Ogłoszenie z dnia 2007-07-03
Mikołów: Adaptacja budynku kina na potrzeby biblioteki miejskiej w Mikołowie, przy ul. Karola Miarki 5, w zakresie obejmującym wykonanie:
1. robót budowlanych wymaganych przy przebudowie i rozbudowie budynku (prace konstrukcyjno - budowlane, instalacyjne wraz z klimatyzacją, elektryczne niskiego napięcia)
2. dostawy i montażu fabrycznie nowego wyposażenia (stolarka meblowa, sprzęt audiowizualny) zgodnie
z wykazem
3. uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu
Numer ogłoszenia: 110714 - 2007; data zamieszczenia: 03.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Mikołów, ul. Rynek 16, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 032 3248500, fax 032 3248400.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mikolow.um.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja budynku kina na potrzeby biblioteki miejskiej w Mikołowie, przy ul. Karola Miarki 5, w zakresie obejmującym wykonanie: 1. robót budowlanych wymaganych przy przebudowie i rozbudowie budynku (prace konstrukcyjno - budowlane, instalacyjne wraz z klimatyzacją, elektryczne niskiego napięcia) 2. dostawy i montażu fabrycznie nowego wyposażenia (stolarka meblowa, sprzęt audiowizualny) zgodnie z wykazem 3. uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Adaptacja budynku kina na potrzeby biblioteki miejskiej w Mikołowie, przy ul. Karola Miarki 5, w zakresie obejmującym wykonanie: 1. robót budowlanych wymaganych przy przebudowie i rozbudowie budynku (prace konstrukcyjno - budowlane, instalacyjne wraz z klimatyzacją, elektryczne niskiego napięcia) 2. dostawy i montażu fabrycznie nowego wyposażenia (stolarka meblowa, sprzęt audiowizualny) zgodnie z wykazem 3. uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.23.30 - Biblioteki Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.23.30 - Roboty budowlane w zakresie bibliotek Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.42.11.53 - Instalowanie zabudowanych mebli Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.53 - Instalowanie zabudowanych mebli Oryginalny kod CPV: 50.90.00.00 - Usługi instalacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 51.00.00.00 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego) Oryginalny kod CPV: 36.14.51.00 - Wyposażenie bibliotek Kod CPV wg słownika 2008: 39.15.51.00 - Wyposażenie bibliotek Oryginalny kod CPV: 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca Kod CPV wg słownika 2008: 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca Oryginalny kod CPV: 32.34.10.00 - Mikrofony Kod CPV wg słownika 2008: 32.34.10.00 - Mikrofony Oryginalny kod CPV: 32.34.20.00 - Głośniki Kod CPV wg słownika 2008: 32.34.20.00 - Urządzenia głośnikowe Oryginalny kod CPV: 32.34.30.00 - Wzmacniacze Kod CPV wg słownika 2008: 32.34.30.00 - Wzmacniacze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.05.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 70 000,00 zł do upływu terminu składania ofert.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: -posiadanie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -przedstawienie aktualnego zaświadczenia z Urzędu Skarbowego oraz ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; -dysponowanie min. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: a)konstrukcyjno - budowlanej - bez ograniczeń, b)drogowej, c)instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń, d)instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, wraz z aktualnymi na dzień składania ofert zaświadczeniami o przynależności do właściwych Izb Samorządu Zawodowego; -dysponowanie min. 1 osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru i eksploatacji aktualne na dzień składania ofert w zakresie montażu i kontrolno - pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV; -przedstawienie aktualnej informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - min. 1 500 000,00 zł - wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; -udzielenie gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane i zainstalowane urządzenia na okres 5 lat od daty uzyskania pozwolenia na użytkowanie; -zrealizowanie w ciągu ostatnich 5 lat minimum 1 roboty budowlanej wykonanej przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem (budowa, przebudowa, adaptacja, modernizacja obiektów użyteczności publicznej o pow. użytkowej min. 900 m2) i wartością (min. 1 500 000,00 zł brutto) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; -zrealizowanie w ciągu ostatnich 3 lat minimum 1 dostawy wykonanej przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem (dostawa stolarki meblowej dla obiektu użyteczności publicznej) i wartością (min. 200 000,00 zł brutto) dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że ta dostawa została wykonana należycie; -zrealizowanie w ciągu ostatnich 3 lat minimum 1 dostawy wykonanej przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem (dostawa urządzeń audiowizualnych dla obiektu użyteczności publicznej) i wartością (min. 200 000,00 zł brutto) dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że ta dostawa została wykonana należycie; - posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; - znajdowanie się w sytuacji finansowej i ekonomicznej, zapewniającej wykonanie zamówienia; -spełnianie wymagań, o których mowa w art. 22 i nie podleganie wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; Zamawiający ocenia spełnianie warunków udziału w postępowaniu w oparciu o ofertę wykonawcy, która musi zawierać wszystkie oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełniane warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - zaświadczenia z Urzędu Skarbowego oraz ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; -uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: a)konstrukcyjno - budowlanej - bez ograniczeń, b)drogowej, c)instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń, d)instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, wraz z aktualnymi na dzień składania ofert zaświadczeniami o przynależności do właściwych Izb Samorządu Zawodowego; - świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru i eksploatacji aktualne na dzień składania ofert w zakresie montażu i kontrolno - pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV; - aktualna informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - min. 1 500 000,00 zł - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - wykaz min. 1 roboty budowlanej zrealizowanej w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem (budowa, przebudowa, adaptacja, modernizacja obiektów użyteczności publicznej o pow. użytkowej min. 900 m2) i wartością (min. 1 500 000,00 zł brutto) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania; - dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych; - wykaz min. 1 dostawy zrealizowanej w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem (dostawa stolarki meblowej dla obiektu użyteczności publicznej) i wartością (min. 200 000,00 zł brutto) dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; - wykaz min. 1 dostawy zrealizowanej w ciągu ostatnich 3 lat minimum wykonanej przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem (dostawa urządzeń audiowizualnych dla obiektu użyteczności publicznej) i wartością (min. 200 000,00 zł brutto) dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; - dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mikolow.um.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Mikołów, Rynek 16, 43-190 Mikołów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2007 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miasta Mikołów, Rynek 16, pokój nr 1 - Biuro Obsługi Mieszkańców..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dotacja z Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- ZAKUP I SUKCESYWNY ODBIÓR Z OTACZARNI MIESZANKI MINERALNO-ASFALTOWEJ - II
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 6 w Mikołowie w roku szkolnym 2023/2024 - nabiał.
- Roboty budowlane przy zabytkowym obiekcie budynku I Liceum Ogólnokształcącego w Mikołowie przy ul. Żwirki i Wigury 25
- Modernizacja źródeł ciepła na niskoemisyjne w budynku dydaktycznym oraz warsztatów szkolnych w Zespole Szkól Technicznych w Mikołowie przy ul. Rybnickiej 44
- Opr. proj. ,,Przebudowa części pomieszczeń OSP na potrzeby oddziału przedszkolnego wraz z dostosowaniem do obowiązujących przepisów sanitarnych i p.poż. w Mikołowie - Paniowach przy ul. Mokierskiej 1"
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PRZEBUDOWA I REMONT BUDYNKU DO NIEODPŁATNEGO PRZECHOWYWANIA I REDYSTRYBUCJI ŻYWNOŚCI NA CELE SPOŁECZNE
- Poprawa infrastruktury drogowej w gminie Dzwola
- Wykonanie robót remontowych w lokalu mieszkalnym przy ul. Obr. Westerplatte 5A/301 w Pruszczu Gdańskim
- Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych przy ul. Grunwaldzkiej 34/2 oraz 34/3 w Pruszczu Gdańskim
- Wykonanie robót remontowych w lokalu mieszkalnym przy ul. Grunwaldzkiej 5/3 w Pruszczu Gdańskim
- Wykonanie robót remontowych w lokalu mieszkalnym przy ul. Kopernika 11/1 w Pruszczu Gdańskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.