Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-05-12
Przasnysz: Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby badań przesiewowych w ramach Projektu pn. Profilaktyka chorób układu krążenia szansą na poprawę sytuacji zdrowotnej mieszkańców powiatu przasnyskiego
Numer ogłoszenia: 110750 - 2015; data zamieszczenia: 12.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Św. Stanisława Kostki 5, 06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie, tel. 029 7522270 w.121, faks 029 7522270.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-przasnyski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby badań przesiewowych w ramach Projektu pn. Profilaktyka chorób układu krążenia szansą na poprawę sytuacji zdrowotnej mieszkańców powiatu przasnyskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu medycznego na potrzeby badań przesiewowych, a w szczególności: 1) Ciśnieniomierz do pomiaru ciśnienia podczas akcji profilaktycznych, ciśnieniomierz automatyczny, ilość: 7 sztuk, duży wyświetlacz LCD, metoda pomiaru: oscylometryczna, zakres pomiaru ciśnienia: 0 - 299 mmHg, zakres pomiaru pulsu: 40 - 180/min., dokładność pomiaru ciśnienia: +/-3 mmHg, dokładność pomiaru pulsu: +/- 5%, pamięć: 60 pomiarów, zasilane: 4 baterie AA 1.5V lub AC/ DC zasilacz (opcjonalnie, 6V 4W), długość życia baterii alkalicznych: ok. 1500 pomiarów, ciśnienie: 700-1060hPa, średni mankiet 22 - 32 cm. Ciśnieniomierz powinien być wyposażony w czujnik prawidłowego zakładania mankietu, funkcję wykrywania arytmii serca oraz funkcje informowania, że podczas pomiaru był wykonany gwałtowny ruch i pomiar należy powtórzyć. 2) Ciśnieniomierz do pomiaru ciśnienia dla osób, które poddały się badaniom,ilość: 650 sztuk, ciśnieniomierz automatyczny, duży wyświetlacz LCD, model naramienny, z funkcją wykrywania nieregularnego tętna, funkcją automatycznego wyłączania i wskaźnikiem zużycia baterii, mankiet na ramię z zapięciem na rzep dla osoby dorosłej, mankiet 22 - 32 cm,metoda pomiaru oscylometryczna, rozdzielczość pomiaru 1 [mmHg], zakres pomiaru ciśnienia 0 do 299 [mmHg], zakres pomiaru tętna 40 do 180 [uderzeń/min], dokładność pomiaru ciśnienia +/- 3 mmHg, dokładność pomiaru tętna +/- 5% odczytu, temperatura działania 10 do 40 [st.C], temperatura przechowywania -20 do 60 [st.C]. 3) Urządzenie do pomiaru cholesterolu, trójglicerydów i glukozy we krwi podczas akcji profilaktycznych, ilość: 7 sztuk (zestawów), urządzenie 3 w 1, zakres pomiaru glukozy: 10-600 mg/dl, zakres pomiaru cholesterolu: 130-400 mg/dl, zakres pomiaru trójglicerydów: 50-500 mg/dl., pomiar dokonywany z 1 mikrolitra krwi włośniczkowej, zasilanie bateriami, włącznik automatyczny po włożeniu paska testowego, w zestawie paski do pomiaru cholesterolu, trójglicerydów i glukozy oraz paski chip jeśli są konieczne do danego typu urządzenia, dodatkowo w zestawie z 7 urządzeniami Zamawiający wymaga dołączenia pasków do pomiaru: glukozyw ilości 1300 sztuk, cholesterolu w ilości 1300 sztuk, trójglicerydów w ilości 1300 sztuk. 4) Urządzenie do samodzielnego pomiaru cholesterolu, trójglicerydów i cukru dla osób, które poddały się badaniom, urządzenie 3 w 1, ilość: 130 sztuk (zestawów). Zakres pomiaru glukozy: 10-600 mg/dl, zakres pomiaru cholesterolu: 130-400 mg/dl, zakres pomiaru trójglicerydów: 50-500 mg/dl., pomiar dokonywany z 1 mikrolitra krwi włośniczkowej, zasilanie bateriami, włącznik automatyczny po włożeniu paska testowego, w zestawie paski do pomiaru cholesterolu, trójglicerydów i glukozyoraz paski chip jeśli są konieczne do danego typu urządzenia. 5) Elektroniczna waga kolumnowa z funkcją BMI, ilość: 7 sztuk, waga do diagnozowania i leczenia pacjentów również z silną nadwagą, funkcja obliczania współczynnika BMI, funkcja HOLD, funkcja TARE,wzrostomierz, solidna konstrukcja, łatwe i szybkie ważenie, obciążenie min. 200kg, podziałka 100g, zasilanie: bateryjne lub z zasilacza..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia zał. Nr 2
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia zał. Nr 2
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia zał. Nr 2
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia zał. Nr 2
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin dostawy - 10
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-przasnysz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Przasnyszu, ul. Św. Stanisława Kostki 5, 06-300 Przasnysz, pokój nr 84 sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Przasnyszu, ul. Św. Stanisława Kostki 5, 06-300 Przasnysz, pokój nr 84 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Profilaktyka chorób układu krążenia szansą na poprawę sytuacji zdrowotnej mieszkańców powiatu przasnyskiego w Programie PL13 Ograniczenie społecznych nierówności w zdrowiu finansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 oraz budżetu państwa.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego, zabudowanego ambulansu typu "C" wraz z wyposażeniem dla OCRM w Opolu
- Dostawa sprzętu medycznego dla potrzeb Szpitala Kolejowego w Wilkowicach-Bystrej
- Dostawa systemu zarządzającego trybami obsługi pacjenta w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym (TOPSOR) wraz z systemem segregacji medycznej i kardiomonitorem w SP ZOZ Łapach
- Dostawa sprzętu medycznego według III pakietów.
- "Dzierżawa aparatów do laboratorium i dostawa odczynników na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A. w Polkowicach"
- "Dostawa i montaż wyposażenia do budynku C O M w ramach inwestycji: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku po byłej szkole podstawowej na budynek "Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego"
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.