eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarosław › Przebudowa drogi powiatowej Nr 1725R Jarosław-Pawłosiów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-20

Jarosław: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1725R Jarosław-Pawłosiów
Numer ogłoszenia: 111010 - 2013; data zamieszczenia: 20.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Jarosławiu , ul. Jana Pawła II 17, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.jaroslaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1725R Jarosław-Pawłosiów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje wykonanie: 1) Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych -roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych ( drogi) trasa w dróg w terenie równinnym 2) Zdjęcie warstwy humusu lub darniny- usunięcie warstwy darniny o grub. 10 cm za pomocą spycharek, roboty ziemne wyk. koparkami przedsiębiernymi w ziemi zmagazynowanej w hałdach z trans. Sam. samowył.na odkład, 3) Rozbiórka elementów dróg, ogrodzeń i przepustów- rozebranie podbudowy z kruszywa grub. 15 cm mechanicznie, rozebranie nawierzchni z kruszywa grub. 10 cm mechanicznie, rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych grub. 8 cm mechanicznie, rozebranie przepustów rurowych- rury betonowe o śred. 40 cm, rozbiórka elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych o grub. 15cm, regulacja pionowa ist. Kładek dla pieszych, 4) Wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych- wykopy oraz przekopy wyk. na odkład koparkami przedsiębiernymi, plantowanie ( obrabianie na czysto) skarp wykopów wykonywanych mechanicznie, 5) Wykonanie nasypów- roboty ziemne wykonywane mechanicznie z transp. urobku sam. samowył, ręczne formowanie nasypów z gr. kat. I-II dostarczonego sam. samowył.(przyjęto 20%), mechaniczne formowanie nasypów w gr. kat. I-II ( przyjęto 80%), zagęszczanie nasypów z gruntu sypkiego kat. I-II ubijakami mechanicznymi, plantowanie ( obrabianie na czysto) skarp i nasypów wykonywanych mechanicznie gr. kat. I, ułożenie geowłókniny separacyjnej, 6) Rowy kryte- roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych w terenie równinnym, wykopy oraz przekopy o głęb. Do 3,0m wyk. koparkami podsiębiernymi w gr. kat. III, ażurowe umocnienie ścian wykopów wraz z rozbiórką palami szalunkowymi stalowymi ( wypraskami), podłoża i osypki z kruszyw naturalnych dowiezionych, zasypanie wykopów fundamentowych podłużnych punktowych, rowów, wykopów obiektowych z zagęszczeniem mechanicznym ubijakami grub. zagęszczonej w-wy w stanie luźnym 25cm grunt kat. III-IV, roboty ziemne wyk. koparkami podsiębiernymi w ziemi uprzednio zmagazynowanej w hałdach, kanały z rur HDPE łączonych na wcisk o śred. zew. 160, 315 i 500 mm, próba szczelności kanałów rurowych o śred. nom. 160, 315 i 500 mm, studnie wpadowe z kręgów betonowych o średnicy kręgów 1000mm z włazem żeliwnym, na ławie z betonu C12/15 grub. 30 cm, wraz z wykonaniem wykopu i zasypaniem, budowle o obj. 1,01-10,0m3 elementy z betonu C16/20, studzienki kanalizacyjne z gotowych elementów z tworzyw sztucznych HDPE o śred. 600 i 800mm z włazem żeliwnym na ławie z betonu C12/15 grub. 20 cm wraz z wykonaniem wykopu i zasypaniem, studzienka ściekowa uliczna z tworzyw sztucznych HDPE o śred. 400mm bezosadnikowa z kratą żeliwną na ławie z betonu C12/15 grub. 20cm wraz z wykonaniem wykopu i zasypaniem, wykonanie bruku z kostki na koronach budowli o pow. płaskich z kostki brukowej bet. Grub. 6cm na podsypce cementowo-piaskowej grub. 15 cm, budowle o obj. Do 1,00m3 elementy z betonu C16/20, budowle o obj. Do 1,0m3 elementy żelbetowe z betonu C20/25, podłoża i osypki z kruszyw naturalnych dowiezionych grub. 30 cm, w-wa z mieszanki betonowej B-10, pielęgnacja piaskiem i wodą grub. w-wy 10 cm, w-wy z pospółki i zagęszczane mechanicznie o grub. 50cm, 7) Profilowanie i zagęszczanie podłoża- profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wyk. mechanicznie przy użyciu równiarki samojezdnej i walca wibracyjnego, 8) Warstwa mrozoodporna- w-wy mrozoodporne wyk. i zagęszcz. Mechanicznie o grub. 20 cm z mieszanki niezwiązanej, 9) Podbudowa z mieszanki niezwiązanej- podbudowa z mieszanki niezwiązanej 0/31grub. w-wy po zagęszczeniu 20cm, 10) Nawierzchnia z betonu asfaltowego- w-wa wyrównawcza pod geosiatkę z betonu asfaltowego AC11W grub. w-wy po zagęszczeniu 3 cm wraz z oczyszczeniem i skropieniem, w-wa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W grub. w-wy po zagęszczeniu 8cm wraz z oczyszczeniem i skropieniem, w-wa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S grub. w-wy po zagęszczeniu 4 cm wraz z oczyszczeniem i skropieniem, 11) Frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno- wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowej na zimno przy średniej grub. frezowania 4 cm, 12) Wzmocnienie warstw asfaltowych geosiatką- ułożenie geosiatki na warstwach asfaltowych 13) Umocnienie skarp rowów i ścieków- humusowanie skarp z obsianiem przy grub. w-wy humusu 5 cm, prefabrykowana betonowa ściana oporowa typu L, h=1,05m, długość stopy 0,65, grubość ścianki 0,12m, klasa obciążeń I na podsypce cementowo-piaskowej grub. 5 cm, prefabrykowana betonowa ściana oporowa typu L, h=1,30m, długość stopy 0,80, grubość ścianki 0,12m, klasa obciążeń I na podsypce cementowo-piaskowej grub. 5 cm, podbudowy betonowe grub. w-wy po zagęszczeniu 15 cm z betonu C16/20, wykonanie i zagęszczanie mechaniczne w-wy piasku grub. po zagęszczeniu 30 cm, mechaniczne ścinanie poboczy o grub. 10 cm wraz z uzupełnieniem w km 0+000-1+200, zakup i montaż schodów stalowych do muru oporowego z podestem h=1,80m 14) Urządzenia zabezpieczające ruch pieszy- poręcz ochronna sztywna ze szczeblami pionowymi, 15) Ustawienie krawężników betonowych- krawężniki betonowe stojące o wym. 15x30 cm , ława betonowa C12/15 o wym. 35x25 cm , podsypka cementowo-piaskowa, 16) Chodnik z brukowej kostki betonowej- profilowanie i zagęszczanie podłoża pod w-wy konstrukcyjne chodnika wyk. mechanicznie przy użyciu równiarki samojezdnej i walca wibracyjnego, podbudowa z mieszanki niezwiązanej 0/31,5, grub. w-wy po zagęszczeniu 15 cm, chodniki z kostki brukowej betonowej grub. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoi piaskiem, 17) Obrzeża betonowe- obrzeża betonowe o wym. 30x8cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spin zaprawą cementową, ławy betonowe 20x20 cm z oporem pod obrzeża z betonu B-15( C12/15), 18) Zjazdy do gospodarstw i na drogi boczne- profilowanie i zagęszczanie podłoża pod w-wy konstrukcyjne zjazdów, wyk. mech. Przy użyciu równiarki samojezdnej i walca wibracyjnego, w-wy mrozoodporne wykonane i zagęszczane mechanicznie o grub. 15 cm , podbudowa z mieszanki niezwiązanej 0/31,grub. w-wy po zagęszczeniu 20 cm, w-wa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W grub. w-wy po zagęszczeniu 4 cm wraz z oczyszczeniem i skropieniem, w-wa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S grub.w-wy po zagęszczeniu 4 cm wraz z oczyszczeniem i skropienie, 2. Szczegółowy zakres robót zawiera kosztorys ofertowy stanowiący załącznik do SIWZ na Formularzu nr 1 specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót zawarte w Rozdziale IV SIWZ oraz dokumentacja projektowa zawarta w Rozdziale V SIWZ 3. Zaleca się dokonania przez Wykonawców wizji lokalnej na terenie będącym przedmiotem niniejszego zamówienia , w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego oraz pozyskania wszelkich informacji, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i prawidłowej wyceny robót..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.24.52 - Roboty odwadniające .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od precyzowania w powyższym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie minimum dwie roboty budowlane polegające na budowie , przebudowie , remoncie, modernizacji dróg lub chodników , o wartościach nie mniejszych niż 100% ceny ofertowej ( brutto), w tym wykonanie w ramach każdego zadania robót brukarskich ( tj. chodnika z kostki brukowej betonowej, krawężnika i obrzeży betonowych) oraz kanalizacji deszczowej. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego, Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień podpisania Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu, potwierdzającego zakończenie robót budowlanych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od precyzowania w powyższym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą do pełnienie funkcji kierownika budowy (robót) przy realizacji przedmiotowego zamówienia , posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju z którego pochodzi osoba, oraz doświadczenie na stanowisku Kierownika budowy ( robót) przy realizacji min. trzech robót budowlanych polegających na budowie , przebudowie , modernizacji dróg lub chodników.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od precyzowania w powyższym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W celu potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt.III.3.2) ogłoszenia, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: 1) wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone na . Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt.III.3.2) ogłoszenia.Dowodami, o których mowa powyżej jest poświadczenie lub inne dokumenty jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać w/w poświadczenia. W przypadku gdy Zamawiający Powiatowy Zarząd Dróg w Jarosławiu jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane lub usługi wykazane w wykazach, o których mowa powyżej, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania przedmiotowych dowodów. W razie konieczności szczególnie, gdy wykaz lub dowody budzą wątpliwości lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu na rzecz, którego roboty budowlane były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednioZamawiającemu. Wykonawca w miejsce poświadczeń, o których mowa w ust.1 pkt1 może przedkładać dokumenty potwierdzające wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie, określone w § 1 ust. 1 pkt. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). 2) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz doświadczenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresem wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt.III.3.4) ogłoszenia. 2.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia 3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy z przyczyn, o których mowa w art. 24 ust 1 ustawy Pzp, należy pod rygorem wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4) ustawy Pzp złożyć następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 4. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z przyczyn, o których mowa w art. 24b ust. 3 ustawy Pzp należy złożyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5) ustawy Pzp, albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej. 5.W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 6 . W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, natomiast spełnianie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, których opis sposobu dokonania oceny spełniania został zamieszczony w Części 9 ust. 2 Instrukcji dla wykonawców, Wykonawcy wykazują łącznie. 7.Nie może również podlegać wykluczeniu z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp podmiot, na zasobach którego polega Wykonawca wykazując spełnianie warunków na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, o ile podmiot ten będzie brał udział w realizacji części zamówienia. 8.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.III.6)ust.3 pkt.1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 9. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.III.6)ust.8 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 10.Dokumenty, o których mowa w pkt.III.6)ust. 8 zastępujący je dokument, o którym mowa w pkt.III.6)ust.9 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11.Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 12. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień umowy może być dokonana w przypadku zmian nieistotnych w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy lub okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy a w szczególności: 1) zmiana kierownika robót pod warunkiem zgodności z postanowieniami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2)zmiana inspektora nadzoru inwestorskiego , 3) zaistnienia po zawarciu Umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej: a) o charakterze niezależnym od Stron, b) którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem Umowy, c) którego nie można uniknąć ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, d) której nie można przypisać drugiej Stronie. Za siłę wyższą, warunkującą zmianę Umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia. 4) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron, 5) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usuniecie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, 6) zmiany lub innej istotnej zmiany w ilości jakiegokolwiek elementu robót objętych umową, 7) zmian zakresu przedmiotu umowy oraz sposób wykonywania przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia tej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, np. zmiana dokumentacji projektowej, zaistnienie warunków faktycznych na terenie budowy, kolizje z sieciami infrastruktury , 8) wystąpiły zamówienia dodatkowe niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia i które mają wpływ na termin realizacji zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.jaroslaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można pobrać ze strony internetowej www.pzd.jaroslaw.pl. , nabyć w siedzibie zamawiającego pok. 311 lub za zaliczeniem pocztowym- cena 12,20 PLN.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2013 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Jarosławiu, ul. Jana PawłaII 17, pok. nr 313( sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.