eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łęczna › Roboty Remontowo-Budowlane w Zespole Szkół w Ludwinie, podzielone na 4 zadania według nazw:



Ogłoszenie z dnia 2007-07-03

Łęczna: Roboty Remontowo-Budowlane w Zespole Szkół w Ludwinie, podzielone na 4 zadania według nazw:
Numer ogłoszenia: 110675 - 2007; data zamieszczenia: 03.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Łęczyński, Al. Jana Pawła II 95A, 21-010 Łęczna, woj. lubelskie, tel. 081 7526480, fax 081 7526464.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatleczynski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty Remontowo-Budowlane w Zespole Szkół w Ludwinie, podzielone na 4 zadania według nazw:.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zadanie Nr 1 Roboty remontowo-budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej drewnianej na okna z profili trzykomorowych pcv w budynku warsztatowym Zespołu Szkół w Ludwinie. CPV: 45421120-1. 2) Zadanie Nr 2 Remont elewacji budynku szkolnego i warsztatowego Zespołu Szkół w Ludwinie. CPV: 45453100-8. 3) Zadanie Nr 3 Roboty remontowo-malarskie sal lekcyjnych Technikum Górniczego w Łęcznej ul. Bogdanowicza Zespołu Szkół w Ludwinie. CPV: 45442180-2. 4) Roboty remontowo- budowlane: wstawianie ścianek wewnętrznych z drzwiami z profili aluminiowych zimnych w budynku Technikum Górniczego w Łęcznej przy ul. Bogdanowicza Zespołu Szkół w Ludwinie. CPV: 45421141-4, 45421111-5. 2. Zamawiający będzie wymagał udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres 36 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy, w tym na zamontowane urządzenia wg gwarancji producentów. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 5. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 oraz zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 5 niezbędnych do jego prawidłowego wykonania w okolicznościach gdy zostały one nieujęte w przedmiarach robót, a Wykonawca nie był w stanie na podstawie przekazanej dokumentacji projektowej i przedmiarów robót przewidzieć niezbędnego do wykonania a pominiętego przez Projektanta i kosztorysanta zakresu robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.20-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać oferenci, którzy spełniają warunki: 1) posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi; 2) dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania danego zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 5) posiadają niezbędne uprawnienia budowlane w zakresie wymaganych robót oraz przynależą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; 6) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IV SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. 3. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert, tylko i wyłącznie na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy, gdy ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunku o którym mowa w punkcie III ust. 1 pkt 1 specyfikacji, oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]; 2 W celu potwierdzenia spełnienia warunku, o którym mowa w punkcie III ust. 1 pkt. 2 i 5 specyfikacji, oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5-u lat podobnych robót, zawierający dane: wartość, data i miejsce wykonania odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, w tym zgodnie z § 1 ust 2 pkt. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19 maja 2006 r. (Dz. U Nr 87, poz. 605) potwierdzenie wykonania co najmniej 3-ch robót z należytą starannością (referencje), z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 2 do SIWZ; 2) kserokopię niezbędnych uprawnień zawodowych i przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego osób kierujących robotami. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku, o którym mowa w punkcie III ust. 1 pkt. 3 i 6 specyfikacji, oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej minimum na kwotę 50 tys. zł.; 4. W celu potwierdzenia spełnienia warunku, o którym mowa w punkcie III ust. 1 pkt. 4 specyfikacji, oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne; 2) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z udziału w zamówieniu w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy; 5. Oprócz ww. dokumentów należy złożyć: 1) wypełniony formularz oferty, z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 1 do SIWZ; 2) wypełnione kompletnie przedmiary robót o wartości składników z wykorzystaniem wzoru załącznik Nr 4 do SIWZ); 3) podpisany przez Wykonawcę wzór umowy- załącznik Nr 3 do SIWZ, jako potwierdzenie, że określone w nim warunki Wykonawca akceptuje.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatleczynski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: t.olszak@powiatleczynski.pl m.weclawik@powiatleczynski.pl.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Powiat Łęczyński, ul. Aleja Jana Pawła II 95 A pokój nr 108 (kancelaria ogólna) do dnia 24.07.2007 r., do godz. 1000..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Roboty remontowo-budowlane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zadanie Nr 1 Roboty remontowo-budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej drewnianej na okna z profili trzykomorowych pcv w budynku warsztatowym Zespołu Szkół w Ludwinie..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.20-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont elewacji budynku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2) Zadanie Nr 2 Remont elewacji budynku szkolnego i warsztatowego Zespołu Szkół w Ludwinie..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.31.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Roboty remontowo-malarskie sal lekcyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3) Zadanie Nr 3 Roboty remontowo-malarskie sal lekcyjnych Technikum Górniczego w Łęcznej ul. Bogdanowicza Zespołu Szkół w Ludwinie..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.80-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Roboty remontowo- budowlane: wstawianie ścianek wewnętrznych z drzwiami z profili aluminiowych zimnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4) Zadanie Nr 4 Roboty remontowo- budowlane: wstawianie ścianek wewnętrznych z drzwiami z profili aluminiowych zimnych w budynku Technikum Górniczego w Łęcznej przy ul. Bogdanowicza Zespołu Szkół w Ludwinie..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.41-4, 45.42.11.11-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.