eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bardo › Rozbudowa szkoły podstawowej dla potrzeb gimnazjum wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Przyłęk gmina Bardo - budowa łącznika



Ogłoszenie z dnia 2009-04-17

Bardo: Rozbudowa szkoły podstawowej dla potrzeb gimnazjum wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Przyłęk gmina Bardo - budowa łącznika
Numer ogłoszenia: 110854 - 2009; data zamieszczenia: 17.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Bardo , ul. Rynek 2, 57-256 Bardo, woj. dolnośląskie, tel. 074 8171478.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bardo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa szkoły podstawowej dla potrzeb gimnazjum wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Przyłęk gmina Bardo - budowa łącznika.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Lokalizacja: Przyłęk ul. Fabryczna, gmina Bardo, powiat ząbkowicki. Charakterystyka zamówienia: cześć kubaturowa: - kubatura: cześć adaptowana (istniejąca szkoła)-1752,9m3, cześć projektowana -7299,3m3; - powierzchnia zabudowy: część adaptowana (istniejąca szkoła)-198,0m2, część projektowana -968,7 m2, - powierzchnia użytkowa: całość po rozbudowie- 2259,2 m2, w tym nowa rozbudowana cześć -1607,0 m2 - wymiary łącznika: długość 62 m, szerokość 55,0 m, wysokość w najwyższym punkcie - 12,0 m, cześć instalacyjna: - instalacja sanitarna: instalacja wody zasilana projektowanym przyłączem z wodociągu wiejskiego i instalacja kanalizacji z odprowadzeniem do projektowanej wiejskiej kanalizacji z doprowadzeniem do oczyszczalni ścieków. - instalacja grzewcza: centralne ogrzewanie zasilane z własnej rozbudowanej kotłowni na olej opałowy. - instalacja wentylacyjna: wentylacja grawitacyjna ze wszystkich pomieszczeń, wspomagana mechanicznie w pomieszczeniach sanitarnych, wentylacja nawiewno - wywiewna w pomieszczeniach kuchennych - instalacja gazowa: brak - instalacja elektryczna: instalacja elektryczna zasilana z istniejącego przyłącza napowietrznego zagospodarowanie terenu: - projektuje się budowę łącznika który będzie zawierał trzy segmenty: dydaktyczny, administracyjny i socjalny - wymagania odnośnie rozbiórki: rozbiórka istniejącego budynku stodoły..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 50.000,- zł należy wnieść w formach określonych w art.45 ust.6 Prawa Zamówień Publicznych. Jeśli wniesione będzie w pieniądzu, należy je wpłacić na konto: BS w Ząbkowicach Śl. O.Bardo 18 9533 1043 2002 0000 3098 0002 w terminie zapewniającym spłynięcie środków na ww konto przed otwarciem ofert. Wadium wniesione w innej formie można złożyć w Referacie Finansowym Urzędu Miasta i Gminy w Bardzie jako depozyt, za potwierdzeniem. Dowód przelewu lub potwierdzenie depozytu należy dołączyć w oryginale do oferty (w przypadku przelewu kserokopię odcinka D).Wadium zostanie zwrócone w trybie określonym w art.46 - Prawo zamówień publicznych. Dyspozycję w zakresie wypłaty wadium dla Wykonawców, których oferty nie zostaną wybrane, Zamawiający przekaże niezwłocznie po podpisaniu umowy z Wykonawcą, którego oferta została wybrana, lecz nie później niż następnego dnia po zakończeniu ważności oferty. Wadium Wykonawców, których oferty zostaną uznane za nieważne zostanie zwrócone na zasadach określonych w art.46 Prawa zamówień Publicznych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy składający ofertę muszą spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 - Prawa Zamówień Publicznych tj: a nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 - Prawa Zamówień Publicznych, b prowadzą działalność tożsamą z niniejszym zamówieniem tj. w zakresie wykonywania robót budowlanych (PKD-dział 45), c posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Pożądane doświadczenie to zrealizowanie w ostatnich pięciu latach co najmniej jednego zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia np. budynki mieszkalne, obiekty użyteczności publicznej o łącznej wartości robót brutto nie mniejszej niż 3.000.000 zł, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. Za osoby zdolne do wykonania zamówienia Zamawiający uważa kadrę techniczną posiadającą wymagane Prawem Budowlanym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej; - instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych i wentylacyjnych; - instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych i energetycznych, d znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiada środki lub zdolność kredytową na kwotę nie niższą jak 1.200.000,- zł jak również posiadają łączny przychód netto ze sprzedaży robót i usług za ostatnie 3 lata nie mniejszy niż 6.000.000,- zł, e posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą jak: 3.000.000,-zł. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA Nie spełnienie chociażby jednego warunku postawionego w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o uzyskanie zamówienia publicznego..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę przetargową wg zał. nr 1 w sposób określony w pkt. 12 SIWZ oraz złożyć : - dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie posiadanych uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności związanych z przedmiotem zamówienia oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 Prawa Zamówień Publicznych: 1) wymagane oświadczenia zgodnie ze wzorem oferty przetargowej załącznik nr 1 do SIWZ -załącznik nr 1, W przypadku złożenia oferty wspólnej, oświadczenia powinny być przedłożone w formie pisemnej osobno przez wszystkich Wykonawców składających tę ofertę lub przez pełnomocnika ustanowionego zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - pełnomocnictwo stanowi załącznik do oferty. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -załącznik nr 2, W przypadku gdy przedstawiony odpis z rejestru nie odzwierciedla stanu faktycznego i może wprowadzić w błąd, co do poprawności złożenia oferty (uprawnienia do jej podpisywania) wymagane jest przedłożenie złożonego wniosku o wpis do odpowiedniego rejestru zawierającego dane o zmianie stanu np. reprezentacji. 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 3, 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 4, 5) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- załącznik nr 5, 6) aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - załącznik nr 6, W przypadku składania ofert przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.7 ust. 2,4, 5 i 6 SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2 nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3 nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów oraz dokumentu o którym mowa w pkt.7 ust. 3 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. - dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 7) wykaz kadry technicznej i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; wykonawca w przedmiotowym wykazie zobowiązany jest do wskazania osób, które pełnić będą funkcje kierownika budowy oraz kierowników robót - załącznik nr 7 wg wzoru (załącznik nr 4 SIWZ), Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia w systemie podwykonawczym, oraz w ramach oferty wspólnej. W związku z powyższym należy w powyższych przypadkach dołączyć dokumenty określone w pkt. 7 ust. 13 oraz ust. 14 8) Dokumenty stwierdzające, że osoby przewidziane do pełnienia funkcji kierownika budowy i kierowników robót posiadają uprawnienia budowlane stosowne do powierzonych im funkcji do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej; - instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych i wentylacyjnych; - instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych i energetycznych, tj. kserokopia uprawnień wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby zawodowej oraz ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej - załącznik nr 8, 9) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, w tym co najmniej jedno zamówienie o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia np. budynki mieszkalne, obiekty użyteczności publicznej o łącznej wartości robót brutto nie mniejszej niż 3.000.000 zł, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru robót budowlanych) - załącznik nr 9 wg wzoru (załącznik nr 5 SIWZ). - dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 10) sprawozdanie finansowe; w ramach sprawozdania należy dołączyć bilans oraz rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających przychody ze sprzedaży robót i usług netto nie mniejsze niż 6.000.000 zł. za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; - załącznik nr 10, 11) informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie niższą niż 1.200.000 zł. wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - załącznik nr 11, 12) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą jak: 3.000.000 zł. - załącznik nr 12, - inne wymagane, niezbędne dokumenty w toku oceny i badania ofert: 13) pełnomocnictwo do reprezentowania uczestników konsorcjum w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art.23 ust.2 Pzp - każdy z uczestników konsorcjum winien załączyć do oferty dokumenty wskazane w pkt. 7 ust. 2,3,4,5,6 - załącznik nr 13, 14) umowy lub projekty umów podwykonawczych - Wykonawca dołączy do oferty celem akceptacji ich przez Zamawiającego zgodnie z art. 6471 kodeksu cywilnego Dz.U. z dnia 14 lutego 2003 r. Nr 49 poz 408 - załącznik nr 14, 15) harmonogram rzeczowo -finansowy - załącznik nr 15 wg wzoru (załącznik nr 6 SIWZ), 16) kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót - załącznik nr 16, 17) dowód wniesienia wadium - załącznik nr 17, 18) pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa - załącznik nr 18, 19) parafowany projekt umowy - załącznik nr 19. Wyżej wymienione dokumenty stanowią warunek przyjęcia oferty. Złożenie wyżej wymienionych dokumentów w formie niewłaściwej (np. nie poświadczone za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowodują odrzucenie oferty. Wymóg poświadczenia kserokopii, odpisu dokumentu za zgodność z oryginałem spełniony zostanie w przypadku zamieszczenia na każdej stronie kserokopii dokumentu oświadczenia: Za zgodność z oryginałem, wraz z podpisem osoby (osób) umocowanej (umocowanych) do reprezentowania Wykonawcy składającego ofertę. Ofertę i jej załączniki podpisuje osoba (osoby) podana w wyciągu z rejestru, wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub upoważniona w umowie (statucie) do składania majątkowych oświadczeń woli w imieniu firmy lub osoba której udzielono pełnomocnictwa szczególnego na zasadach zapisanych w kodeksie cywilnym (pełnomocnictwo stanowi załącznik do oferty)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.biuletyn.abip.pl/bardo-gmina/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bardo ul. Rynek 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Bardo ul.Rynek 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane przez UNIĘ EUROPEJSKĄ ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Regionalnego Narodowa Strategia Spójności.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.