eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Usługa przeglądów i napraw samochodów eksploatowanych w Małopolskim Oddziale Regionalnym ARiMR.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-12

Kraków: Usługa przeglądów i napraw samochodów eksploatowanych w Małopolskim Oddziale Regionalnym ARiMR.
Numer ogłoszenia: 110198 - 2011; data zamieszczenia: 12.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa , ul. Lubicz 25, 31-503 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6298010, faks 012 4211311.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przeglądów i napraw samochodów eksploatowanych w Małopolskim Oddziale Regionalnym ARiMR..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Określenie zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przeglądów samochodów, napraw stwierdzonych podczas przeglądów pogwarancyjnych oraz napraw wynikających z awarii. 2. Termin wykonania zamówienia: do dnia 30 czerwca 2012 roku 3. Przedmiotem zamówienia są następujące pojazdy: 1) Samochody marki Skoda: - Octawia Tour 1,6 -1 sztuka. - Octavia - 2 sztuki 2) Samochody marki Suzuki: - SX4 - 3 sztuki - Jimny - 3 sztuki - Vitara - 1 sztuka 3) Isuzu D-max - 1 sztuka 4. Opis przedmiotu zamówienia: Świadczenie usług kompleksowej obsługi i naprawy samochodów osobowych wymienionych w pkt 3 połączone z dostawą niezbędnych materiałów i części zamiennych oraz ogumienia do tych usług w następującym zakresie zlecenia: - przeglądy okresowe, gwarancyjne i pogwarancyjne, - naprawy wynikające z przeglądów, - bieżące naprawy będące wynikiem awarii, - serwis ogumienia (polegający na kontroli zużycia ogumienia i w przypadku przekroczenia granicznych zalecanych wartości trwałego oznakowania i wystawienia orzeczenia technicznego dla komisji kasacyjnej oraz utylizacji wytypowanego do kasacji ogumienia, wymianie sezonowej opon zimowych na letnie i odwrotnie). 5. Warunki realizacji zamówienia. 5.1. Zamawiający wymaga, aby usługi będące przedmiotem zamówienia były wykonywane w stacji serwisowej Wykonawcy wyposażonej; - aparaturę i oprogramowanie niezbędne do diagnostyki i naprawy pojazdów danej marki, wymienionej w pkt 3, - w granicach administracyjnych Miasta Krakowa, w warunkach warsztatowych, z zachowaniem należytej staranności, (oraz przy przestrzeganiu przepisów prawa w szczególności przepisów bezpieczeństwa). - minimum 4 stanowiska usytuowane w jednym budynku, każde wyposażone w podnośnik hydrauliczny - Zatrudniającego minimum 4 pracowników w tym minimum 3 mechaników samochodowych legitymujących się kierunkowym wykształceniem zawodowym oraz minimum 1 elektromechanika samochodowego - legitymującego się kierunkowym wykształceniem zawodowym, Ze względu na warunki gwarancji na pojazdy Zamawiający wymaga dodatkowo, aby przeglądy okresowe tych pojazdów dokonywane były w stacji obsługi posiadającej Autoryzację Producenta (Autoryzowana Stacja Obsługi). 5.2.Zamawiajacy wymaga, aby stacja serwisowa Wykonawcy wyposażona była w następujące narzędzia i urządzenia: - komputer do obsługi diagnostycznej samochodów Skoda wraz z aktualną licencją producenta pojazdów tej marki na oprogramowanie, w przypadku ubiegania się o zadanie nr 1 i komputer do obsługi diagnostycznej samochodów Suzuki wraz z aktualną licencją producenta pojazdów tej marki na oprogramowanie, w przypadku ubiegania się o zadanie nr 2, komputer do obsługi diagnostycznej samochodów Isuzu wraz z aktualną licencją producenta pojazdów tej marki na oprogramowanie, w przypadku ubiegania się o zadanie nr 3 - ściągacz do kolumn Mc Phersona - zestaw do blokowania trzpienia amortyzatora - przyrząd służący do sprawdzania temperatury wrzenia płynu hamulcowego, - przyrząd służący do kontroli ustawienia świateł, - ruchoma podpora (kobyłka) do m/d skrzyni biegów, - oprzyrządowanie do wymiany płynu hamulcowego - oprzyrządowanie do wymiany oleju silnikowego - przyrząd do sprawdzania luzów zawieszenia - urządzenie do ustawiania geometrii kół - urządzenie służące do sprawdzania geometrii kół (pomiar winien dotyczyć 4 kół jednocześnie) - rolki hamulcowe - shock tester (urządzenie do sprawdzania amortyzatorów) - klucz dynamometryczny - wyciąg/odsysacz spalin - tester akumulatorów - stanowisko do wymiany kół wyposażone w : - podnośnik - wyważarkę do kół - montażownicę do kół - agregat do pompowania kół - myjkę do kół 5.3. Realizacja usług ma obejmować między innymi: - diagnostykę- w tym serwisowanie ogumienia, - dostawę niezbędnych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych oraz ogumienia, które zostały dopuszczone przez producenta w uzgodnieniu z Zamawiającym (nowe) po cenach katalogowych. - demontaż zużytych części i materiałów wynikający z napraw oraz ich utylizacja, , - montaż nowych materiałów i części zamiennych wynikający z napraw, Zamawiający zastrzega sobie prawo do przekazania Wykonawcy własnych części zamiennych oraz do zakupu części zamiennych we własnym zakresie - wykonanie czynności konserwacyjnych i serwisowych w sposób określony przez producenta. 5.4 Na wyżej wymienione usługi Wykonawca, udzieli gwarancji, którą określi w Formularzu ofertowym ( załącznik nr 1A, 1B, 1C,). Gwarancja na części zamienne zgodna z terminem gwarancji producenta tychże części. 5.5. Ceny (ryczałty i stawki roboczogodziny) obowiązywać będą w odniesieniu do wszystkich zleceń przyjętych do końca okresu obowiązywania umowy i winny uwzględniać wszystkie narzuty oraz ewentualne rabaty określone w Formularzu ofertowym (załącznik 1A, 1B,1C). 5.6. Koszty materiałowe rozliczane będą zgodnie z cennikiem zawartym w katalogu ASO dla danej marki i - dla części oryginalnych i katalogu InterCars dla zamienników udzielonymi rabatami oraz wystawionymi na ich podstawie fakturami VAT. Faktury VAT uwzględnią rozdzielenie robocizny i materiałów. Rabat oraz ilość roboczogodzin będą liczone przy zastosowaniu katalogu ASO dla danej marki samochodów (Skoda, Suzuki, Isuzu) zaś rabat na zamienniki według katalogu Intercars. 5.7. Przekazanie przez Zamawiającego pojazdów samochodowych do przeglądu lub naprawy bieżącej bądź awaryjnej odbywać się będzie każdorazowo na podstawie odrębnego zlecenia w jednej z następujących form wybranych przez Zamawiającego: pisemnie, mailowo, faksem lub ustnie. 5.8. Podstawą do uruchomienia naprawy przez Wykonawcę jest zaakceptowany kosztorys na wykonywaną naprawę. W tym celu Wykonawca przyjmując samochód do przeglądu lub naprawy i otwierając zlecenie przedstawi kalkulację naprawy w postaci kosztorysu. Zamawiający po analizie zatwierdzi kosztorys i odwrotnie, osobiście, mailem lub faksem, przekaże do realizacji. Zamawiający zastrzega konieczność sporządzenia dodatkowego kosztorysu i jego akceptacji wg zasad wyżej wskazanych, w na wypadek rozszerzenia zakresu prac Wykonawcy. 5.9. Rozliczenie naprawy bieżącej bądź awaryjnej jak i przeglądów odbywać się będzie każdorazowo na podstawie stawki godzinowej brutto (roboczogodziny) podanej przez wykonawcę w Formularzu ofertowym z uwzględnieniem rabatu, przyjmując za podstawę obliczeń normy czasowe wykazane w obowiązujących katalogach ASO. Katalogi norm czasowych będą do wglądu przez Zamawiającego w każdej chwili na żądanie. Rozliczenie części zamiennych będzie dokonywane w oparciu o ceny z aktualnych cenników zawartych w katalogach ASO lub Intercars pomniejszonych o rabaty wymienione w Formularzu ofertowym. 6.0. Maksymalny czas naprawy winien wynieść 7 dni roboczych, zaś przeglądu 2 robocze dni i liczony będzie po 2 dniach, które przysługiwać będą Wykonawcy na sporządzenie, przedłożenie i zaakceptowanie przez zamawiającego kosztorysu naprawy/przeglądu.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich 50.11.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje aparaturą i oprogramowaniem niezbędnym do diagnostyki i naprawy pojazdów danej marki, wymienionej w pkt 6.2 rozdziału I SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż zatrudnia minimum 4 pracowników w tym minimum 3 mechaników samochodowych legitymujących się kierunkowym wykształceniem zawodowym oraz minimum 1 elektromechanika samochodowego - legitymującego się kierunkowym wykształceniem zawodowym,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 100. 000 zł (słownie złotych: sto tysięcy złotych)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 45
  • 2 - Rabat na części zamienne oryginalne - 20
  • 3 - Rabat na części zamienne zamienniki - 15
  • 4 - Cena pojedynczej wymiany kompletu opon - 10
  • 5 - Rabat na materiały eksploatacyjne - 8
  • 6 - Rabat na ogumienie - 2

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach: - działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności -wystąpienia warunków atmosferycznych całkowicie uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia w wyznaczonych terminach - zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe - zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia - omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, - mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami, - jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego - innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolski Oddział Regionalny ARiMR, ul. Lubicz 25, 31-503 Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2011 godzina 11:00, miejsce: Małopolski Oddział Regionalny ARiMR, ul. Lubicz 25, 31-503 Kraków, Dziennik Podawczy, IV piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.