eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe Miasto nad Wartą › Usługi szkoleniowe - kursy dla beneficjentów ostatecznych projektu pn.Aktywni w Kręgu - rozwój usług społecznych przezwyciężających indywidualne bariery w integracji społecznej bezdomnych, w tym w powrocie na rynek pracy nr POKL.07.02.01-30-066/11, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-06

Nowe Miasto nad Wartą: Usługi szkoleniowe - kursy dla beneficjentów ostatecznych projektu pn.: Aktywni w Kręgu - rozwój usług społecznych przezwyciężających indywidualne bariery w integracji społecznej bezdomnych, w tym w powrocie na rynek pracy nr POKL.07.02.01-30-066/11, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 110354 - 2012; data zamieszczenia: 06.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie Pomocy "Krąg" , ul. Poznańska 14, 63-040 Nowe Miasto nad Wartą, woj. wielkopolskie, tel. (061) 287 40 14, faks (061) 287 40 14.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-nowe-miasto.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: organizacja pozarządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe - kursy dla beneficjentów ostatecznych projektu pn.: Aktywni w Kręgu - rozwój usług społecznych przezwyciężających indywidualne bariery w integracji społecznej bezdomnych, w tym w powrocie na rynek pracy nr POKL.07.02.01-30-066/11, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych - kursów dla beneficjentów ostatecznych projektu pn.: Aktywni w Kręgu - rozwój usług społecznych przezwyciężających indywidualne bariery w integracji społecznej bezdomnych, w tym w powrocie na rynek pracy nr POKL.07.02.01-30-066/11 realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia obejmuje niżej wymienione kursy w zakresach tematycznych, z których każdy stanowi odrębne zadanie: Zadanie nr 1 Organizacja i przeprowadzenie kursu w zakresie nabycie praktycznych umiejętności wykonywania drobnych usług remontowo - wykończeniowych-pomoc murarza dla 10 osób niepełnosprawnych, mieszkańców Domu dla bezdomnych w Dębnie. Kurs w formie zajęć praktycznych łączonych z wykładami prowadzony będzie z uczestnikami kursu w siedzibie Domu dla bezdomnych w Dębnie. Praktyczna nauka odbywać się będzie na bazie Domu. Wykonawca zabezpiecza materiały, narzędzia i urządzenia niezbędne do wykonania usługi szkoleniowej oraz odzież ochronną. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom kursu ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem. Kurs kończy się wydaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu. Wymiar godzin szkolenia - 300 godzin w tym 20 godzin zajęć teoretycznych. Wymagany termin wykonania zamówienia: - rozpoczęcie w miesiącu kwietniu 2012r. do 20 września 2012r. Zadanie nr 2 Organizacja i przeprowadzenie kursu przyuczenie do zawodu instalator co i wod- kan dla 10 osób niepełnosprawnych, mieszkańców Domu dla bezdomnych w Dębnie. Kurs w formie zajęć praktycznych łączonych z wykładami prowadzony będzie z uczestnikami kursu w siedzibie Domu dla bezdomnych w Dębnie. Praktyczna nauka odbywać się będzie na bazie Domu. Wykonawca zabezpiecza materiały, narzędzia i urządzenia niezbędne do wykonania usługi szkoleniowej oraz odzież ochronną. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom kursu ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem. Kurs kończy się wydaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu. Wymiar godzin szkolenia - 300 godzin w tym 20 godzin zajęć teoretycznych. Wymagany termin wykonania zamówienia: - rozpoczęcie w miesiącu kwietniu 2012r. do 20 września 2012 r. Zamówienie ma być przeprowadzone w oparciu o program szkolenia opracowany dla każdego kursu oddzielnie. Program należy dołączyć do oferty.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie załączonych do ofert oświadczeń i dokumentów, o których mowa w części V SIWZ metodą: spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie załączonych do ofert oświadczeń i dokumentów, o których mowa w części V SIWZ metodą: spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie załączonych do ofert oświadczeń i dokumentów, o których mowa w części V SIWZ metodą: spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie załączonych do ofert oświadczeń i dokumentów, o których mowa w części V SIWZ metodą: spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie załączonych do ofert oświadczeń i dokumentów, o których mowa w części V SIWZ metodą: spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy oraz dokumenty określone w p. V. SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Postanowienia Umowy mogą ulec zmianie w następującym zakresie oraz na następujących warunkach: - warunki oraz termin płatności, w przypadku konieczności uwzględnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego, - sposób wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności gdy zmiana sposobu realizacji zamówienia wynika ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na wykonanie zamówienia, - ograniczenie zakresu usług objętych zamówieniem, w przypadku zaistnienia okoliczności, w których zbędne będzie wykonanie danej części zamówienia wraz ze związanym z tym obniżeniem wynagrodzenia, - termin wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku pojawienia się przeszkody w jego wykonaniu w przewidzianym terminie, w przypadku konieczności uwzględnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego lub w przypadku możliwości wprowadzenia korzystnych dla Zamawiającego rozwiązań, które w szczególności pozwolą skrócić okres realizacji zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-nowe-miasto.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Stowarzyszenie Pomocy KRĄG, ul. Poznańska 14, 63-040 Nowe Miasto nad Wartą.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Stowarzyszenie Pomocy KRĄG, ul. Poznańska 14, 63-040 Nowe Miasto nad Wartą.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn.: Aktywni w Kręgu - rozwój usług społecznych przezwyciężających indywidualne bariery w integracji społecznej bezdomnych, w tym w powrocie na rynek pracy nr POKL.07.02.01-30-066/11 realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie kursu w zakresie nabycia praktycznych umiejętności wykonywania drobnych usług remontowo - wykończeniowych -pomoc murarza dla 10 osób niepełnosprawnych, mieszkańców Domu dla bezdomnych w Dębnie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie kursu w zakresie nabycia praktycznych umiejętności wykonywania drobnych usług remontowo - wykończeniowych-pomoc murarza dla 10 osób niepełnosprawnych, mieszkańców Domu dla bezdomnych w Dębnie. Kurs w formie zajęć praktycznych łączonych z wykładami prowadzony będzie z uczestnikami kursu w siedzibie Domu dla bezdomnych w Dębnie. Praktyczna nauka odbywać się będzie na bazie Domu. Wykonawca zabezpiecza materiały, narzędzia i urządzenia niezbędne do wykonania usługi szkoleniowej oraz odzież ochronną. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom kursu ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem .Kurs kończy się wydaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu. Wymiar godzin szkolenia - 300 godzin, w tym 20 godzin zajęć teoretycznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie kursu przyuczenie do zawodu instalator co i wod - kan. dla 10 osób niepełnosprawnych, mieszkańców Domu dla bezdomnych w Dębnie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie kursu przyuczenie do zawodu instalator co i wod- kan dla 10 osób niepełnosprawnych ,mieszkańców Domu dla bezdomnych w Dębnie. Kurs w formie zajęć praktycznych łączonych z wykładami prowadzony będzie z uczestnikami kursu w siedzibie Domu dla bezdomnych w Dębnie Praktyczna nauka odbywać się będzie na bazie Domu. Wykonawca zabezpiecza materiały, narzędzia i urządzenia niezbędne do wykonania usługi szkoleniowej oraz odzież ochronną. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom kursu ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem .Kurs kończy się wydaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu. Wymiar godzin szkolenia - 300 godzin w tym 20 godzin zajęć teoretycznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.