To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-06-13
Pobiedziska: Najem sprzętu kserograficznego z serwisem dla Urzędu Miasta i Gminy w Pobiedziskach na lata 2013-2015
Numer ogłoszenia: 110549 - 2013; data zamieszczenia: 13.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 157826 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pobiedziska, ul. Tadeusza Kościuszki 4, 62-010 Pobiedziska, woj. wielkopolskie, tel. 061 8977100, faks 061 8977124.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Najem sprzętu kserograficznego z serwisem dla Urzędu Miasta i Gminy w Pobiedziskach na lata 2013-2015.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest najem czterech fabrycznie nowych urządzeń z bieżącej produkcji minimalnych cechach i konfiguracji wymienionych w SIWZ. 2. Najem w/w urządzeń spełniać winien następujące warunki: a)Cena tysiąca kopii wydruku czarno białego (format A4) powinna być określona w złotych (zakładana minimalna ilość wydruków czarno - białych format A4 dla jednego urządzenia wynosi 5.000 kopii miesięcznie, maksymalna liczba wydruków 20.000 kopii) b)Każde urządzenie misi posiadać funkcję skanera (maksymalny obraz zeskanowany w formacie A3) z obsługą protokołów SMTP i SMB c)Cena kopii obejmuje: Instalację urządzeń wraz z transportem; Jednorazowe szkolenie personelu z zakresu obsługi; przeglądy okresowe, zgodnie z harmonogramem zapisanym w karcie gwarancyjnej; naprawa uszkodzeń; wymiany rutynowe podzespołów (remonty); cenę tonerów; dostarczanie tonera o wydajności min. 11 000 egzemplarzy; cenę papieru A4 i A3 oraz jego dostarczenie; regulacje, diagnostyka stanu urządzenia; programowanie parametrów; dostarczanie podzespołów niezbędnych dla zapewnienia stałej należytej jakości wydruków i niezawodnej pracy urządzenia; d)Maksymalny czas reakcji serwisu - 10 godzin. e)Termin płatności - do 30 dni. f)Miejsce instalacji -Urząd Miasta i Gminy w Pobiedziskach (na każdym piętrze jedno urządzenie) 3. Zasady wypłat należności: Ceny za wykonane usługi zostaną obliczone według następującego wzoru: K x J= M Przy czym: K - ilość kopii wykonanych w przyjętym okresie rozliczeniowym J - jednostkowa cena wykonania jednej czarno-białej kopii obliczona na podstawie zadeklarowanej w ofercie ceny wykonania 1000 kopii, M - cena brutto za wszystkie kopie wykonane w przyjętym okresie rozliczeniowym (zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku) rozliczenie następować będzie na koniec każdego miesiąca rozliczeniowego na podstawie zgłoszonych przez Zamawiającego wskazań licznika kopii; wszystkie wpłaty dokonywane będą w złotych polskich na podany na fakturach rachunek bankowy Wykonawcy w terminie do 30 dni licząc od dnia otrzymania przez Zamawiającego faktury Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty ustawowych odsetek za należności przeterminowane; wszystkie wpłaty powiększone będą o należny podatek VAT. 4. Warunki świadczenia usług: 1)Koszt wydruku kopii czarno-białych (format A4) obejmuje wszystkie koszty związane z najmem, w tym: materiały eksploatacyjne, koszty przeglądów, napraw i części zamiennych. 2)Określa się następujące szczegółowe warunki naliczania i rozliczania usługi: -toner i papier dostarczane będą w ilości wynikającej z rzeczywistego miesięcznego nakładu wydruków; -dwustronny wydruk formatu A4 będzie liczony jako 2 jednostronne wydruki A4; -jednostronny wydruk formatu A3 będzie liczony jako 2 jednostronne wydruki A4; -dwustronny wydruk formatu A3 będzie liczony jako 4 jednostronne wydruki A4; -harmonogramu dostaw oraz na podstawie zgłoszenia zapotrzebowania Zamawiającego, w ciągu dwóch dni od daty zgłoszenia; -w razie potrzeby zostanie wykonana naprawa warsztatowa; -przyjmuje się iż w okresie obowiązywania umowy Zamawiający wykona 1.750.000 kopii (wartość szacunkowa ustalona na podstawie poprzednich lat) -średnia ilość wykonanych w miesiącu kopii może być mniejsza niż 5000 kopi oraz może przekraczać 20 000 kopii miesięcznie dla jednego urządzenia; -maksymalny czas reakcji serwisu Wynajmującego wynosi 10 godzin roboczych liczonych od momentu zgłoszenia awarii, z wyłączeniem sobót, niedziel i dni świątecznych; 5. Wszystkie urządzenia muszą być identyczne co do modelu, wersji, oprogramowania i panelu użytkownika. 6. Wskazane wyżej określenie przedmiotu zamówienia ma charakter pomocniczy (wraz z załącznikami) w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane standardy co do minimalnych parametrów technicznych oczekiwanych urządzeń...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.52.10.00 - Usługi fotokopiowania 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.21.61.10 - Skanery komputerowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 7.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAREK GADZIŃSKI "GADZIŃSKI TECHNOLOGIE DLA BIURA"
jakie przetargi wygrała firma
MAREK GADZIŃSKI "GADZIŃSKI TECHNOLOGIE DLA BIURA"
- Gadziński Technologie dla Biura, ul. Żuławska 10, 60-412 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90890,24 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 107194,50
Oferta z najniższą ceną: 107194,50 / Oferta z najwyższą ceną: 247537,50
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń drukujących, serwerów i telefonów komórkowych dla Wojskowego Instytutu Wydawniczego w Warszawie
- BZP.271.41.2024 Dostawa sprzętu komputerowego drukarek i oprogramowania na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza
- Dostawa komputerów oraz urządzeń drukujących - 2 części
- Zakup i dostawa sprzętu drukującego
- Dostawa sprzętu drukującego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi.
więcej: Skanery komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.