eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Wykonanie nakładki w pasie drogi powiatowej Nr 5125 E na odcinku Głowno (ul. Ostrołęcka) - Ostrołęka, gm. Głowno.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-06

Zgierz: Wykonanie nakładki w pasie drogi powiatowej Nr 5125 E na odcinku Głowno (ul. Ostrołęcka) - Ostrołęka, gm. Głowno.
Numer ogłoszenia: 110271 - 2010; data zamieszczenia: 06.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Zgierskiego , ul. Sadowa 6A, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 042 7190885, faks 042 7190816.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nakładki w pasie drogi powiatowej Nr 5125 E na odcinku Głowno (ul. Ostrołęcka) - Ostrołęka, gm. Głowno..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wykonanie nakładki w pasie drogi powiatowej Nr 5125 E na odcinku Głowno (ul. Ostrołęcka) - Ostrołęka, gm. Głowno. W skład robót wchodzą roboty budowlane polegające na: a) wykonaniu robót pomiarowych przy robotach ziemnych - trasa w terenie równinnym, na długości 1,00 km, b) wykonaniu robót związanych z mechanicznym oczyszczeniem i skropieniem emulsją asfaltową na zimno istniejącej nawierzchni asfaltowej; zużycie emulsji 0,8 kg/m2, na całej szerokości jezdni (1000x5) na powierzchni 5000,00 m2, c) wyrównaniu istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową mechanicznie w ilości 75 kg/m2, na całej szerokości jezdni ((1000x5)x0,075) w ilości 375,00 t, d) wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 3 cm, na ciągu głównym i włączeniach w drogi dochodzące ((1000x5)+50) na powierzchni 5050,00 m2, e) regulacji pionowej studzienek dla urządzeń podziemnych przy objętości betonu w jednym miejscu od 0.2 do 0.3 m3, w jezdni (2 szt.x0,3) o objętości 0,60 m3, f) ścięciu i profilowaniu poboczy ((1000x0,5)x2) na powierzchni 1000,00 m2. 2. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia opisanego w dziale II. 1. SIWZ zawarte są w : Ogólnych Specyfikacjach Technicznych: a) OST - Roboty przygotowawcze D-01.00.00 - Załącznik nr 6 do SIWZ, b) OST - Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych D-04.03.01 - Załącznik nr 7 do SIWZ, c) OST- Nawierzchnia z betonu asfaltowego. Warstwa wiążąca i wyrównawcza WG PN-EN D-05.03.05b - Załącznik nr 8 do SIWZ, d) OST - Nawierzchnia z betonu asfaltowego. Warstwa ścieralna WG PN-EN D - 05.03.05a - Załącznik nr 9 do SIWZ, e) OST - Regulacja pionowa uszkodzonej studzienki kanalizacyjnej - Załącznik nr 10 do SIWZ, f) OST - Ścinanie i uzupełnianie poboczy D - 06.03.01 - Załącznik nr 11 do SIWZ, g) OST - Wymagania ogólne D - M - 00.00.00 - Załącznik nr 12 do SIWZ. Szczegółowych Specyfikacjach technicznych: a) SST - Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych - załącznik nr 13 do SIWZ, b) SST - Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych - załącznik nr 14 do SIWZ, c) SST - Nawierzchnia z betonu asfaltowego. Warstwa wyrównawcza WG PN-EN - załącznik nr 15 do SIWZ, d) SST - Nawierzchnia z betonu asfaltowego. Warstwa ścieralna WG PN-EN - Załącznik nr 16 do SIWZ, e) SST - Regulacja pionowa studzienki kanalizacyjnej - Załącznik nr 17 do SIWZ, f) SST - Ścinanie i uzupełnianie poboczy - Załącznik nr 18 do SIWZ. 3. Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie objętym przedmiotem zamówienia. 4. Zamawiający informuje, iż stanowiący załącznik Nr 5 do SIWZ przedmiar robót jest dokumentem pomocniczym. Umowa zostanie zawarta za cenę ryczałtową obejmującą zakres rzeczowy określony w SIWZ, a kwota wynagrodzenia ryczałtowego stanowić będzie wartość zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego o którym mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6, stanowiącego nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień tj. robót budowlanych, które będą miały takie same nazwy i kody CPV jak w zamówieniu podstawowym.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany do treści niniejszej umowy będą dopuszczalne jedynie w przypadku i zakresie: 1) zmiany ogólne: a) zmiana siedziby/adresu Zamawiającego/Wykonawcy, b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy, 2) zmiany wpływające na termin wykonania umowy: a) możliwe jest przedłużenie terminu zakończenia umowy o czas opóźnienia, jeżeli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego i jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w zakresie następujących obowiązków Zamawiającego: przekazanie terenu budowy, przekazanie dokumentów budowy, b) możliwa jest zmiana terminu wykonania umowy, ewentualne wstrzymanie/wznowienie robót, ze względu na: oczekiwanie Wykonawcy na niezbędne opinie, decyzje, przedłużenie procedury przetargowej, uwarunkowania społeczne (protesty, listy, petycje, itp.), konieczność prowadzenia uzgodnień z właścicielami nieruchomości, technologię wykonywania robót, zmiany stanu prawnego, niesprzyjające warunki atmosferyczne, działania sił natury, uznanych za stan klęski żywiołowej, 3) zmiany wpływające na wysokość wynagrodzenia: a) zmiana postanowień umowy w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT) w przypadku zmiany obowiązujących, w tym zakresie przepisów, 4) określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: a) zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności, b) strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności, c) wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.zgierz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Zgierzu 95-100 Zgierz, ul. Sadowa 6a, pok.313..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego Kancelaria pokój 112 i zaadresować na adres Starostwo Powiatowe w Zgierzu 95-100 Zgierz, ul. Sadowa 6a..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.