eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługi sprzątania obiektu przy ul. Kruczej 38/42 w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-08

Warszawa: Usługi sprzątania obiektu przy ul. Kruczej 38/42 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 110417 - 2011; data zamieszczenia: 08.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego , ul. Krucza 38/42, 00-926 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6619453, faks 022 6619095.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gunb.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzątania obiektu przy ul. Kruczej 38/42 w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania obiektu przy ul. Kruczej 38/42 w Warszawie. 2. Obiekt to budynek dziewięciokondygnacyjny (podpiwniczony), o powierzchni użytkowej 9 868,10 m2, o płaskim dachu, wraz z otaczającym go terenem. 3. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia przy użyciu własnych środków czystości, materiałów oraz sprzętu. 4. Usługi sprzątania obiektu, będące przedmiotem zamówienia, obejmują: 1) w zakresie części I przedmiotu zamówienia - sprzątanie budynku, tj.: a) sprzątanie powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych (terenu zewnętrznego wokół budynku), b) mycie okien (w tym przeszklonych drzwi) i żaluzji, 2) w zakresie części II przedmiotu zamówienia - sprzątanie dachu budynku, a także zewnętrznych parapetów okiennych i gzymsów, tj. usuwanie z nich śniegu, nawisów śnieżnych i sopli, 3) w zakresie części III przedmiotu zamówienia - wywóz spryzmowanego śniegu z terenu otaczającego budynek, w tym usuniętego z powierzchni dachu, zewnętrznych parapetów okiennych i gzymsów. 5. Opis przedmiotu zamówienia w zakresie części I (sprzątanie budynku): 1) dla części Ia (sprzątanie powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych): a) zakres czynności wykonywanych w ramach tej części oraz podstawowe obowiązki osób je wykonujących określa Załącznik nr 1 do SIWZ, a wykaz środków i materiałów, jakich Wykonawca będzie używał do wykonania tych prac, wraz z określeniem ich średniego zużycia w skali miesiąca - Załącznik nr 2 do SIWZ, b) powierzchnie podlegające sprzątaniu: - 4 927,00 m2 - powierzchnia wewnętrzna (pomieszczenia biurowe, klatki schodowe, korytarze, sanitariaty, kuchnie), - 1 043,00 m2 - powierzchnia zewnętrzna (teren zewnętrzny wokół budynku), 2) dla części Ib (mycie okien i żaluzji): a) prace te będą wykonywane dwukrotnie w okresie obowiązywania umowy na podstawie odrębnych zleceń, w terminach uzgodnionych wcześniej przez osoby wyznaczone przez Strony, i będą obejmowały: - dwustronne mycie szyb, ram i futryn (w tym drzwiowych), a także parapetów wewnętrznych, - dwustronne mycie żaluzji, b) powierzchnie podlegające myciu: - 931,00 m2 - powierzchnia okien (szyby zespolone, w plastikowych ramach, nierozkręcane), w tym przeszklonych drzwi, - 454,00 m2 - powierzchnia żaluzji (żaluzje ze stopu aluminiowego). 6. Opis przedmiotu zamówienia w zakresie części II (sprzątanie dachu budynku, zewnętrznych parapetów okiennych i gzymsów, tj. usuwanie z nich śniegu, nawisów śnieżnych oraz sopli): 1) parametry dachu: a) 1 476,00 m2 - powierzchnia dachu, b) 200,00 m - długość obrysu dachu, 2) dane dotyczące gzymsów: dwa gzymsy o szerokości 0,35 m i długości 200,00 m każdy, okalające budynek na wysokości 19,00 m i 22,00 m od poziomu chodnika, 3) dane dotyczące parapetów: 648 sztuk o wymiarach 1,10 m x 0,15 m (średnio), 4) w ramach tej usługi Wykonawca będzie miał obowiązek spryzmowania usuniętego śniegu w taki sposób, aby utworzone pryzmy nie ograniczały ruchu pieszego i kołowego. 7. Opis przedmiotu zamówienia w zakresie części III (wywóz spryzmowanego śniegu z terenu otaczającego budynek, w tym usuniętego z powierzchni dachu, zewnętrznych parapetów okiennych i gzymsów): 1) usługi w tym zakresie Wykonawca będzie wykonywał w miarę potrzeb na podstawie odrębnych zleceń, przekazywanych przez Zamawiającego faxem lub e-mailem w dniach i godzinach pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku, w godz. 8.15 - 16.15, 2) Wykonawca przystąpi do prac związanych z wywozem śniegu (w tym z załadunkiem śniegu) w terminie do 12 godzin, liczonym od momentu przyjęcia zlecenia. 8. Wykonawca przed złożeniem oferty, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, może dokonać wizji lokalnej powierzchni podlegających sprzątaniu.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiącego nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego ustalonego dla części II i III przedmiotu zamówienia

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wniesienie wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca musi przedstawić oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca musi przedstawić: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, 2) ponadto w przypadku Wykonawcy składającego ofertę na część I przedmiotu zamówienia: a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch odrębnych usług sprzątania budynków użyteczności publicznej o charakterze biurowym, o powierzchni nie mniejszej niż 4 500 m2 albo o wartości usługi nie mniejszej niż 200 000 zł brutto, z których każda była realizowana przez co najmniej 12 miesięcy, z określeniem przedmiotu tych usług, ich wartości, wielkości sprzątanych powierzchni, dat wykonania/wykonywania (data rozpoczęcia/ zakończenia: dzień, miesiąc, rok) i odbiorców, b) dokumenty potwierdzające (np. referencje), że usługi, o których mowa w lit. a, zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca musi przedstawić oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca musi przedstawić oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca musi przedstawić: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, 2) opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż 200 000 zł (słownie złotych: dwieście tysięcy 00/100), niezależnie od tego, na ile części przedmiotu zamówienia składa ofertę

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo lub upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy, o którym mowa w Rozdziale V ust. 3 zdanie drugie SIWZ (jeśli dotyczy). 2. Dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, o którym mowa w Rozdziale IV ust. 9 SIWZ (jeśli dotyczy). 3. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, wyłącznie w przypadku, gdy konieczność ich wprowadzenia wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, tj.: 1) wystąpienia siły wyższej, 2) zmniejszenia powierzchni podlegającej sprzątaniu na skutek wyłączenia części budynku z eksploatacji w wyniku zmian funkcjonalnych lub organizacyjnych Zamawiającego lub innych użytkowników obiektu, wpływających na realizację przedmiotu umowy. 2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, istotne zmiany umowy będą dotyczyły ograniczenia zakresu lub skrócenia okresu obowiązywania umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gunb.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać bezpłatnie w siedzibie Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego, w Biurze Dyrektora Generalnego, pok. nr 204, tel. 22 661 91 69, fax. 22 629 65 76, w godzinach 8.15-16.15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2011 godzina 11:00, miejsce: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego, 00-926 Warszawa, ul. Krucza 38/42, pok. 204.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzątanie budynku, tj.: sprzątanie powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych oraz mycie okien i żaluzji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia w zakresie części I (sprzątanie budynku): 1) dla części Ia (sprzątanie powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych): a) zakres czynności wykonywanych w ramach tej części oraz podstawowe obowiązki osób je wykonujących określa Załącznik nr 1 do SIWZ, a wykaz środków i materiałów, jakich Wykonawca będzie używał do wykonania tych prac, wraz z określeniem ich średniego zużycia w skali miesiąca - Załącznik nr 2 do SIWZ, b) powierzchnie podlegające sprzątaniu: - 4 927,00 m2 - powierzchnia wewnętrzna (pomieszczenia biurowe, klatki schodowe, korytarze, sanitariaty, kuchnie), - 1 043,00 m2 - powierzchnia zewnętrzna (teren zewnętrzny wokół budynku), 2) dla części Ib (mycie okien i żaluzji): a) prace te będą wykonywane dwukrotnie w okresie obowiązywania umowy na podstawie odrębnych zleceń, w terminach uzgodnionych wcześniej przez osoby wyznaczone przez Strony, i będą obejmowały: - dwustronne mycie szyb, ram i futryn (w tym drzwiowych), a także parapetów wewnętrznych, - dwustronne mycie żaluzji, b) powierzchnie podlegające myciu: - 931,00 m2 - powierzchnia okien (szyby zespolone, w plastikowych ramach, nierozkręcane), w tym przeszklonych drzwi, - 454,00 m2 - powierzchnia żaluzji (żaluzje ze stopu aluminiowego).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzątanie dachu budynku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia w zakresie części II (sprzątanie dachu budynku, zewnętrznych parapetów okiennych i gzymsów, tj. usuwanie z nich śniegu, nawisów śnieżnych oraz sopli): 1) parametry dachu: a) 1 476,00 m2 - powierzchnia dachu, b) 200,00 m - długość obrysu dachu, 2) dane dotyczące gzymsów: dwa gzymsy o szerokości 0,35 m i długości 200,00 m każdy, okalające budynek na wysokości 19,00 m i 22,00 m od poziomu chodnika, 3) dane dotyczące parapetów: 648 sztuk o wymiarach 1,10 m x 0,15 m (średnio), 4) w ramach tej usługi Wykonawca będzie miał obowiązek spryzmowania usuniętego śniegu w taki sposób, aby utworzone pryzmy nie ograniczały ruchu pieszego i kołowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wywóz śniegu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia w zakresie części III (wywóz spryzmowanego śniegu z terenu otaczającego budynek, w tym usuniętego z powierzchni dachu, zewnętrznych parapetów okiennych i gzymsów): 1) usługi w tym zakresie Wykonawca będzie wykonywał w miarę potrzeb na podstawie odrębnych zleceń, przekazywanych przez Zamawiającego faxem lub e-mailem w dniach i godzinach pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku, w godz. 8.15 - 16.15, 2) Wykonawca przystąpi do prac związanych z wywozem śniegu (w tym z załadunkiem śniegu) w terminie do 12 godzin, liczonym od momentu przyjęcia zlecenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.