eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Adaptacja i modernizacja pomieszczeń Zakładu Diagnostyki Obrazowej w celu przygotowania do montażu nowego aparatu RTG z systemem pośredniej radiografii cyfrowej



Ogłoszenie z dnia 2007-07-02

Opole: Adaptacja i modernizacja pomieszczeń Zakładu Diagnostyki Obrazowej w celu przygotowania do montażu nowego aparatu RTG z systemem pośredniej radiografii cyfrowej
Numer ogłoszenia: 110425 - 2007; data zamieszczenia: 02.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 116 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ, ul. Wróblewskiego 46, 45-759 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4525129, fax 077 4526051.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.116szpital.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja i modernizacja pomieszczeń Zakładu Diagnostyki Obrazowej w celu przygotowania do montażu nowego aparatu RTG z systemem pośredniej radiografii cyfrowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja pomieszczenia RTG, modernizacja korytarza, modernizacja pomieszczenia USG, modernizacja pomieszczenia rejestracji, modernizacja pomieszczenia socjalnego, modernizacja pomieszczenia opisowego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Całkowita wartość wadium w postępowaniu wynosi 20000,00 PLN Wadium płatne do dnia 02.08.2007 do godziny 09:00 na konto; Bank PKO 44 1240 3103 1111 0000 3486 7653 1. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, wpłacone przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, b) poręczeniach bankowych, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 ze zm.). W przypadku złożenia wadium w formach określonych w pkt b, c, d, e oryginał gwarancji lub poręczenia należy złożyć w KASIE, która jest czynna od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 do 14:00 Kopię gwarancji lub poręczenia należy złożyć wraz z ofertą w sekretariacie 2. Tryb zwrotu wadium szczegółowo określa art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) złożą wszystkie dokumenty wymienione w pkt IV.1 a) - c), niniejszej SIWZ. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu jedynie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów, wymienionych w pkt IV.1 a )-c) , niniejszej SIWZ. 3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania zgodnie z art. 26
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: a) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, b) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Komplet dokumentów oferty stanowią: a) Oświadczenia oraz dokumenty określone w pkt IV.1 niniejszej SIWZ. b) kosztorys inwestorski sporządzony na podstawie Przedmiaru Robót (format pliku Norma_PRO zamieszczony na stronie www szpitala) stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 55
  • 2. Termin wykonania usługi - 1 miesiąc - 20
  • 3. Termin wykonania usługi - 1,5 miesiąc - 15
  • 4. Termin wykonania usługi - 2 miesiąc - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.116szpital.opole.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 116 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Wróblewskiego 46, 45-759 Opole.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Załącznik Nr 3 do SIWZ (Przedmiar Robót - plik w formacie Normy_PRO)

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2007 godzina 11:00, miejsce: 116 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Wróblewskiego 46, 45-759 Opole.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.