eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa mebli biurowych wraz z montażem dla potrzeb Transportowego Dozoru Technicznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-26

Warszawa: Dostawa mebli biurowych wraz z montażem dla potrzeb Transportowego Dozoru Technicznego
Numer ogłoszenia: 110437 - 2008; data zamieszczenia: 26.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Transportowy Dozór Techniczny, ul. Chałubińskiego 4, 00-928 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4902902, fax 022 8302222.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tdt.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych wraz z montażem dla potrzeb Transportowego Dozoru Technicznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli biurowych wraz z montażem dla potrzeb Transportowego Dozoru Technicznego

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1 Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt 1 na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa w rozdziale IX SIWZ. 2.2 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki; 2.3 Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone w pkt 1, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy, to Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art.24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestracji lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - kopia dokumentu (dokumentów) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę-osoby uprawnioną-uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 2. Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - w załączeniu druk do wykorzystania (formularz stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Oryginał oświadczenia podpisany przez osobę-osoby uprawnioną-uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 niniejszego rozdziału: 3.1 Składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, 3.2 że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3.3 Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3.4 Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się i zamówienie, 3.5 Dokument-dokumenty, o których mowa w pkt 3.1 niniejszego rozdziału, powinien/powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.6 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 3 niniejszego rozdziału, zastępuje je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt 3.5 stosuje się odpowiednio. Dokumenty, o których mowa w pkt 3 niniejszego rozdziału należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (oryginał nie jest wymagany) przez osobę-osoby uprawnioną-uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osobę-osoby uprawnioną-uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tdt.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa, 44 piętro, pokój 75..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2008 godzina 10:00, miejsce: ul. Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa, 44 piętro, pokój nr 75.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Transportowy Dozór Techniczny Zespół Inspektorów w Białymstoku ul. Cieszyńska 3A, 15-371 Białystok.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Fotel obrotowy tapicerowany tkaniną, - Krzesło biurowe, - Biurko, pokryte okleiną naturalną w kolorze mahoń, blaty o grubości 39mm wykonane z płyty MDF, - Kontener biurkowy (do w/w biurka) 4 szufladowy z centralnym zamkiem, pokryty okleiną naturalną w kolorze mahoń, blaty o grubości 39mm wykonane z płyty MDF, tylne ścianki w szafach wykonane z płyty wiórowej (nie płyty pilśniowej), - Szafa aktowa z drzwiami skrzydłowymi zamykana na klucz, pokryta okleiną naturalną w kolorze mahoń, blaty o grubości 39mm wykonane z płyty MDF, tylne ścianki w szafie wykonane z płyty wiórowej (nie płyty pilśniowej), - Szafa aktowa z drzwiami skrzydłowymi częściowo przeszklona 2/2,pokryta okleiną naturalną w kolorze mahoń, blaty o grubości 39mm wykonane z płyty MDF, tylne ścianki w szafie wykonane z płyty wiórowej (nie płyty pilśniowej)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Transportowy Dozór Techniczny Oddział terenowy w Gdańsku ul. Kętrzyńskiego 24b, 80-376 Gdańsk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Regały przesuwne -archiwum - Wysokość regału: max. 240 cm; Szerokość regału: do 400 cm Ścianki boczne: konstrukcja ramowa (pełny profil)Mocowanie półek: w kształcie ceownika z dwoma równoległymi wypustami mocującymi; Profil półek: gięte trzykrotnie na dłuższych krawędziach pod kątem prostym; Grubość półki: 32 mm, regulacja półki w regale: co 20 mm bez użycia jakichkolwiek narzędzi ;Wyposażenie półek: listwy opisowe na półkę, tylne ograniczniki przesuwu wys. 25 mm, oddzielacze podwieszane lub wolnostojące, boczne ograniczniki przesuwu; Wytrzymałość półek: do 50 kg; Baza jezdna wózek: konstrukcja ramowa wykonana z profili stalowych. W bazie jezdnej zamontowane koła prowadzące toczące i koła zębate. Montaż szyn: na dodatkowej podłodze, w istniejącym podłożu lub w wyciętych kanałach. Łańcuchy umieszczone wzdłuż szyn zapewniają równomierność przesuwu; Mechanizm przesuwu regałów: przekładnia dwustopniowa o przełożeniu 1:52 Sposób przesuwu regałów: korba trójramienna z uchwytami kulkowymi. Korba o dł. Ramienia 210 mm umieszczona na wysokości 985 mm od poziomu podłoża. Panele frontowe: kasetowe, wykonane ze stali wysokojakościowej lub perforowane; Ścianki boczne; system otwarty, płyta laminowana lub stalowa; Usztywnienie konstrukcji regałów: wzmocnienie krzyżowe lub pełne plecy stalowe; Odboje dystansowe regału: 30 i 50 mm; Zabezpieczenie przed przewróceniem regału, zabezpieczenie antykorozyjne, uszczelki przeciwkurzowe; Tabliczka o zawartości regału montowana i demontowana bez użycia narzędzi; Blokady: zamek na klucz umieszczony poniżej korby, klamka umieszczona poniżej korby - Szafka metalowa do ubrań roboczych i wyposażenia BHP Wymiar 1800 x 600 x 480 mm Ilość komór -2 w każdej komorze półka i wieszak na ubrania; Możliwość zamknięcia każdej komory oddzielnie. - Krzesło obrotowe, siedzisko krzesło wykonane z profilowanej sklejki drzew liściastych poprawiającej jego wytrzymałość, przednia krawędź wygięta ułatwia krążenie; ergonomicznie profilowane oparcie; plastikowe podłokietniki; pokryte pianką tapicerską i tkaniną tapicerską (kolor granatowy lub czarno granatowy lub czarno szary); mechanizm CPT pozwala na odchylanie i blokadę oparcia w dowolnie wybranej pozycji; regulacja wysokości oparcia i głębokości siedziska;podnośnik pneumatyczny; kółka do wykładzin dywanowych; 2lata gwarancji na całe krzesło, 4 lata gwarancji na podnośnik, - Krzesło-Rama wykonana z metalu pokrytego szarym lakierem proszkowym; Siedzisko i oparcie z wytrzymałej sklejki bukowej; tapicerowane pianką i tkaniną, tkanina w kolorze granatowym wyposażone w podłokietniki;niebrudzące stopki, chroniące podłogę przed zarysowaniem;plastikowa osłona siedziska zapobiega przecieraniu tkaniny na siedzisku. - Krzesło rama wykonana z metalu pokrytego szarym lakierem proszkowym; siedzisko i oparcie z wytrzymałej sklejki bukowej;tapicerowane pianką i tkaniną, tkanina w kolorze granatowym,wyposażone w podłokietniki; niebrudzące stopki, chroniące podłogę przed zarysowaniem; plastikowa osłona siedziska zapobiega przecieraniu tkaniny na siedzisku jednym podłokietnikiem, do którego umocowany jest blat do pisania, - Stół rama wykonana z metalu pokrytego szarym lakierem proszkowym; blaty drewniane lub z płyty z okleiną w kolorze..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Transportowy Dozór Techniczny Oddział terenowy w Poznaniu ul. Grunwaldzka 391, 60-173 Poznań.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nowoczesne i ergonomiczne krzesło obrotowe z regulacją siedziska i oparcia oraz z pneumatycznym podnośnikiem..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Laboratorium Transportowego Dozoru technicznego ul. Pocieszka 5 31-408 Kraków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Krzesło biurowe-o metalowej lakierowanej ramie (koloru czarnego), z miękkim tapicerowanym siedziskiem i oparciem, - Meble biblioteczne drzwiczki zamykane na kluczyk (wymiary zgodnie z rys nr 1) - Meble biblioteczne drzwiczki zamykane na kluczyk (wymiary zgodnie z rys nr 2) - Szafa metalowa na akta,5 półek metalowych, zamek z zasuwami. Malowana proszkowo. - Szafka metalowa BHP, 2-drzwiowa,dzielona, z półką, wieszakiem na ubrania - Stół laboratoryjny, przyścienny, 1 stanowiskowy, szafki zamykane na klucz, malowany proszkowo. Obrotowe niskie krzesło laboratoryjne. Antypoślizgowe ergonomiczne siedzisko i oparcie wykonane z poliuretanu. Regulacja wysokości siedziska za pomocą podnośnika pneumatycznego. Standardowo z kółkami do powierzchni dywanowych wraz kompletem do powierzchni twardych - Stoły komputerowe, drzwiczki zamykane na kluczyk, szuflada na klawiaturę, nogi aluminiowe-srebrny matowy - rysunek nr 3, - Stół komputerowy duży drzwiczki zamykane na kluczyk, szuflada na klawiaturę, nogi aluminiowe-srebrny matowy - rysunek nr 4, - Drewniany regał biurowy (wymiary zgodnie z rysunkiem) - rys. nr 5, - Szafka pod kserokopiarkę - rysunek nr 6, - Stoły warsztatowe - rysunek nr 7, - Regał warsztatowy, metalowy,5 półek, nośność całkowita 1000kg - Fotel obrotowy reg. wysokość siedziska, Nogi na kółkach, ergonomiczne siedzisko, podpora na nogi w kształcie obręczy - Szafy metalowe jednodrzwiowe na narzędzia ściany, szuflady i półki wykonane ze stali, waga maksymalnie do 65 kg Drzwi ze schowanymi zawiasami zamykane zamkiem Cztery szuflady i półka wysuwane na prowadnicach rolkowych. - Szafy metalowe dwudrzwiowe na narzędzia ściany, szuflady i półki wykonane ze stali, waga maksymalnie do 95 kg, przestrzeń wewnętrzna dzielona na połowę, osiem szuflad i dwie półki wysuwane na prowadnicach rolkowych (cztery szuflady i półka na jedna stronę), drzwi za schowanymi zawiasami zamykane zamkiem - Wieszak ubraniowy wolnostojący w całości wykonany z drewna..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.