eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białołęka › Dostawa i wdrażanie systemu informatycznego dla projektu pn.Rozwój elektronicznej platformy usług administracji publicznej e-urząd wraz z koncepcją przebudowy systemu informatycznego oraz wdrożeniem elektronicznego obiegu dokumentów w Urzędzie Gminy Pęcła

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-15

Białołęka: Dostawa i wdrażanie systemu informatycznego dla projektu pn.: Rozwój elektronicznej platformy usług administracji publicznej e-urząd wraz z koncepcją przebudowy systemu informatycznego oraz wdrożeniem elektronicznego obiegu dokumentów w Urzędzie Gminy Pęcław
Numer ogłoszenia: 11111 - 2010; data zamieszczenia: 15.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pęcław , Pęcław 28, 67-221 Białołęka, woj. dolnośląskie, tel. 076 8317135, faks 076 8317033.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wdrażanie systemu informatycznego dla projektu pn.: Rozwój elektronicznej platformy usług administracji publicznej e-urząd wraz z koncepcją przebudowy systemu informatycznego oraz wdrożeniem elektronicznego obiegu dokumentów w Urzędzie Gminy Pęcław.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: przebudowa systemu informatycznego, którego celem będzie rozwój elektronicznej platformy usług administracji publicznej e-urząd według poniższego harmonogramu: 1.Wykonanie sieci strukturalnej informatycznej wraz z przebudową serwerowni. 2.Dostawa sprzętu informatycznego i urządzeń aktywnych do eksploatacji Elektronicznego Obiegu Dokumentów. 3.Dostawa komputerów stacjonarnych i komputerów przenośnych i urządzeń podtrzymujących zasilanie. 4.Dostawa i wdrożenie Elektronicznego Obiegu Dokumentów, integracja z istniejącymi systemami w tym BIP. Dostawa i wdrożenie Elektronicznej Skrzynki Podawczej. 5.Dostawa i wdrożenie urządzenia i systemu INFOKIOSK wraz z zabezpieczeniem (monitoring).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 32.40.00.00 - Sieci 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium. 1. Oferent zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3500,00 zł przed upływem terminu składania ofert. Wadium powinno być wniesione w pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa wart. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 07.42.275- j.t.) na okres związania z ofertą nie krótszym niż 30 dni od daty terminu składania ofert. 2. Wadium należy wnieść: a) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Urząd Gminy Pęcław, 67-221 Białołęka, Pęcław 28, nr rachunku: 57 8646 0008 0000 0025 9402 0004 z dopiskiem Przetarg- dostawa i wdrożenie systemu informatycznego dla rozwoju elektronicznej platformy usług administracji publicznej e-urząd wraz z przebudową systemu informatycznego i wdrożeniem elektronicznego obiegiu dokumentów w Urzędzie Gminy Pęcław. przed upływem terminu składania ofert tak, aby w dniu otwarcia ofert wadium znajdowało się na ww. rachunku, b) w innych formach art.45 ust. PZP - w terminie składania oferty, oryginał dokumentu należy złożyć w kasie Urządu Gminy Pęcław, 67-221Białołęka, Pęcław 28 a kopię dokumentu dołączyć do oferty. 3. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 4. Zwroty i zatrzymania wadium będą dokonywane na zasadach określonych w art. 46 ustawy PZP.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1 . Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie potwierdzone referencjami oraz dysponują potencjałem technicznym i osobowym zdolnym do wykonania zamówienia - w tym okresie co najmniej trzy usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia polegającej na wdrożeniu autorskiego systemu elektronicznego obiegu dokumentów wspomagającego i ułatwiającego zarządzanie w jednostce samorządu terytorialnego, o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł dla jednej usługi. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie potwierdzone referencjami do wykonania zamówienia - w tym okresie co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia polegającej na wdrożeniu autorskiego systemu zarządzania budżetem w jednostce samorządu terytorialnego. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.Wymagane jest posiadanie polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie zawartych w ofercie oświadczeń i dokumentów wymaganych w pkt 6 SIWZ - wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Oferenta z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający w celu potwierdzenia, że Oferent posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, żąda załączenia do oferty: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Oferentów występujących wspólnie ww. dokumenty muszą być złożone przez każdego Oferenta. 2. Jeżeli Oferent ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w 1. pkt a) c) d) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Oferent ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zwierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Oferent ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis dotyczący terminów wystawienia stosuje się odpowiednio. W przypadku składania oferty przez Oferenta występujących wspólnie ww. dokumenty muszą być złożone przez każdego Oferenta. 4. Zamawiający w celu potwierdzenia, że Oferent posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia żąda załączenia do oferty: a) w zakresie doświadczenia wymagane jest oświadczenie i dołączenie referencji, że wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej trzy usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia polegającej na wdrożeniu autorskiego systemu elektronicznego obiegu dokumentów wspomagającego i ułatwiającego zarządzanie w jednostce samorządu terytorialnego, o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł dla jednej usługi - według załącznika nr 3, b) w zakresie doświadczenia wymagane jest oświadczenie i dołączenie referencji, że wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia polegającej na wdrożeniu systemu elektronicznego obiegu dokumentów z zarządzaniem budżetem w jednostce samorządu terytorialnego- według załącznika nr 3, c) w zakresie wiedzy i potencjału technicznego wymagane jest oświadczenie, że Oferent ma wdrożony aktualny certyfikat ISO 9001:2000 w zakresie projektowania, wytwarzania, sprzedaży wyrobów i usług informatycznych, d) w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia wymagany jest wykaz osób przeznaczonych do realizacji zamówienia - według załącznika nr 4. 5. Zamawiający w celu potwierdzenia, że Oferent znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, żąda załączenia do oferty a) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, ze oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, Uwaga: W/w dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Oferenta - za zgodność z oryginałem. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Oferenta kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Zamawiający wykluczy Oferentów którzy nie złożą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty będą zawierały błędy, z zastrzeżeniem: - Zamawiający wezwie Oferentów, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Oferent podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. - Zamawiający może wezwać, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być składane wraz z tłumaczeniem przysięgłym na język polski, poświadczonym przez Oferenta, Zamawiający wykluczy Oferentów, którzy nie złożą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty będą zawierały błędy, z zastrzeżeniem: - Zamawiający wezwie Oferentów, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Oferenta podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. - Zamawiający może wezwać, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Prawa zamówień publicznych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sbip.pl/npeclaw.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pęcław, Pęcław 28, 67-221 Białołęka.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Pęcław - sekretariat pokój 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.