eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropczyce › Dostawa, montaż i instalacja urządzeń do monitoringu dla 8 jednostek organizacyjnych Powiatu Ropczycko-Sędziszowskiego w ramach programu pn. Osoby niepełnosprawne w służbie publicznej



Ogłoszenie z dnia 2007-07-03

Ropczyce: Dostawa, montaż i instalacja urządzeń do monitoringu dla 8 jednostek organizacyjnych Powiatu Ropczycko-Sędziszowskiego w ramach programu pn. Osoby niepełnosprawne w służbie publicznej
Numer ogłoszenia: 110793 - 2007; data zamieszczenia: 03.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Ropczycko - Sędziszowski, ul. Konopnickiej 5, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. 017 2218306, fax 017 2228571.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ropczyce.rze.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.ropczyce.rze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż i instalacja urządzeń do monitoringu dla 8 jednostek organizacyjnych Powiatu Ropczycko-Sędziszowskiego w ramach programu pn. Osoby niepełnosprawne w służbie publicznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż urządzeń, wykonanie instalacji okablowania, uruchomienie systemu z rejestracją cyfrową obrazu z 16 kamer wskazanych przez Zamawiającego oraz przeszkolenie pracowników. Dodatkowo Wykonawca zamontuje urządzenia i wykona instalację okablowania do stanowiska obserwacji dla 4 kamer. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w następujących obiektach: a) Zespół Szkół im. Ks. Dr Jana Zwierza w Ropczycach, 39-100 Ropczyce, ul. Mickiewicza 14 - 1 kpl. b) Liceum Ogólnokształcące im. Ks. Piotra Skargi w Sędziszowie Młp., 39-120 Sędziszów Młp., ul. Fabryczna 5 - 1 kpl. c) Zespół Szkół Zawodowych im. Prof. Karola Olszewskiego w Sędziszowie Młp., 39-120 Sędziszów Młp., ul. Wyspiańskiego 2 - 1 kpl. d) Liceum Ogólnokształcące w Ropczycach, 39-100 Ropczyce, ul. Mickiewicza 12 - 1 kpl. e) Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Ropczycach, 39-100 Ropczyce, ul. Wyszyńskiego 14 - 1 kpl. f) Dom Pomocy Społecznej w Lubzinie 39-102 Lubzina 47 - 1 kpl. g) Dom Pomocy Społecznej w Rudzie 39-122 Kamionka, Ruda 102 - 1 kpl. h) Zespół Szkół Agro - Technicznych im. Wincentego Witosa w Ropczycach 39-100 Ropczyce, ul. Mickiewicza 13 - 1 kpl. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne są zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.23.50.00 - Systemy nadzoru o obwodzie zamkniętym Kod CPV wg słownika 2008: 32.23.50.00 - Systemy nadzoru o obwodzie zamkniętym .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.08.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy spełnijacy następujące warunki: - nie podlegaja wykluczeniu z postepowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, - spełniają warunki udziału w postepowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, - spełniają dodatkowe warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dokonywana będzie zgodnie z formuła /spełnia - nie spełnia/ w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumnety.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wypełniony pismem maszynowym - komputerowym (wyklucza się możliwość wypełnienia formularza ofertowego odręcznie) podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną formularz ofertowy na lub wg druku stanowiącego Załącznik nr 2 i nr 3 do SIWZ, - zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami związanymi z działalnością Wykonawcy (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, chyba że w zaświadczeniu występuje data jego ważności) lub dokument potwierdzający uzyskanie przewidzianej prawem zgody na zwolnienie / odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, - aktualne zaświadczenie z ZUS o braku zaległości w opłacaniu składek z tytułu ubezpieczeń społecznych lub dokument potwierdzający uzyskanie przewidzianej prawem zgody na zwolnienie / odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), - dokumenty potwierdzające posiadanie przez osoby zatrudnione przez firmę Wykonawcy uprawnień branżowych bez ograniczeń do kierowania i nadzorowania realizacji prac objętych przedmiotem zamówienia, - referencje od poprzednich zamawiających z okresu ostatnich 3 lat, - aktualny dokument potwierdzający występowanie w obrocie prawnym - wypis z właściwego rejestru KRS lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej itp. (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez składającego ofertę), - oświadczenie wykonawcy o wykazie osób zatrudnionych na umowę o pracę posiadających kwalifikacje do wykonywania prac będących przedmiotem niniejszego zamówienia - na druku stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji, - kopia bilansu z ostatnich 3 lat, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu - informacja określająca obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem na druku stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji, - oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji, - informację o karalności z Centralnego Rejestru Skazanych na formularzu \zapytanie o karalność\ dotyczące urzędujących Członków Zarządu Wykonawcy (wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) oraz oświadczenie, że przeciwko Wykonawcy nie wszczęto postępowania o popełnienie przestępstw w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego lub innych przestępstw popełnionych w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, - informację z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). - Wykonawca przedstawi zaświadczenie o ukończeniu kursów specjalistycznych z zakresu zabezpieczania obiektów zabytkowych organizowanych przez Ośrodek Ochrony Zbiorów Publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ropczyce.rze.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.ropczyce.rze.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Ropczycach, ul. Konopnickiej 5 - sekretariat, II piętro, pok. 314..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.