Ogłoszenie z dnia 2007-07-03
Ropczyce: Dostawa, montaż i instalacja urządzeń do monitoringu dla 8 jednostek organizacyjnych Powiatu Ropczycko-Sędziszowskiego w ramach programu pn. Osoby niepełnosprawne w służbie publicznej
Numer ogłoszenia: 110793 - 2007; data zamieszczenia: 03.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Ropczycko - Sędziszowski, ul. Konopnickiej 5, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. 017 2218306, fax 017 2228571.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ropczyce.rze.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.ropczyce.rze.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż i instalacja urządzeń do monitoringu dla 8 jednostek organizacyjnych Powiatu Ropczycko-Sędziszowskiego w ramach programu pn. Osoby niepełnosprawne w służbie publicznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż urządzeń, wykonanie instalacji okablowania, uruchomienie systemu z rejestracją cyfrową obrazu z 16 kamer wskazanych przez Zamawiającego oraz przeszkolenie pracowników. Dodatkowo Wykonawca zamontuje urządzenia i wykona instalację okablowania do stanowiska obserwacji dla 4 kamer. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w następujących obiektach: a) Zespół Szkół im. Ks. Dr Jana Zwierza w Ropczycach, 39-100 Ropczyce, ul. Mickiewicza 14 - 1 kpl. b) Liceum Ogólnokształcące im. Ks. Piotra Skargi w Sędziszowie Młp., 39-120 Sędziszów Młp., ul. Fabryczna 5 - 1 kpl. c) Zespół Szkół Zawodowych im. Prof. Karola Olszewskiego w Sędziszowie Młp., 39-120 Sędziszów Młp., ul. Wyspiańskiego 2 - 1 kpl. d) Liceum Ogólnokształcące w Ropczycach, 39-100 Ropczyce, ul. Mickiewicza 12 - 1 kpl. e) Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Ropczycach, 39-100 Ropczyce, ul. Wyszyńskiego 14 - 1 kpl. f) Dom Pomocy Społecznej w Lubzinie 39-102 Lubzina 47 - 1 kpl. g) Dom Pomocy Społecznej w Rudzie 39-122 Kamionka, Ruda 102 - 1 kpl. h) Zespół Szkół Agro - Technicznych im. Wincentego Witosa w Ropczycach 39-100 Ropczyce, ul. Mickiewicza 13 - 1 kpl. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne są zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.23.50.00 - Systemy nadzoru o obwodzie zamkniętym Kod CPV wg słownika 2008: 32.23.50.00 - Systemy nadzoru o obwodzie zamkniętym .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.08.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy spełnijacy następujące warunki: - nie podlegaja wykluczeniu z postepowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, - spełniają warunki udziału w postepowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, - spełniają dodatkowe warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dokonywana będzie zgodnie z formuła /spełnia - nie spełnia/ w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumnety.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wypełniony pismem maszynowym - komputerowym (wyklucza się możliwość wypełnienia formularza ofertowego odręcznie) podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną formularz ofertowy na lub wg druku stanowiącego Załącznik nr 2 i nr 3 do SIWZ, - zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami związanymi z działalnością Wykonawcy (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, chyba że w zaświadczeniu występuje data jego ważności) lub dokument potwierdzający uzyskanie przewidzianej prawem zgody na zwolnienie / odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, - aktualne zaświadczenie z ZUS o braku zaległości w opłacaniu składek z tytułu ubezpieczeń społecznych lub dokument potwierdzający uzyskanie przewidzianej prawem zgody na zwolnienie / odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), - dokumenty potwierdzające posiadanie przez osoby zatrudnione przez firmę Wykonawcy uprawnień branżowych bez ograniczeń do kierowania i nadzorowania realizacji prac objętych przedmiotem zamówienia, - referencje od poprzednich zamawiających z okresu ostatnich 3 lat, - aktualny dokument potwierdzający występowanie w obrocie prawnym - wypis z właściwego rejestru KRS lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej itp. (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez składającego ofertę), - oświadczenie wykonawcy o wykazie osób zatrudnionych na umowę o pracę posiadających kwalifikacje do wykonywania prac będących przedmiotem niniejszego zamówienia - na druku stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji, - kopia bilansu z ostatnich 3 lat, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu - informacja określająca obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem na druku stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji, - oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji, - informację o karalności z Centralnego Rejestru Skazanych na formularzu \zapytanie o karalność\ dotyczące urzędujących Członków Zarządu Wykonawcy (wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) oraz oświadczenie, że przeciwko Wykonawcy nie wszczęto postępowania o popełnienie przestępstw w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego lub innych przestępstw popełnionych w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, - informację z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). - Wykonawca przedstawi zaświadczenie o ukończeniu kursów specjalistycznych z zakresu zabezpieczania obiektów zabytkowych organizowanych przez Ośrodek Ochrony Zbiorów Publicznych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ropczyce.rze.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.ropczyce.rze.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Ropczycach, ul. Konopnickiej 5 - sekretariat, II piętro, pok. 314..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ROPCZYC
- Dostawa odczynników do immunochemii wraz z dzierżawą dwóch aparatów na okres 24 miesięcy
- Dostawa samochodu 8 osobowego dla potrzeb Zespołu Szkół im. ks. dra Jana Zwierza w Ropczycach
- "Budowa dróg gminnych o łącznej długości 1502 m wraz z niezbędną infrastrukturą i przebudową uzbrojenia terenu na terenie osiedla Kolonia w mieście Ropczyce"
- Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1338R Iwierzyce - Zgłobień - Rzeszów polegająca na budowie mostu na potoku Nockowa wraz z dojazdami i zagospodarowaniem terenu w miejscowości Nockowa w km 2+500
więcej: przetargi w Ropczycach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.