eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Boguchwała › Udzielenie kredytu obrotowego w wysokości 850 000 zł na spłatę zobowiązań wobec MPWiK Sp. z o.o. w Rzeszowie



Ogłoszenie z dnia 2009-04-17

Boguchwała: Udzielenie kredytu obrotowego w wysokości 850 000 zł na spłatę zobowiązań wobec MPWiK Sp. z o.o. w Rzeszowie
Numer ogłoszenia: 110960 - 2009; data zamieszczenia: 17.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Usług Wielobranżowych "GO-KOM" w Boguchwale Sp. z o. o. , ul. Kolejowa 15A, 36-040 Boguchwała, woj. podkarpackie, tel. 0-17 870121, 8701215,8701218, faks 0-17 870121, 8701215.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka komunalna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu obrotowego w wysokości 850 000 zł na spłatę zobowiązań wobec MPWiK Sp. z o.o. w Rzeszowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: .Realizacja zamówienia ma na celu usługę polegającą na zaciągnięciu kredytu obrotowego w wysokości 850 000 zł 1. koszt obsługi wg harmonogramu spłat 2. okres kredytowania 60 miesięcy 3. Uruchomienie całości kredytu podpisanie umowy kredytowej do 08.05.2009r - . rozpoczęcie spłaty data pierwszej raty kapitałowej - 30.06.2009r - zakończenie spłaty kredytu 29.06.2014r - wielkość rat kapitałowych I rata 14 147 zł pozostałe raty po 14 167 zł. 4. karencja w spłacie rat kapitałowych do 31.08.2009r 5. w okresie karencji spłata odsetek 6. spłata rat kapitałowych miesięcznie na koniec miesiąca 7. zastosowanie zmiennego oprocentowania w ratach malejących 8. naliczanie odsetek wyłącznie od kredytu uruchomionego - od dnia wpływu tej kwoty na rachunek wskazany przez Zamawiającego 9. spłata odsetek w okresach miesięcznych w ostatnim roboczym dniu miesiąca począwszy od dnia uruchomienia kredytu pod warunkiem podania przez bank kwoty odsetek z wyprzedzeniem siedmiodniowym. 10. nie naliczanie prowizji za gotowość 11. możliwość przedterminowej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów 12. zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie poręczenie Gminy Boguchwała i weksel In blanco 13. oprocentowanie podstawowe wg stawki WIBOR 3m, które będzie ustalone jako średnia arytmetyczna stawki liczona z kwotą na dzień od 1 do 19go dnia poprzedniego miesiąca plus marża banku. Do celów obliczenia i oceny oferty przyjmuje się, że WIBOR 3m na dzień 17.04.2009r wynosi 6,02%. 14. prowizja od udzielonego kredytu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy 1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia 3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 Ustawy. 2. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe zgodnie z art. 26 ust. 3 i 4. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. l ustawy Prawo zamówień publicznych. WG ZAŁĄCZNIKA NR 2. 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności objętej zamówieniem. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.boguchwala.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZGKiUW GO KOM w Boguchwale Sp. z o. o 36-040 Boguchwała ul. Kolejowa 15a.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2009 godzina 10:30, miejsce: ZGKiUW GO KOM w Boguchwale Sp. z o. o 36-040 Boguchwała ul. Kolejowa 15a.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.