eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Roboty budowlano- instalacyjne w budynku przy ul. T. Zana 38 C w Lublinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-27

Lublin: Roboty budowlano- instalacyjne w budynku przy ul. T. Zana 38 C w Lublinie
Numer ogłoszenia: 110620 - 2008; data zamieszczenia: 27.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie, ul. Tomasza Zana 36,38c, 20-601 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5357402, fax 081 5357402.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlano- instalacyjne w budynku przy ul. T. Zana 38 C w Lublinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlano-instalacyjne w użytkowanym budynku wysokim przy ulicy T. Zana 38 C w Lublinie, mające na celu przystosowanie ww. obiektu do aktualnych wymogów bezpieczeństwa przeciwpożarowego. 1.1. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w cyklu 2-letnim, w latach 2008 - 2009, w tym : - w roku 2008 Etap I, obejmujący wykonanie instalacji oddymiania wraz z technologicznie związanymi elementami robót konstrukcyjno-budowlanymi, - w roku 2009 Etap II, obejmujący wykonanie elektrycznych instalacji sterowania i budowlanych przegród przeciwpożarowych 1.2. dopuszcza się, za zgodą Stron, przesunięcia części robót z II do I etapu realizacji przedmiotu umowy. 1.3. Zakres i warunki realizacji przedmiotu umowy określone są w : 1.3.1. projekcie budowlano-wykonawczym, Architektura i konstrukcja : Wydzielenie klatek schodowych oraz zabezpieczenie przed zadymianiem poziomych dróg ewakuacyjnych w budynku biurowym przy ul. Zana 38 C, 1.3.2. projekcie budowlano-wykonawczym, Wentylacja oddymiająca : Wydzielenie klatek schodowych oraz zabezpieczenie przed zadymianiem poziomych dróg ewakuacyjnych w budynku biurowym przy ul. Zana 38 C 1.3.3. projekcie budowlano-wykonawczym, Instalacje elektryczne : Wydzielenie klatek schodowych oraz zabezpieczenie przed zadymianiem poziomych dróg ewakuacyjnych w budynku biurowym przy ul. Zana 38 C, 1.3.4. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Nr 45000000-7 Wymagania ogólne, 1.3.5. Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Nr 45262310-7.1 Konstrukcje betonowe zbrojone, 45442100-8.1 Roboty malarskie, 45320000-6.1 Izolacje przeciwwilgociowe , 45262520-2.1 Roboty murarskie , 45261210-9.1 Roboty pokrywcze, 45431000-7.1 Kładzenie płytek podłogowych - gresu , 45421146-9.1 Instalowanie sufitów podwieszanych, 45410000-4.1 Tynki i okładziny, 45421114-6.1 Drzwi i przegrody stalowe - (p.poż.), 45262320-1.1 Warstwy podposadzkowe , 45111100-9.1 Roboty rozbiórkowe i demontażowe, 45262400-5.1 Konstrukcje stalowe, 45111200-1.1 Roboty ziemne , 45343000-3.2 Uszczelnienia p.poż. przejść instalacyjnych przez elementy przegród. 1.3.6. Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Budowlanych Nr 45343000-3.1 Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 1.3.7. Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Budowlanych Nr 45310000-3.1 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych. 1.3.8. Przedmiarze robót Nr 1 - Architektura i konstrukcja 1.3.9. Przedmiarze robót Nr 2 - Instalacja oddymiania 1.3.10. Przedmiarze robót Nr 3 - Instalacje elektryczne - sterowanie 1.4. Wszelkie użyte w dokumentacji projektowej, jak i w innych dokumentach przetargowych znaki towarowe, patenty, nazwy produktów oraz firm mają na celu wyłącznie jednoznaczny i wyczerpujący opis przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie parametrów technicznych i jakościowych urządzeń i materiałów, wymaganych przez Zamawiającego do realizacji zadania. W przypadku takich opisów produktów, Wykonawca może zaoferować produkty równoważne o nie gorszych parametrach technicznych i jakościowych. Ciężar wykazania równoważności oferowanych produktów spoczywa, z mocy art. 30 ust. 5 ustawy- prawo zamówień publicznych , zwanej dalej ustawą na Wykonawcy, który obowiązany jest wpisać ich nazwy i parametry techniczne do załączonego zestawienia (załącznik nr 6 do SIWZ) oraz przedstawić dowody potwierdzające równoważność w postaci kompletnych (wraz z załącznikami) aprobat technicznych i kart technicznych urządzeń. Równoważność oferty zostanie zweryfikowana na podstawie analizy wypełnionego wg wzoru załącznika nr 6 i dołączonych przez Wykonawcę dokumentów. 1.5. Roboty wykonywane będą na podstawie prawomocnej decyzji - pozwolenia na budowę nr 293-500 ; znak. ABU.PB.1.6.7353-521-2-08 z dnia 15.05.2008r. wydanej przez Prezydenta Miasta Lublina. 1.6. Prace wykonywane będą w obiekcie czynnym i Wykonawca będzie zobowiązany zorganizować je tak, aby nie narażać pracowników na niebezpieczeństwo i uciążliwości wynikające z prowadzonych robót. Przed przystąpieniem do robót Strony ustalą szczegółowe warunki bezpieczeństwa i higieny pracy, z podziałem obowiązków w tym zakresie i na tę okoliczność sporządzą protokół w myśl Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. z 2003 r. Nr 169, poz. 1650). 1.7. Roboty wykonywane będą w oparciu o harmonogram rzeczowo - finansowy , którego projekt wybrany Wykonawca sporządzi i przedstawi do akceptacji Zamawiającemu najpóźniej w dniu przekazania frontu robót i który będzie stanowił integralną część umowy. W miarę potrzeb oraz postępu robót Wykonawca będzie zobowiązany do jego aktualizacji. Wszystkie zmiany będą wymagały akceptacji Zamawiającego. 1.8. Wykonawca przekaże Zamawiającemu, najpóźniej w dniu przekazania frontu robót , wykaz wszystkich pracowników, którzy będą realizować zamówienie , zawierający imię, nazwisko i numer dowodu osobistego każdej z tych osób. Wykaz ten będzie aktualizowany na bieżąco przez Wykonawcę aż do zakończenia realizacji umowy. 2. WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ: Kody CPV : 45421114-6 Drzwi i przegrody stalowe - p.poż., 45343000-3 Roboty instalacyjne przeciwpożarowe , 45310000-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych, 3. POLSKIE NORMY: zawarte w Specyfikacjach technicznych 4. Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych. 5. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej. 6. Wymagane jest wniesienie wadium w kwocie 50.000,00 zł. 7. Wymagany termin realizacji zamówienia - I etap - 30.11.2008r, II etap - 30.06.2009r. Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 3 lata a okres rękojmi wynosi 1 rok licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego. Na dostarczone i zamontowane urządzenia wykonawca udzieli gwarancji na okres określony przez producenta urządzeń. 8. Zamawiający dopuszcza, na zasadach zawartych w art. 647(1) Kodeksu Cywilnego, udział podwykonawców w realizacji przedmiotu umowy z zastrzeżeniem, że podwykonawstwo nie może dotyczyć robót konstrukcyjno-budowlanych i wykonawca odpowiada za koordynację robót. 9. Roboty będące przedmiotem zamówienia można będzie prowadzić w dni robocze, poza godzinami pracy Zamawiającego, i w dni wolne od pracy. Zamawiający dopuszcza odstępstwo od powyższej zasady, w przypadku wykonywania robót nie zakłócających pracy Oddziału ZUS, za zgodą branżowego Inspektora nadzoru.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.14 - Instalowanie drzwi metalowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi Oryginalny kod CPV: 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w kwocie 50.000,00 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1. ustawy - Prawo zamówień publicznych, tj. 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, tj. zrealizowali co najmniej dwa kontrakty; przy czym każdy z nich dotyczy obiektu wysokiego, w którym wartość brutto robót konstrukcyjno - budowlanych (wykonanie przegród p. poż.) wyniosła nie mniej niż 800.000,00 zł, robót instalacji sanitarnych (montaż instalacji i urządzeń oddymiających) nie mniej niż 300.000,00 zł. oraz robót instalacji elektrycznych (montaż instalacji sterowania oddymianiem) nie mniej niż 400 000,00 zł. (na jednym obiekcie) lub co najmniej jeden kontrakt, w którym wartość brutto robót konstrukcyjno - budowlanych (wykonanie przegród p. poż.) wyniosła nie mniej niż 1.400.000,00 zł, robót instalacji sanitarnych (montaż instalacji i urządzeń oddymiających) nie mniej niż 400.000,00 zł. oraz robót instalacji elektrycznych (montaż instalacji sterowania oddymianiem) nie mniej niż 500 000,00 zł, na jednym obiekcie wysokim . Ponadto wykonawcy muszą potwierdzić, że ww. roboty wykonali należycie. W przypadku wykonawców składających ofertę wspólną, wyżej opisane doświadczenie musi posiadać co najmniej jeden wspólnik. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia -posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wymaganych od wykonawców, będzie przeprowadzona w oparciu o nw. przedłożone dokumenty i oświadczenia (wymienione również w cz. IX SIWZ) wg formuły: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wymagane oświadczenia od wykonawcy: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 z oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania - według załącznika nr 2; II. Wymagane dokumenty od wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy krajowi (i zagraniczni w zakresie pkt. 1.6. - 1.8.) 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2. Aktualne zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków i opłat, lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.5. Aktualną informację a z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,. 1.6. Uprawnienia budowlane w specjalnościach: a) konstrukcyjno-budowlanej -kierownika budowy, b) instalacji sanitarnych - kierownik robót instalacji oddymiania, c) instalacji elektrycznych - kierownika robót instalacji sterowania, oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków z właściwej izby samorządu zawodowego dla osoby, która będzie pełniła rolę kierownika budowy (co najmniej jedna osoba) i kierownika robót (w każdej wymaganej specjalności co najmniej jedna osoba) - aktualne na dzień składania ofert. Osoby z ww. uprawnieniami , które będą pełniły funkcje kierownika budowy i kierowników robót należy wpisać do załącznika nr 4 do SIWZ, tj Wykazu osób i wykaz ten dołączyć do oferty, 1.7. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz ten musi być sporządzony wg wzoru (zał. nr 5 do SIWZ) i zawierać co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, tj. i co najmniej dwa kontrakty; przy czym każdy z nich dotyczy obiektu wysokiego, w których wartość brutto robót konstrukcyjno - budowlanych (wykonanie przegród p. poż.) wyniosła nie mniej niż 800.000,00 zł, robót instalacji sanitarnych (montaż instalacji i urządzeń oddymiających) nie mniej niż 300.000,00 zł. oraz robót instalacji elektrycznych (montaż instalacji sterowania oddymianiem) nie mniej niż 400 000,00 zł. (na jednym obiekcie) lub co najmniej jeden kontrakt, w którym wartość brutto robót konstrukcyjno - budowlanych (wykonanie przegród p. poż.) wyniosła nie mniej niż 1.400.000,00 zł, robót instalacji sanitarnych (montaż instalacji i urządzeń oddymiających) nie mniej niż 400.000,00 zł. oraz robót instalacji elektrycznych (montaż instalacji sterowania oddymianiem) nie mniej niż 500 000,00 zł, na jednym obiekcie wysokim . Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane z należytą starannością. 1.8. Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszcędnościowo-rozliczeniowej, w których wykonawca posiada rachunek stwierdzającą, że wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, 2. Wykonawcy zagraniczni 2.1. Wykonawca zagraniczny (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) zamiast dokumentów wskazanych w pkt. II.1.1, II.1.2, II.1.3 i II.1.5. - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie a zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. II.1.4, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt II.2.1., wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z odpowiednią datą wymagana dla tych dokumentów. 3. Zasady udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie: 3.1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. w ramach spółki cywilnej lub konsorcjum), ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i składają jedną ofertę, 3.2. Wykonawcy składający ofertę wspólną, poza dokumentami wymienionymi w pkt. II.1.1 - II.1.5., które winien złożyć każdy z wykonawców składających wspólną ofertę oraz pozostałymi wymaganymi dokumentami (składanymi wspólnie) , do oferty dołączają również pełnomocnictwo, o którym mowa w ppkt. 3.1. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. I.1. w zakresie art. 22 ust.1 pkt 4 składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną, natomiast w zakresie pkt. 1-3 tego artykułu wykonawcy ci składają oświadczenie wspólne.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZUS Oddział w Lublinie, 20-601 Lublin, ul. T. Zana 38C , piętro IX. pokój nr 914 - budynek 38C.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, piętro IX, pok. 914 - budynek 38C..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. SIWZ zamieszczona będzie na stronie internetowej Zamawiającego: www.zus.pl od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych (ogłoszenie zamieszczono w BZP w dniu 27. maja 2008r.) do upływu terminu składania ofert. 2, SIWZ w wersji papierowej , po okazaniu się dowodem wpłaty 250,00. zł (z VAT) na konto Zamawiającego : BH S.A. I. O/Warszawa Nr 21 1030 1016 0000 0000 6172 2001 z dopiskiem: opłata za SIWZ - NZ/20/370/198/08 , można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego, ZUS Oddział w Lublinie, 20-601 Lublin, ul. T. Zana 38C , piętro IX. pokój nr 914 - budynek 38C lub otrzymać pocztą. 3. Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są: 3.1. Włodzimierz Koczkodaj, piętro IX, pok. 914 -budynek 38C, tel/fax: (0- 81) 535-77-94 w godz. 07:15 -15:15; 3.2. Andrzej Orzechowski, piętro IX, pok. 904 -budynek 38C, tel. (0-81) 535-77-24 fax: (0-81) 535-77-27 w godz. 07:15 -15:15; 4. Termin otwarcia ofert - dnia 18. czerwca 2008r. o godzinie 09:30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.