eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Wykonanie prac remontowych polegających na adaptacji lokalu użytkowego mieszczącego się przy ul. Rynek Śródecki 3 w Poznaniu na punkt usługowo-konsultacyjny Urzędu Miasta Poznania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-20

Poznań: Wykonanie prac remontowych polegających na adaptacji lokalu użytkowego mieszczącego się przy ul. Rynek Śródecki 3 w Poznaniu na punkt usługowo-konsultacyjny Urzędu Miasta Poznania
Numer ogłoszenia: 111162 - 2009; data zamieszczenia: 20.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych , ul. Matejki 57, 60-770 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8964800; 8694801, faks 061 8694809.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkzl.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac remontowych polegających na adaptacji lokalu użytkowego mieszczącego się przy ul. Rynek Śródecki 3 w Poznaniu na punkt usługowo-konsultacyjny Urzędu Miasta Poznania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie prac remontowych polegających na adaptacji lokalu użytkowego mieszczącego się przy ul. Rynek Śródecki 3 w Poznaniu na punkt usługowo-konsultacyjny Urzędu Miasta Poznania. W skład przedmiotu zamówienia wchodzą następujące czynności, roboty budowlane: ogólnobudowlane, instalacyjne: elektryczne, teletechniczne i sanitarne. Dodatkowe informacje dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: Wywóz gruzu i odpadów z placu budowy nastąpi zgodnie z następującymi przepisami: -Ustawa o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz. U. z 20 czerwca 2001 z późn. zm.), -Ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (Dz. U. z 20 listopada 1996 z późn. zm.)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 46.33.00.00 - 46.33.00.00 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia - przed upływem terminu składania ofert- wadium w kwocie 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100) Wadium wnosi się w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 Ustawy. Wadium wnoszone w formie pieniądza należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO BP S.A. I Oddział Poznań o numerze 16 1020 4027 0000 1702 0049 5275.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca winien posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych zamówieniem. 2.Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust.1 PZP i powinien spełniać warunki określone w art. 22 ust.1 pkt. 1 - 3 PZP. 3.Wykonawca nie może zalegać z uiszczaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, chyba że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub zgodę na rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4.Wykonawca musi w czasie trwania umowy dysponować osobami mogącymi wykonać zamówienie, posiadającymi uprawnienia budowlane stwierdzające prawo do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - konstrukcje budowlane, - instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych i elektrycznych po jednej osobie z każdej branży wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. 5.Wykonawca musi w czasie trwania umowy dysponować 1 osobą uprawnioną do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych, zgodnie z §8, §13 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U.Nr 150, poz. 1579). 6.Wykonawca winien wykonać w ciągu ostatnich 5 lat a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia tj. wykonania prac remontowych w budynku wpisanym do rejestru zabytków, oraz posiada dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie 7.Wykonawca winien posiadać polisę ubezpieczeniową odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość złożonej oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ). 2.Kosztorys ofertowy - zgodnie z załączonym przedmiarem robót i dokumentacją projektową będący dokumentem pomocniczym w postępowaniu. 3.Oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 2 do SIWZ). 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 6.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z odpisami uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej, instalacji sanitarnych i elektrycznych oraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do właściwej izby budowlanej lub Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (zał. Nr 5 do SIWZ). 7.Przedstawienie wykazu obiektów zabytkowych, na których osoba kierowała pracami wraz z oświadczeniem inwestora, że dana osoba sprawowała funkcję kierownika prac lub przedłożenie innego dokumentu zgodnie z §8, §13 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U.Nr 150, poz. 1579), (zał. Nr 6 do SIWZ). 8.Wykaz wykonanych w okresie 5 lat robót, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (zał. Nr 4 do SIWZ) wraz z dokumentami potwierdzającymi, iż roboty zostały wykonane należycie. 9.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokumentu ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 10.Oryginał dowodu wniesienia wadium. 11. Pełnomocnictwo w przypadku gdy oferta jest składana w imieniu Wykonawcy przez osobę,której umocowanie nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zkzl.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych ul. Matejki 57, 60-770 Poznań.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych ul. Matejki 57, 60-770 Poznań.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.