eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Lubelski › Przebudowa drogi gminnej nr 103577 L - ul. Długa w Ostrowie Lubelskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-27

Ostrów Lubelski: Przebudowa drogi gminnej nr 103577 L - ul. Długa w Ostrowie Lubelskim
Numer ogłoszenia: 111175 - 2008; data zamieszczenia: 27.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ostrów Lubelski, ul. Partyzantów 1, 21-110 Ostrów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 081 8520003, 8520642, fax 081 8520642.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: ostrowlubelski.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej nr 103577 L - ul. Długa w Ostrowie Lubelskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Długiej w Ostrowie Lubelskim o długości 624,30 m. Przebieg przeznaczonej do przebudowy ulicy pokrywa się z istniejącą ulicą o nawierzchni z trylinki i bitumicznej. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje między innymi: 1) roboty rozbiórkowe: - rozebranie krawężników betonowych 15x30 1296 mb - rozebranie obrzeży betonowych 20x6 20 mb rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych 583 m2 - rozebranie nawierzchni z kostki betonowej 48,23 m2 - rozebranie nawierzchni z betonu 64,13 m2 - rozebranie nawierzchni z mieszanki mineralno bitumicznej grub. 4 cm 175,7 m2 - rozebranie nawierzchni z klinkieru 4,2 m2 - wywóz gruzu na odległość 1 km 164,6 m3 2) roboty ziemne: - wykopy 7436 m3 - nasypy 1177,2 m3 3) budowę przepustu z rur o średnicy fi 80 cm i długości 11mb 4) ustawienie krawężników betonowych na ławie z oporem z betonu - 1808 mb 5) wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem grubości od 12 do 16 cm - 1502,6 m2 6) wyrównanie podbudowy z chudego betonu grubości 20 cm - 538,2 m2 7) wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką z chudego betonu - 281,6 m3 8) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej grub. 8 cm szarej typu starobruk o falistej fakturze górnej warstwy i o wymiarach: długość - 9, 12, 18 cm, szerokość - 12 cm, na podsypce cementowo piaskowej grub. 4 cm - 4351,8 m2 9) wykonanie chodnika z kostki brukowej grub. 6 cm szarej typu starobruk o falistej fakturze górnej warstwy i o wymiarach: długość - 9, 12, 18 cm, szerokość - 12 cm na podsypce cementowo piaskowej grub. 4 cm - 61,8 m2 10) obsługę geodezyjną prowadzonych robót 11) inwentaryzację powykonawczą (3 egz.) 12) oznakowanie na czas prowadzenia robót 13) przywrócenie terenu w rejonie prowadzonych robót do stanu pierwotnego

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę winien wnieść wadium w wysokości 15 000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, a w szczególności następujących wymagań: - dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności drogowej (co najmniej jedna osoba) a także ważne zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - wykazanie się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 robót dotyczących wykonania nawierzchni z kostki brukowej na powierzchni co najmniej 4000 m2 każda.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia: 1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument wystawiony wcześniej niż 6 miesięcy a tylko potwierdzający jako stan aktualny nie będzie uznany. 3. W celu potwierdzenia opisanych przez zamawiającego warunków posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: 3.1 Udokumentowanie wiedzy i kwalifikacji zawodowych osób odpowiedzialnych za realizacje zamówienia, tj. załączenie uprawnień budowlanych w specjalności drogowej (co najmniej jedna osoba) - podstawa prawna: art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118) wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3.2 Wykaz prac zawierający wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum 2 robót dotyczących wykonania nawierzchni z kostki brukowej na powierzchni co najmniej 4000 m2 każda, oraz dołączeniem dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie. Wykaz powinien zawierać pozycje: przedmiot, data (z podaniem dnia, miesiąca i roku), wartość i miejsce wykonania robót, 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1 - składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 4, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis dotyczący terminów wystawienia stosuje się odpowiednio. 6. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 6.1 Wymagany w pkt. 2.1. niniejszej części dokument winien złożyć każdy Wykonawca. 6.2 Pozostałe dokumenty wymagane w niniejszej części winny być złożone wspólnie przez Wykonawców. 7. Wszystkie powyższe dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez Wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 8. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ostrowlubelski.lubelskie.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ostrowie Lubelskim, ul. Partyzantów 1, 21-110 Ostrów Lubelski, pokój nr 11..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2008 godzina 10:30, miejsce: Kancelaria Urzędu Miejskiego w Ostrowie Lubelskim, ul. Partyzantów 1, pokój nr 8.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.