To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-19
Ogłoszenie nr 11083 - 2017 z dnia 2017-01-19 r.
Mrągowo: Zakup energii elektrycznej na rok 2017 dla Powiatu Mrągowskiego i Szpitala Mrągowskiego Sp. z o.o.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 350994 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Zamawiający Powiat Mrągowski jako "Nabywca" i jego jednostki organizacyjne wskazane poniżej pod pozycjami 2 do 13 jako "Odbiorca i Płatnik" : 1) Powiat Mrągowski z siedzibą w Mrągowie; ul. Królewiecka 60A; 11-700 Mrągowo: Regon : 510742511; Osoba do Kontaktu: Ryszard Kraszewski , tel. 89 741 01 66; 2) Zespół Oświatowo-Sportowy "BAZA"; ul. Nadbrzeżna 4; 11-700 Mrągowo; Regon : 000803644; Osoba do Kontaktu: dyr. Regina Tołkiwicz , tel. 89 741 77 76 ; 3) Powiatowy Zarząd Dróg; ul. Nowogródzka 1; 11-700 Mrągowo; Regon : 510751088; Osoba do Kontaktu: p.o. dyr. Zdzisław Lesiński , tel. 89 741 95 80; 4) Starostwo Powiatowe w Mrągowie ; ul. Królewiecka 60A ; 11-700 Mrągowo; Regon : 510750373; Osoba do Kontaktu: Ryszard Kraszewski , tel. 89 741 01 66; 5) Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Mrągowie ; ul. Młodkowskiego 19 ; 11 -700 Mrągowo; Regon : 004447703; Osoba do Kontaktu: dyr. Jolanta Iwanicka , tel. 89 741 26 06; 6) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ; ul. Warszawska 53 ; 11-700 Mrągowo; Regon : 510907573; Osoba do Kontaktu: dyr. Jolanta Kowalczyk , tel. 89 741 04 93; 7) Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna ; ul. Warszawska 53 ; 11-700 Mrągowo; Regon : 000707662; Osoba do Kontaktu: dur. Barbara Nowińska-Zera , tel. 89 741 29 63; 8) I Liceum Ogólnokształcące im. Bohaterów Westerplatte ; ul. Piotra Sobczyńskiego 1 A ; 11-700 Mrągowo; Regon : 510905982 ; Osoba do Kontaktu: dyr. Sławomir Rudnicki , tel. 89 741 24 20; 9) Zespół Szkół Specjalnych ; ul. Mrongowiusza 13 C ;11-700 Mrągowo; Regon : 510998096; Osoba do Kontaktu: dyr. Anna Gromańska, tel. 89 741 20 24; 10) Zespół Szkół nr 2 im. Władysława Jagiełły ; Mrongowiusza 13 B ; 11-700 Mrągowo; Regon : 519458390; Osoba do Kontaktu: dyr. Agnieszka Pytel , tel. 89 741 28 82; 11) Mrągowskie Centrum Kształcenia ; ul. Mrongowiusza 65 A ;11-700 Mrągowo; Regon : 511430156; Osoba do Kontaktu: dyr. Mirosław Moczydłowski , tel. 89 741 30 92; 12) Powiatowy Urząd Pracy ; ul. Kopernika 1 ; 11-700 Mrągowo; Regon : 510928718; Osoba do Kontaktu: dyr. Ewa Kowalska , tel. 89 743 35 00; 13) Bursa Międzyszkolna w Mrągowie ; ul. Mrongowiusza 65 B ; 11-700 Mrągowo Regon : 510997398; Osoba do Kontaktu: dyr. Marzena Romanowska , tel. 89 741 20 43 ; Podmiot, w imieniu i na rzecz którego Zamawiający prowadzi postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie art. 16 ust. 1 ustawy Pzp jako "Nabywca, Odbiorca i Płatnik": 14) Szpital Mrągowski im. Michała Kajki Sp. z o.o. ; ul. Wolności 12 ; 11-700 Mrągowo; Regon : 510938349; Osoba do Kontaktu: Prezes Brygida Schlueter-Górska , tel. 89 741 94 02.
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:Zamawiającym jest Powiat Mrągowski z siedzibą w Mrągowie , w imieniu którego postępowanie prowadzi Starostwo Powiatowe w Mrągowie , 11-700 Mrągowo ul. Królewiecka 60A.
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, krajowy numer identyfikacyjny
51075037300000, ul.
ul. Królewiecka
,
11700
Mrągowo, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
897 410 150, faks
897 417 275, e-mail
sekretarz@powiat.mragowo.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.powiat.mragowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Umowę zawarł Powiat Mrągowski; ul. Królewiecka 60A; 11-700 Mrągowo dla wszystkich Nabywców i Odbiorców energii elektrycznej wymienionych w SIWZ oraz sekcji I, o treści zawartej w Załączniku nr 5 do SIWZ.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup energii elektrycznej na rok 2017 dla Powiatu Mrągowskiego i Szpitala Mrągowskiego Sp. z o.o.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.272.4.2016.ZPMr.PN
II.2) Rodzaj zamówienia:II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego będących zarówno w jego bezpośrednim zarządzie jak również zarządzanych przez jego jednostki organizacyjne oraz do Szpitala Mrągowskiego Sp. z o.o. zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2012r. poz. 1059, z późn. zm.) oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy, szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz projektem umowy - stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Szacowane zużycie energii elektrycznej na cele obiektów wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ, w okresie od dnia 01.01.2017r. do dnia 31.12.2017r., określa się na 1 361 088 kWh. 2.Dostawę energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego wymienionych w zał. nr 1 do SIWZ, zgodnie z warunkami określonymi w projekcie umowy (zał. nr 5 do SIWZ). 3.Zapewnienie Zamawiającemu dostępu do informacji o danych pomiarowo-rozliczeniowych energii elektrycznej pobranej przez Zamawiającego w poszczególnych punktach poboru.4.Bilansowanie handlowe w zakresie sprzedaży energii elektrycznej. 5.Zgłoszenie Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Zamawiającym umowy sprzedaży energii elektrycznej w terminie gwarantującym rozpoczęcie sprzedaży energii przez Wykonawcę w terminie określonym w § 4 SIWZ, w tym przeprowadzenie procesu skutecznej zmiany sprzedawcy energii elektrycznej z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (dalej OSD) na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa. 6.Świadczenia niezbędnej pomocy przy zawieraniu oraz realizacji umów o świadczenie usług dystrybucyjnych, w szczególności w przypadku ewentualnych zmian taryf oraz mocy umownych dla poszczególnych obiektów, w tym w zakresie ustalania treści stosownych pism i przedkładania ich do podpisu Zamawiającemu oraz uzyskania od OSD niezbędnych dokumentów.7.Umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta na podmioty wymienione w § 3 SIWZ ust. 3 pkt 3.1 i 3.2, odpowiednio dla punktów poboru energii określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ).8.Przedmiot zamówienia nie obejmuje świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej. 9.Zamawiający posiada zawartą jedną odrębną umowę na dostawę (sprzedaż) i 20 odrębnych umów na dystrybucję energii elektrycznej oraz 2 Umowy kompleksowe dla punktów wskazanych w zał. nr 1 do SIWZ. 10.Umowy na dystrybucję jak i kompleksowe zawarte są na czas nieokreślony i wymagają zgłoszenia do OSD zmiany sprzedawcy lub rozdzielenia ( w przypadku umów kompleksowych). 11.Umowa na dostawę (sprzedaż) energii elektrycznej zawarta jest na czas określony do dnia 31 grudnia 2016r. i nie wymaga wypowiedzenia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
09000000-3
Dodatkowe kody CPV:
09300000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
Dostawa energii elektrycznej do poszczególnych punktów poboru rozpocznie się od dnia 1 stycznia 2017r. - nie wcześniej jednak niż z dniem skutecznego rozwiązania dotychczasowych umów sprzedaży energii elektrycznej, a także po pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany sprzedawcy z właściwym OSD.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT396165.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 367473.35 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MRĄGOWA
- Dostawa płynów infuzyjnych i płynów do przepłukiwania
- Modernizacja drogi powiatowej nr 1696N, odcinek Mikołajki-Łuknajno - etap I
więcej: przetargi w Mrągowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.