eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Limanowa › Dostawy szwów chirurgicznych ujęte w 10 zadaniach asortymentowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-22

Limanowa: Dostawy szwów chirurgicznych ujęte w 10 zadaniach asortymentowych
Numer ogłoszenia: 110239 - 2014; data zamieszczenia: 22.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy Limanowa , ul. Piłsudskiego 61, 34-600 Limanowa, woj. małopolskie, tel. 018 3372710, faks 018 3372710.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitallimanowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy szwów chirurgicznych ujęte w 10 zadaniach asortymentowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Szew wchłanialny, syntetyczny, jednowłóknowy,antybakteryjny - 504 saszetek; Zadanie nr 2 - Szew wchłanialny, syntetyczny, pleciony - 11004 saszetki; Zadanie nr 3 - Szew niewchłanialny, syntetyczny, jednowłóknowy, poliamidowy - 7212 saszetek; Zadanie nr 4 - Szew niewchłanialny, syntetyczny, pleciony, powlekany (polibutylat) - 504 szszetki; Zadanie nr 5 - Szew niewchłanialny, syntetyczny, jednowłóknowy, polipropylenowy - 672 saszetki; Zadanie nr 6 Szew wchłanialny, syntetyczny,pleciony -1560 saszetek; Zadanie nr 7 Szew wchłanialny, syntetyczny,pleciony - 360 saszetek; Zadanie nr 8 Wchłanialny syntetyczny system do zamykania ran ,monofilamentowy - 24 saszetki; Zadanie nr 9 Szew wchłanialny,syntetyczny,monofilamentowy - 288 saszetek; Zadanie nr 10 Szew wchłanialny, syntetyczny, powlekany, pleciony - 360 saszetek.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że oferowane wyroby będące przedmiotem zamówienia są dopuszczone do obrotu i używania na terytorium RP (ustawa z dnia 20.05.2010 r. o Wyrobach Medycznych Dz. U. Nr 107 poz. 679 z dnia 17.06.2010 r.); Wykonawca dostarczy katalogi/karty katalogowe/foldery w języku polskim potwierdzające zgodność przedmiotu zamówienia z warunkami określonymi przez Zamawiającego i podanymi numerami katalogowymi w formularzu asortymentowo-cenowym; Wytypowane pozycje do oceny techniczno-użytkowej: zadanie 1: poz.3;poz.4 zadanie 2: poz.2;poz.10;poz.11;poz.15;poz.17,poz.18,poz.19 zadanie 3: poz.4;poz.6;poz.8 zadanie 4: poz.1 zadanie 5: poz.7;poz.8 zadanie 6: poz.1 zadanie 7: poz.1 zadanie 8: poz.1 zadanie 9: poz.1 zadanie 10: poz.1 Zamawiający wymaga do oceny jakościowej złożenia po 5 saszetek z wytypowanej pozycji. Dodatkowo do wszystkich pozycji formularzy asortymentowo-cenowych wymaga złożenia po 1 saszetce celem identyfikacji z opisanym przedmiotem zamówienia oraz katalogiem. Próbki winny być opisane w sposób ułatwiający ich identyfikację (którego dotyczą pakietu i pozycji) oraz winna być dołączona instrukcja użytkowania (dopuszczalna 1 do zadania)Próbki muszą zostać osobno złożone w trwale zamkniętym opakowaniu z napisem Próbki .Próbki są integralną częścią oferty,ich brak spowoduje odrzucenie oferty.; Instrukcja użytkowania w języku polskim dopuszczalna 1 do zadania;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Ocena techniczna (jakość) - 40

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie regulacji art. 144 ust, 1 Pzp Zamawiający wyraża zgodę na dopuszczalność wprowadzania zmian do umowy na zasadach i warunkach określonych w Umowie. Zmiana umowy może obejmować w zakresie dozwolonym przez prawo: 1. zmianę jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, w tym zmianę numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu; 2. zmianę elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany; 3. zmianę sposobu konfekcjonowania przedmiotu umowy; 4. zmianę terminu realizacji poszczególnych dostaw przedmiotu umowy; 5. zmianę ilości szczegółowego asortymentu objętego przedmiotem zamówienia zgodnie z uzasadnionymi potrzebami Zamawiającego, jeśli w wyniku tych zmian nie nastąpi zwiększenie wartości umowy w zakresie danego pakietu; 6. obniżenia ceny netto. Warunkami dokonania zmian wskazanych w ww. pkt mogą być: 1. wprowadzony zostanie na rynek przez wykonawcę przedmiot umowy zmodyfikowany bądź udoskonalony; 2. wystąpi przejściowy brak przedmiotu umowy z uwagi na zaprzestanie jego produkcji przez producenta przy jednoczesnej możliwości dostarczenia przedmiotu umowy zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu będącego przedmiotem umowy; 3. nastąpi zmiana organizacyjna leżąca po stronie Zamawiającego; 4. wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na wykonywaniu świadczeń działalności podstawowej (statutowej}; 5. w wyniku zmiany Umowy możliwe będzie podniesienie poziomu/jakości Udzielanych Świadczeń medycznych wykonywanych przez Zamawiającego albo/lub w wyniku zmiany Umowy możliwe będzie podniesienie poziomu/jakości działalności statutowej Zamawiającego; 6. będzie to konieczne ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii, albo będzie to konieczne ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa; 7. zmiana w inny sposób dostarczy pożytku Zamawiającemu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitallimanowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2014 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego; Szpital Powiatowy w Limanowej, Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Piłsudskiego 63, 34-600 Limanowa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szew wchłanialny, syntetyczny, jednowłóknowy,antybakteryjny..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew wchłanialny, syntetyczny, jednowłóknowy,antybakteryjny, okres podtrzymywania tkanki 42 dni, okres całkowitego wchłonięcia masy szwu 180-238 dni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SIWZ pn. Formularz asortymentowo - cenowy - 504 saszetek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena techniczna (jakość) - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szew wchłanialny, syntetyczny, pleciony..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew wchłanialny, syntetyczny, pleciony, wykonany z kwasu glikolowego i mlekowego powlekany mieszaniną kopolimeru kaprolaktonu glikolidu i laktydu stearylowo-wapniowego lub mieszaniną poliglaktyny 370 i stearynianu wapnia (1:1) okres podtrzymywania tkanek 28-35 dni, okres całkowitego wchłonięcia masy szwu 56-70 dni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SIWZ pn. Formularz asortymentowo - cenowy - 11004 saszetki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena techniczna (jakość) - 40

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szew niewchłanialny, syntetyczny, jednowłóknowy, poliamidowy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew niewchłanialny, syntetyczny, jednowłóknowy, poliamidowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SIWZ pn. Formularz asortymentowo - cenowy - 7212 saszetek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena techniczna (jakość) - 40

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szew niewchłanialny, syntetyczny, pleciony, powlekany (polibutylat).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew niewchłanialny, syntetyczny, pleciony, powlekany (polibutylat) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SIWZ pn. Formularz asortymentowo - cenowy- 504 saszetki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena techniczna (jakość) - 40

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Szew niewchłanialny, syntetyczny, jednowłóknowy, polipropylenowy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew niewchłanialny, syntetyczny, jednowłóknowy, polipropylenowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SIWZ pn. Formularz asortymentowo - cenowy - 672 saszetki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena techniczna (jakość) - 40

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Szew wchłanialny, syntetyczny,pleciony..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew wchłanialny, syntetyczny,pleciony, wykonany z kwasu poliglikolowego,powlekany polikaprolaktonem i stearynianem wapnia okres podtrzymywania tkankowego: ok.65% po 7 dniach,ok.50% po 8-11 dniach, okres całkowitego wchłaniania szwu po ok.42 dniach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SIWZ pn. Formularz asortymentowo - cenowy -1560 saszetek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena techniczna (jakość) - 40

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Szew niewchłanialny, syntetyczny, poliamidowy, pleciony, powlekany woskiem..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew niewchłanialny, syntetyczny, poliamidowy, pleciony, powlekany woskiem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SIWZ pn. Formularz asortymentowo - cenowy - 360 saszetek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena techniczna (jakość) - 40

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wchłanialny syntetyczny system do zamykania ran ,monofilamentowy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wchłanialny syntetyczny system do zamykania ran ,monofilamentowy wykonany z kopolimeru kwasu glikolowego i węglanu trimetylenu system system składający się z igły chirurgicznej na jednym końcu, pętlowego chwytaka na drugim końcu oraz jednokierunkowych haczyków czas podtrzymywania ok. 60 dni, czas całkowitego wchłonięcia masy szwu do 180 dni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SIWZ pn. Formularz asortymentowo - cenowy - 24 saszetki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena techniczna (jakość) - 40

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Szew wchłanialny,syntetyczny,monofilamentowy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew wchłanialny,syntetyczny,monofilamentowy, wykonany z poliestru (glikolid+dioksanon+węglan trimetylenu) czas podtrzymywania do 28 dni czas całkowitego wchłonięcia masy szwu 90-110 dni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SIWZ pn. Formularz asortymentowo - cenowy - 288 saszetek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena techniczna (jakość) - 40

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Szew wchłanialny, syntetyczny, powlekany, pleciony..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew wchłanialny, syntetyczny, powlekany, pleciony (poliester glikolidu i laktydu powlekany mieszaniną kopolimeru kaprolaktonu-glikolidu i laktydu stearylowo-wapniowego) czas całkowitego wchłonięcia masy szwu 56-70 dni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SIWZ pn. Formularz asortymentowo - cenowy - 360 saszetek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena techniczna (jakość) - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.