eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tyczyn › Dostawa sprzętu komputerowego i serwerów, dostawa i instalacja oprogramowania do funkcjonowania e-urzędu i konfiguracja systemów informatycznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-28

Tyczyn: Dostawa sprzętu komputerowego i serwerów, dostawa i instalacja oprogramowania do funkcjonowania e-urzędu i konfiguracja systemów informatycznych
Numer ogłoszenia: 11046 - 2009; data zamieszczenia: 28.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tyczyn , Rynek 18, 36-020 Tyczyn, woj. podkarpackie, tel. (017) 2219310.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tyczyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i serwerów, dostawa i instalacja oprogramowania do funkcjonowania e-urzędu i konfiguracja systemów informatycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę oprogramowania oraz urządzeń komputerowych stanowiących środowisko teleinformatyczne dla świadczenia usług publicznych drogą elektroniczną w projekcie: e-Tyczyn -SYSTEM USŁUG PUBLICZNYCH ON-LINE DLA MIESZKAŃCÓW GMINY ORAZ INFORMATYZACJA URZĘDU GMINY. Zakres rzeczowy obejmuje: 1. Dostawe i instalacje sprzętu komputerowego, w tym: dwóch serwerów wraz z oprogramowaniem w postaci serwerowego systemu operacyjnego i systemu backupu oraz zasilaczem awaryjnym UPS, stacji roboczych oraz skanerów i drukarek, oprogramowania antywirusowego na 2 serwerach i 35 stacjach roboczych; 2. Dostawę, instalacje i wdrożenie zintegrowanego oprogramowania SOJST do zarządzania na poziomie lokalnym obejmującym Urząd Miejski w Tyczynie, dostawe, instalacje i wdrożenie systemu elektronicznego obiegu dokumentów, opracowanie i wdrożenie Portalu e-Urząd; 3. Dostawe, instalcje i uruchomienie trzech infomatów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.10.00 - Serwery sieciowe 30.21.40.00 - Stacje robocze 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 48.76.00.00 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30.21.61.10 - Skanery komputerowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, a w szczególności: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a)Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie, o charakterze i złożoności technologicznej porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia, Uwzględniane będą zamówienia potwierdzone referencjami zawierającymi zakres rzeczowy. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych zamówień sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ oraz dokumenty (referencje od Zamawiających), że zamówienia zostały wykonane należycie. Ocena spełniania przez Wykonawcę wyżej wymienionych warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń lub dokumentów wg. formuły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ wraz z załączeniem referencji potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Funkcjonalność systemów ESOD,SOJST,Portal - 40
  • 3 - Ilość godz. wdrożenia-asysty wdrożeniowej w siedzibie Zamawiającego - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tyczyn.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Tyczynie, ul. Rynek 18, 36-020 Tyczyn - pok.28.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Tyczynie, ul. Rynek 18, 36-020 Tyczyn - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.