eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Roboty budowlane polegające na zaprojektowaniu i wykonaniu wymiany czterech dźwigów osobowych w budynku przy al. Piłsudskiego 8 w Łodzi wraz z usługami konserwacji i stałego monitoringu czterech dźwigów osobowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-17

Łódź: Roboty budowlane polegające na zaprojektowaniu i wykonaniu wymiany czterech dźwigów osobowych w budynku przy al. Piłsudskiego 8 w Łodzi wraz z usługami konserwacji i stałego monitoringu czterech dźwigów osobowych
Numer ogłoszenia: 110910 - 2009; data zamieszczenia: 17.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Nieruchomości Województwa Łódzkiego , ul. Kamińskiego 7/9, 91-427 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2055871, faks 042 2055873.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.znwl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane polegające na zaprojektowaniu i wykonaniu wymiany czterech dźwigów osobowych w budynku przy al. Piłsudskiego 8 w Łodzi wraz z usługami konserwacji i stałego monitoringu czterech dźwigów osobowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na zaprojektowaniu i wykonaniu wymiany czterech dźwigów osobowych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja dźwigów osobowych w budynku Urzędu Marszałkowskiego w Łodzi przy al. Piłsudskiego 8, w tym: a) opracowanie niezbędnej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych wraz z uzyskaniem wymaganych prawem opinii i uzgodnień oraz uzyskania dokumentów niezbędnych do rozpoczęcia realizacji robót budowlanych, objętych przedmiotem zamówienia, b) wymiana 4 szt. dźwigów osobowych (demontaż istniejących oraz montaż nowych, kompletnych 4 szt. dźwigów), c) wykonanie towarzyszących robót budowlano-instalacyjnych (wykucie istniejących drzwi szybowych z przygotowaniem otworów pod wymiar nowoprojektowanych drzwi, obróbki budowlane nowych drzwi z ew. naprawą posadzek w strefie przyprogowej, malowanie ścian szybów windowych, roboty remontowe w maszynowni dźwigów, wykonanie i montaż w holach windowych listew przypodłogowych wraz z malowaniem ścian), d) konserwacja i stały monitoring dla czterech dźwigów w okresie objętym gwarancją. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.31.00 - Instalowanie wind .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: a) wykażą wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech robót budowlanych, z których każda polega na wymianie w użytkowanym budynku wysokościowym (powyżej 55m) co najmniej 2 szt. dźwigów osobowych, w tym 1 szt. z przystosowaniem dla potrzeb ekipy ratowniczej oraz przedstawią dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane fachowo i terminowo z zachowaniem należytej staranności, b) dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania, nadzorowania i kontroli w specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacji urządzeń elektrycznych oraz osobą posiadającą zaświadczenie kwalifikacyjne wydane przez organ właściwej jednostki dozoru technicznego, potwierdzające umiejętności praktycznego wykonywania czynności w zakresie modernizacji dźwigów, 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 1.000.000 (jeden milion) złotych, 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia ogólnych i szczególnych warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne i niewystępowania okoliczności wykluczających udział w postępowaniu o zamówienie publiczne, wykonawcy są zobowiązani złożyć: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne; 2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania; 3) Wydany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do lokalnej ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; 4) Wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 5) Wykaz osób z uprawnieniami przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia; 6) Uprawnienia osób, których nazwiska zostaną umieszczone w wykazie osób z uprawnieniami przewidzianych do realizacji zamówienia; 7) Wykaz wykonanych (zrealizowanych) trzech zamówień w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a w przypadku wykonawców działających krócej, za ten okres; 8) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 9) Dokumenty (na przykład referencje lub protokoły końcowego odbioru robót budowlanych) potwierdzające należyte wykonanie zamówień; 10) Polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.znwl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziby Zamawiającego, pok. 318 (Sekretariat). Cena SIWZ: 30,00 zł + koszty przesyłki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, pok. 318 (Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.