, -wykonanie instalacji sieci strukturalnej (komputerowa i telefoniczna), -wykonanie instalacji ochrony od porażeń prądem elektrycznym, -wykonanie instalacji ochrony przed przepięciami, -wykonanie instalacji ochrony odgromowej, -prace związane z przebudową istniejącej instalacji SAP.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta składana przez Wykonawcę musi być zabezpieczona wadium w kwocie 50 000,00 zł przez cały okres związania ofertą. Kopia dowodu wniesienia wadium powinna być załączona do oferty. 2.Wadium wnoszone w pieniądzu lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, Wykonawca wpłaca przelewem na konto Urzędu Patentowego RP w Banku Gospodarstwa Krajowego BP I O/W-wa; nr konta 14 1130 1017 0200 0000 0013 7216. Wadium powinno się znaleźć na koncie Zamawiającego najpóźniej w dniu 18 czerwca 2008 r. do godz. 11.00. 3.Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, albo w poręczeniach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 5 ustawy, należy złożyć w oryginale w kasie Urzędu najpóźniej w dniu 18 czerwca 2008 r. do godz. 11.00. Do oferty powinna być dołączona kopia gwarancji bankowej / ubezpieczeniowej lub poręczenia. 4.Zwrot wadium nastąpi w trybie art. 46 ustawy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli ustawy wymagają ich posiadania. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykonawca: a)dysponuje co najmniej jedną uprawnioną osobą (Kierownik Robót) do kierowania i koordynowania robotami budowlanymi tzn. posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego; b)należycie zrealizował w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty polegające na modernizacji, remoncie bądź rozbudowie obiektów użyteczności publicznej, w tym 1 realizacja powinna być obiektem o charakterze biurowym o wartości minimum 5.000.000 zł (brutto), a należyte wykonanie tych zamówień zostało potwierdzone przez zlecającego zamówienie; c)dysponuje certyfikatem systemu zarządzania jakością ISO 9001:2000 lub równoważnym. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż cena całkowita (brutto) podana w ofercie. 4.Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy; Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona w oparciu o kryterium spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych przez Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia lub dokumenty wymagane od Wykonawcy: 1.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki wynikające z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia w załączniku nr 3 do SIWZ). 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1)w pkt 2,3,5 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2)w pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8.Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż cena całkowita (brutto) podana w ofercie , wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.Wykaz wykonanych zamówień w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, obejmujących co najmniej 2 roboty polegające na modernizacji, remoncie bądź rozbudowie obiektów użyteczności publicznej w tym 1 realizacja powinna być obiektem o charakterze biurowym o wartości minimum 5.000.000 zł brutto, (wzór wykazu w załączniku nr 4 do SIWZ); 10.Dokumenty potwierdzające, że zamówienia wykazane w wykazie, o którym mowa w pkt 9 zostały wykonane należycie; 11.Dokumenty stwierdzające, że Kierownik Robót posiada uprawnienia do kierowania i koordynowania robotami budowlanymi, tzn. posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej z aktualnym zaświadczeniem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzającym członkostwo, zgodnie z ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów. 12.Certyfikat systemu zarządzania jakością ISO 9001:2000 (lub równoważny). W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę, dokumenty wymienione w pkt. 1-5 powinny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. Pozostałe dokumenty wszyscy Wykonawcy składają wspólnie. Dokument określony w pkt. 1 i 9 należy złożyć w formie oryginału. Pozostałe dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby podpisujące ofertę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uprp.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Patentowy RP Al. Niepodległości 188/192 00-950 Warszawa, pokój nr 200 lub wzp0208@uprp.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Patentowy RP Al. Niepodległości 188/192 00-950 Warszawa Kancelaria Ogólna UPRP pokój nr 11.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.