eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnobród › Dowożenie uczniów do szkół z terenu Gminy Krasnobród w latach szkolnych 2015/2016; 2016/2017; 2017/2018.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-25

Krasnobród: Dowożenie uczniów do szkół z terenu Gminy Krasnobród w latach szkolnych 2015/2016; 2016/2017; 2017/2018.
Numer ogłoszenia: 110659 - 2015; data zamieszczenia: 25.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krasnobród , ul. 3 Maja 36, 22-440 Krasnobród, woj. lubelskie, tel. 0-84 660 7691, faks 0-84 660 7692.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnobrod.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie uczniów do szkół z terenu Gminy Krasnobród w latach szkolnych 2015/2016; 2016/2017; 2017/2018..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przez usługę dowożenia do szkół należy rozumieć: Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Krasnobród na podstawie art. 17 ust.3 oraz art 14 a pkt 2, 3 i 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2004 r, Nr 256, poz. 2572 z późn. zm.).2.Zakres przedmiotu zamówienia: Obszar z jakiego prowadzone będzie dowożenie został podzielony przez zamawiającego na trzy rejony: W rejonie pierwszym dowozem do szkół objętych zostało 183 uczniów. W rejonie drugim dowozem do szkół objętych zostało 182 uczniów. W rejonie trzecim dowozem do szkół objętych zostało 86 uczniów. Szczegóły dotyczące poszczególnych tras dowozów zawarte są w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Łączna liczba osób objętych dowozem do szkół na terenie Gminy Krasnobród w każdym roku szkolnym wyniesie około 451 uczniów. Dla tej liczby uczniów Zamawiający w każdym roku dowożenia będzie zakupywał w okresach comiesięcznych bilety szkolne według cennika (załącznika cenowego) przedłożonego przez Wykonawcę usługi.Podana prognozowana ilość biletów szkolnych przewidywanych do zamówienia przez gminę Krasnobród w latach szkolnych 2015 - 2018 posiada charakter orientacyjny. Ilość przewidywanych do zakupu biletów może ulegać zmianom w każdym roku szkolnym. Zamawiający z tego względu zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości zakontraktowanych biletów wyszczególnionych w pozycjach załącznika cenowego dla każdego rejonu dowożenia stanowiącego załącznik do oferty, w przypadku gdy ilość uczniów objętych dowożeniem ulegnie zmniejszeniu. Wykonawca usługi w takim przypadku nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu, a w szczególności roszczenia wobec zamawiającego o zapłatę dotyczącego liczby biletów szkolnych stanowiących różnicę pomiędzy przewidywaną liczbą biletów szkolnych wynoszącą 451 szt. w każdym roku szkolnym z liczbą biletów faktycznie przez zamawiającego zakupionych. W przypadku gdy konieczny będzie zakup dodatkowej ilości biletów szkolnych na daną trasę z powodu zwiększenia się ilości uczniów objętych dowożeniem Zamawiający przewiduje w takim wypadku udzielenie zamówień uzupełniających. 3)Zobowiązania Wykonawcy z tytułu realizacji zamówienia . W ramach umowy Wykonawca zobowiązany będzie do:a)Prowadzenia dowozów w poszczególnych rejonach w sposób uzgodniony z Zamawiającym zgodnie ze Szczegółowym harmonogramem przywozów i odwozów szkolnych uzgodnionym przez Dyrekcje szkół z terenu Gminy Krasnobród. Zamawiający wymaga aby prowadzenie dowozów uczniów do szkół w poszczególnych rejonach odbywało się z wykorzystaniem autobusów szkolnych. Zamawiający nie wyraża zgody na prowadzenie przez Wykonawcę dowożenia z wykorzystaniem autobusów kursowych. b)Prowadzenia dowozów uczniów autobusami wyposażonymi standardowo, sprawnymi technicznie, dopuszczonymi do ruchu według obowiązujących przepisów w przewozach pasażerskich i właściwie do charakteru przewozów oznakowanych zgodnie z art. 57 ust. 1 Ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym Dz. U. z 2012 poz. 1137 tekst jednolity z późn. zmianami, oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów Dz.U. z 2014 poz. 1522 jednolity tekst z późn. zmianami.c)Zapewnienia autobusów wraz z ich wymaganą obsługą w osobie kierowcy i opiekuna szkolnego. Obsługę autobusu stanowić będzie kierowca - konduktor wraz z opiekunem szkolnym do prowadzenia usługi związanej z dowozem uczniów do szkół.d)Przeszkolenia osoby pełniącej funkcję opiekuna w zakresie przepisów ruchu drogowego, oraz wyposażenia tej osoby w strój wyróżniający opiekuna zapewniający dobrą widoczność np. kombinezon odblaskowy, kamizelki, t-shirty, czapki odblaskowe itp.e)Przestrzegania przepisów prawnych w zakresie prowadzenia dowozów uczniów do szkół na terenie Gminy Krasnobród (m. in. ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym Dz. U. z 2012 poz. 1137 tekst jednolity z późn. zmianami, przepisów ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym Dz. U. z 2013 poz. 1414 jednolity tekst z późn. zm. oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów Dz.U. z 2014 poz. 1522 jednolity tekst z późn. zmianami. Zgodnie z § 36. pkt. 1. powyższego Rozporządzenia Autobus szkolny przeznaczony do przewozu dzieci do szkoły powinien być oznaczony z przodu i z tyłu tablicami AUTOBUS SZKOLNY. Autobus dodatkowo należy oznaczyć się z przodu i z tyłu tablicami ze znakiem STOP, które powinny być widoczne dla innych uczestników ruchu drogowego po uruchomieniu, zgodnie z zasadami określonymi w przepisach odrębnych. f) Ponoszenia odpowiedzialności za bezpieczeństwo osób objętych usługą dowożenia w trakcie transportu. Szczegółowy harmonogram dowozu oraz trasy dowozu opisane są w załączniku pod nazwą Szczegółowy harmonogram przywozów i odwozów szkolnych - załącznik nr 9 do SIWZ. Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia korekt w harmonogramie dowozów w zakresie godzin przyjazdów i odjazdów autobusów szkolnych. Wprowadzona korekta czasu kursowania autobusów może wynosić do 30minut. Prowadzenie dowozu w poszczególnych rejonach będzie realizowane z wykorzystaniem następującej liczby autobusów zgodnie z ustalonym przez zamawiającego harmonogramem dowożenia:Rejon pierwszy - dowóz - 3 autobusy, odwóz - 3 autobusy;Rejon drugi - dowóz - 3 autobusy, odwóz - 2 autobusy; Rejon trzeci - dowóz - 1 autobus, odwóz - 1 autobus; Zamawiający dopuszcza powierzenie podwykonawcom części zamówienia, pod warunkiem wskazania zakresu powierzonej usługi w ofercie, okresu udziału podwykonawcy w realizacji zamówienia oraz charakteru stosunku jaki będzie łączył wykonawcę z podwykonawcą usługi (Formularze ofert stanowią załączniki nr 1A, 1B i 1C do niniejszej SIWZ). Miejsce świadczenia usługi: teren gminy Krasnobród oraz miejscowości Bondyrz i Jacnia w Gminie Adamów. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za usługi wykonane przez podwykonawców..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu większej ilości biletów wyszczególnionych w pozycjach załącznika cenowego który Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą w danej części zamówienia. W przypadku gdy konieczny będzie zakup dodatkowej ilości biletów szkolnych na daną trasę z powodu zwiększenia się ilości uczniów objętych dowożeniem Zamawiający przewiduje w takim wypadku udzielenie zamówień uzupełniających. Zamówienia uzupełniające mogą stanowić nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i będą polegały na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień oraz będzie dotyczyło zakupu dodatkowych biletów szkolnych w tym biletów szkolnych na rok szkolny 2018/2019.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.06.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: W części zamówienia nr 1 wadium wynosi: 5500zł pięć tysięcy pięćset złotych.W części zamówienia nr 2 wadium wynosi: 5000zł pięć tysięcy złotych. W części zamówienia nr 3 wadium wynosi: 2500zł dwa tysiące pięćset złotych.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 z pózn. zm). 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Tomaszowie Lubelskim oddział w Krasnobrodzie Nr 38 9639 0009 2002 0057 6879 0003 rachunek pomocniczy DEPOZYT Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Przy czym w tytule przelewu należy wpisać: (Wadium - przetarg na dowożenie do szkół -części zamówienia nr ). Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia oryginał dokumentu należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego lub dołączyć do oferty.5.Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa zamówień publicznych; okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w SIWZ; gwarancja będzie gwarancją bezwarunkową; gwarancja będzie złożona w formie oryginału.6. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub poręczenia udzielonego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności spełnia odpowiednio wymagania wskazane w pkt 5 rozdziału VIII Wymagania dotyczące wadium SIWZ.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek posiadania uprawnień do wykonywania działalności związanej z krajowym transportem drogowym osób jeśli posiadał będzie licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób w zakresie przewozu osób samochodem osobowym której mowa w art. 5b ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym. (Dz.U. z 2013r. poz. 1414 j.t. z późn. zm). Posiadanie licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób celem spełniania warunku posiadania uprawnień do wykonywania działalności związanej z wykonywaniem krajowego transportu drogowego osób wymagane jest są od wykonawców w częściach zamówienia nr 1 nr 2 i Nr 3. Przy ocenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia-nie spełnia na podstawie złożonego w ofercie dokumentu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia w części zamówienia nr 1 jeśli udokumentuje dysponowanie przynajmniej trzema autobusami z których każdy posiada nie mniej niż 56 miejsc siedzących. Przy ocenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia-nie spełnia na podstawie złożonego w ofercie dokumentu. Wykonawca spełni warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia w części zamówienia nr 2 jeśli udokumentuje dysponowanie przynajmniej trzema autobusami z których każdy posiada nie mniej niż 56 miejsc siedzących. Przy ocenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia-nie spełnia na podstawie złożonego w ofercie dokumentu. Wykonawca spełni warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia w części zamówienia nr 3 jeśli udokumentuje dysponowanie przynajmniej jednym autobusem który posiada nie mniej niż 38 miejsc siedzących. Wykonawca zobowiązany jest podać informację o podstawie dysponowania autobusem. Przy ocenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia-nie spełnia na podstawie złożonego w ofercie dokumentu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w części zamówienia nr 1 jeśli udokumentuje dysponowanie przynajmniej trzema kierowcami posiadającymi uprawnienia do kierowania autobusami. Przy ocenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia-nie spełnia na podstawie złożonego w ofercie dokumentu. Wykonawca spełni warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w części zamówienia nr 2 jeśli udokumentuje dysponowanie przynajmniej trzema kierowcami posiadającymi uprawnienia do kierowania autobusami. Przy ocenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia-nie spełnia na podstawie złożonego w ofercie dokumentu. Wykonawca spełni warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w części zamówienia nr 3 jeśli udokumentuje dysponowanie przynajmniej jednym kierowcą posiadającym uprawnienia do kierowania autobusem. Przy ocenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia-nie spełnia na podstawie złożonego w ofercie dokumentu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - Wynajem autokaru - 3

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody obu stron i formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający na podstawie art. l44 ust. 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych Przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach: 1) zmiany podwykonawcy lub rezygnacji z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zmiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeń wobec wykonawcy i tytułu realizacji umowy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasobach Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art.26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień Publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, że proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż Wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 2) Gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); 3) Gdy podana prognozowana ilość biletów szkolnych przewidywanych do zamówienia przez gminę Krasnobród na lata szkolne 2015 - 2018 ulegnie zmianie. Zamawiający z tego względu zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości zakontraktowanych biletów wyszczególnionych w pozycjach załącznika cenowego przedłożonego przez Wykonawcę dla danego rejonu dowożenia.4) Wynagrodzenie wykonawcy o którym mowa w §4 pkt. 1 umowy, będzie podlegać waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy w przypadku zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracę. Waloryzacja zostanie dokonana na pisemny wniosek wykonawcy skierowany do Zamawiającego wraz z uzasadnieniem oraz szczegółowym wyliczeniem wpływu zmiany na ponoszone przez wykonawcę koszty wykonania zamówienia. Waloryzacja wynagrodzenia może nastąpić po upływie 30 dni od dnia obowiązywania nowej kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę. Wynagrodzenie wykonawcy o którym mowa w §4 pkt. 1 umowy, będzie podlegać waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. W takim przypadku, po złożeniu przez Wykonawcę wniosku z udokumentowanym wzrostem kosztów wynagrodzenia pracowników zatrudnionych na umowę o pracę przy realizacji tego zamówienia, Zamawiający uwzględni wzrost ww. kosztów w taki sposób, że wynagrodzenie Wykonawcy zostanie przeliczone proporcjonalnie do wzrostu tych kosztów. Warunkiem zastosowania przez Zamawiającego klauzuli waloryzacyjnej jest przedłożenie w dniu zawarcia umowy, Zamawiającemu przez Wykonawcę oświadczenia o zatrudnieniu zadeklarowanej ilości osób, na podstawie umowy o pracę w wymiarze nie mniejszym niż 1 / 2 etatu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krasnobrod.pl w zakładce przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Krasnobrodzie ul. 3 Maja 36 22-440 Krasnobród.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2015 godzina 07:40, miejsce: Sekretariat Urzędu Miejskiego w Krasnobrodzie ul. 3 Maja 36 22-440 Krasnobród.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dowóz uczniów do następujących szkół na terenie gminy Krasnobród: Zespołu Szkół Podstawowych w Krasnobrodzie, Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Krasnobrodzie, Szkoły Podstawowej w Majdanie Wielkim oraz odwóz uczniów po zajęciach szkolnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do realizacji części zamówienia nr 1 wykonawca zobowiązany będzie dysponować trzema autobusami. Ilość uczniów objętych dowożeniem w rejonie I wynosi 183 osoby. Dowóz realizowany będzie na niżej wymienionych trasach dowozu: Przywóz do szkół - Hutków - Majdan Wielki (szkoła) - Majdan Wielki (I przerwa) - Krasnobród; - Majdan Mały - Majdan Wielki - Krasnobród; - Dominikanówka Krasnobród; - Husiny - Wólka Husińska - Krasnobród; Odwóz ze szkół - Krasnobród - Majdan Wielki - Majdan Mały - Dominikanówka - Hutków; - Krasnobród - Wólka Husińska - Husiny; Szczegółowy harmonogram dowozu oraz trasy dowozu opisane są w załączniku pod nazwą Szczegółowy Harmonogram Przywozów i Odwozów Szkolnych - załącznik nr 9 do SIWZ. Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia korekt w harmonogramie dowozów w zakresie godzin przyjazdów i odjazdów autobusów szkolnych. Wprowadzona korekta czasu kursowania autobusów może wynosić do 30minut..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Wynajem autokaru - 3

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dowóz uczniów do następujących szkół na terenie gminy Krasnobród: Zespołu Szkół Podstawowych w Krasnobrodzie, Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Krasnobrodzie, Szkoły Podstawowej w Kaczórkach oraz odwóz uczniów po zajęciach szkolnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do realizacji części zamówienia nr 2 wykonawca zobowiązany będzie dysponować trzema autobusami. Ilość uczniów objętych dowożeniem w rejonie II wynosi 182 osoby. Dowóz realizowany będzie na niżej wymienionych trasach dowozu: Przywóz do szkół: - Lasowe - Stara Huta - Hucisko - Bondyrz - Kaczórki - Hutki- Krasnobród; - Hutki - Bondyrz - Kaczórki - Jacnia - Kaczórki; - Potok Senderki - Malewszczyzna - Kaczórki szkoła - Jacnia - Podzamek -Krasnobród; Odwóz ze szkół - Krasnobród - Podzamek - Hutki - Kaczórki - Bondyrz - Malewszczyzna - Hucisko - Stara Huta - Lasowe - Potok Senderki Szczegółowy harmonogram dowozu oraz trasy dowozu opisane są w załączniku pod nazwą Szczegółowy harmonogram dowozów szkolnych - załącznik nr 9 do SIWZ. Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia korekt w Szczegółowym harmonogramie przywozów i odwozów szkolnych w zakresie godzin przyjazdów i odjazdów autobusów szkolnych. Wprowadzona korekta czasu kursowania autobusów może wynosić do 30minut..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Wynajem autokaru - 3

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dowóz uczniów do następujących szkół na terenie gminy Krasnobród: Zespołu Szkół Podstawowych w Krasnobrodzie, Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Krasnobrodzie oraz ich odwóz uczniów po zajęciach szkolnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do realizacji części zamówienia nr 3 wykonawca zobowiązany będzie dysponować jednym autobusem. Ilość uczniów objętych dowożeniem w rejonie III wynosi 86 osób. Dowóz realizowany będzie na niżej wymienionych trasach dowozu: Przywóz do szkół: - Zielone - Borki - ul. Tomaszowska w Krasnobrodzie - Krasnobród; - Grabnik - Nowa Wieś - ul. 3 Maja w Krasnobrodzie - Krasnobród; Odwóz ze szkół: - Krasnobród - Borki - Zielone - Krasnobród - Nowa Wieś - Grabnik Szczegółowy harmonogram dowozu oraz trasy dowozu opisane są w załączniku pod nazwą Szczegółowy Harmonogram przywozów i odwozów szkolnych - załącznik nr 9 do SIWZ. Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia korekt w Szczegółowym harmonogramie przywozów i odwozów szkolnych w zakresie godzin przyjazdów i odjazdów autobusów szkolnych. Wprowadzona korekta czasu kursowania autobusów może wynosić do 30minut..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Wynajem autokaru - 3

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.