Ogłoszenie z dnia 2008-05-27
Warszawa: Zadanie 51133 Warszawa - Okęcie Budowa płaszczyzny prób silników śmigłowca MI-8.
Numer ogłoszenia: 111022 - 2008; data zamieszczenia: 27.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 12 Terenowy Oddział Lotniskowy, ul. Nowowiejska 28A, 00-911 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6840600, fax 022 6840666.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojsko.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie 51133 Warszawa - Okęcie Budowa płaszczyzny prób silników śmigłowca MI-8..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej zadania 51133 Warszawa - Okęcie Budowa płaszczyzny prób silników śmigłowca MI-8, w tym: a) projekt budowlany wraz z planem zagospodarowania terenu - 5 egz.; b) projekt wykonawczy - 5 egz.; c) przedmiar robót - 2 egz.; d) kosztorys inwestorski - 2 egz.; e) zestawienie kosztów zadania zgodnie z decyzją Nr 7/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 14.01.2008r., w sprawie zasad opracowywania i realizacji centralnych planów rzeczowych - 2 egz.; f) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - 5 egz.; g) wykaz środków trwałych i wyposażenia - 2 egz.; h) uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego; i) raport oddziaływania na środowisko - 3 egz.; j) uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia; k) opracowanie map do celów projektowych i zarejestrowanie ich w Stołecznym Zarządzie Infrastruktury w Warszawie; l) uzyskanie wszelkich decyzji, opinii, uzgodnień niezbędnych do wystąpienia o pozwolenie na budowę (ZUD w SZI Warszawa).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.20.00 - Usługi projektowania architektonicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielanie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, - spełniają warunki udziału w postępowaniu, - dysponują pracownikami posiadającymi uprawnienia projektowe bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz drogowej, - dysponują pracownikami posiadającymi uprawnienia geodezyjne. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie dokumentów złożonych w ofercie, zgodnie z SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; 2) Oświadczenie potwierdzające, że oferowana usługa spełnia wymogi określone przez Zamawiającego w SIWZ; 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy; 4) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 22 ust. 1 ppkt 4 ustawy; 5) Oświadczenie, że zobowiązania podmiotów występujących wspólnie, co do oferty oraz co do wykonania przedmiotu zamówienia są solidarne; 6) Wykaz osób funkcyjnych i podmiotów Wykonawcy, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji, a także zakres wykonywanych przez nich czynności; 7) Wykaz podwykonawców przewidywanych do wykonania zamówienia z określeniem części zamówienia przez nich realizowanej oraz szczegółowego zakresu i wartości; 8) Wykaz wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; 9) Dokumenty potwierdzające, że usługi ujęte w wykazie zostały wykonane należycie. 10) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 11) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 12) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 13) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 14) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają: - wymagane prawem budowlanym uprawnienia projektowe bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz drogowej. Zamawiający wymaga przedstawienia uwierzytelnionych kopii odpowiednich uprawnień projektowych dla dwóch osób (projektujący i sprawdzający) oraz zaświadczeń z właściwych izb samorządu zawodowego wraz z dowodem ubezpieczenia OC oraz potwierdzenie wpisu do Centralnego Rejestru Osób Posiadających Uprawnienia Budowlane (obowiązek wpisu do ww. rejestru mają osoby posiadające uprawnienia wydane na podstawie przepisów obowiązujących po 1 stycznia 1995 r.); - uprawnienia geodezyjne.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipzp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego, pokój 303 lub za zaliczeniem pocztowym. Cena formularza: 55,30 zł z VAT. Wpłata kwoty na konto 12 TOL: Bank Pekao S.A. O/Warszawa 57 1240 6247 1111 4974 8231..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2008 godzina 10:00, miejsce: 12 Terenowy Oddział Lotniskowy, ul. Nowowiejska 28A, 00-911 Warszawa, pokój nr 307A..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie badania pt. "Wpływ polityki spójności na rozwój obszarów wiejskich".
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.
- Modernizacja instalacji wody zimnej, instalacji przeciwpożarowe oraz kanalizacji deszczowej w Przedszkolu nr 56 ,,Wesołe Kubusie" przy ul. Gubinowskiej 28/30 cz. 1
- świadczenie usług cateringowych w filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Kamionie
- "Zatrudnienie mikrobiologa w Zespole Kontroli Zakażeń Szpitalnych, superwizora do Poradni Zdrowia Psychicznego oraz zatrudnienie lekarza w zakresie neurologii w trybie dyżurowym"
- Dostawa preparatów do dezynfekcji powierzchni, środków czystości i artykułów higienicznych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Suraż
- "Budowa przedszkola w Niwiskach"
- Sporządzenie kompletnej dokumentacji technicznej dla kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Dąbrowa Szlachecka, Nowa Wieś Szlachecka i Zagacie.
- Remont sali gimnastycznej Zespołu Szkół nr 18 przy ul. S. Żeromskiego 81
- "Przebudowa Szpitala Powiatowego w Lesku"
- Opracowanie dokumentacji technicznej dla inwestycji pn: Wykonanie Instalacji Sygnalizacji Pożaru w budynku głównym oraz zapewnienie minimalnej wydajności poboru wody i ciśnienia hydrantów zewn i wewn
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.