eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rogów › Dostawa maszyn do zbioru siana w LZD Rogów Gospodarstwo Rolne Puczniew kosiarek dyskowych, przetrząsacza zawieszanego, zgrabiarki zawieszanej, prasy zwijającej oraz ładowarki teleskopowej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-08

Rogów: Dostawa maszyn do zbioru siana w LZD Rogów Gospodarstwo Rolne Puczniew kosiarek dyskowych, przetrząsacza zawieszanego, zgrabiarki zawieszanej, prasy zwijającej oraz ładowarki teleskopowej.
Numer ogłoszenia: 110167 - 2011; data zamieszczenia: 08.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego Leśny Zakład Doświadczalny , ul. Akademicka 20, 95-063 Rogów, woj. łódzkie, tel. 0-46 874-90-31, faks 0-46 874-90-08.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lzdrogow.sggw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna państwoej szkoły wyższej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa maszyn do zbioru siana w LZD Rogów Gospodarstwo Rolne Puczniew kosiarek dyskowych, przetrząsacza zawieszanego, zgrabiarki zawieszanej, prasy zwijającej oraz ładowarki teleskopowej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa maszyn do zbioru siana w LZD Rogów Gospodarstwo Rolne Puczniew kosiarek dyskowych, przetrząsacza zawieszanego, zgrabiarki zawieszanej, prasy zwijającej oraz ładowarki teleskopowej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.00.00.00-5, 16.31.00.00-1, 10.32.00.00-4, 43.26.11.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.05.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 1.1 Zadanie nr 1 2.400,- słownie dwa tysiące czterysta 1.2 Zadanie nr 2 1.500,- słownie jeden tysiąc pięćset 1.3 Zadanie nr 3 1.500,- słownie: jeden tysiąc pięćset We szystkich formach wg art. 45 ust 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • inne dokumenty

    dokumantacja techniczno-ruchowa dostarczonych maszyn

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje dokonanie zmian postanowień treści zawartej umowy w przypadku zaistnienia następujących okoliczności a na warunkach określonych we wzorze umowy w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli zmiany są na korzyść Zmawiającego albo zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, b w zakresie terminu realizacji, jeżeli zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, c w zakresie wynagrodzenia, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a w szczególności w przypadku zmniejszenia realizacji przedmiotu zamówienia w zw. z brzmieniem § 3 pkt. 3 umowy zmiana wynagrodzenia nastąpi proporcjonalnie do zmiany przedmiotu zamówienia, d w zakresie wynagrodzenia w przypadku urzędowej zmiany stawek podatku od towarów i usług,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lzdrogow.sggw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SGGW Leśny Zakład Doświadczalny w Rogowie ul. Akademicka 20 95-063 Rogów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2011 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Leśnego Zakładu Doswiadczalnego w Rogowie, ul. Akademicka 20 pokój nr 18 - Sekretariat LZD.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 1 Kosiarka dyskowa szt.1 2 Kosiarka dyskowa szt.1 3 Przetrząsacz zawieszany szt.1 4 Zgrabiarka zawieszana szt.1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Kosiarka dyskowa szt.1 - szerokość robocza - 310-320 cm - zawieszenie - tylne, boczne - składanie - hydrauliczne - zabezpieczenie najazdowe - tak - szybka wymiana noży - tak 2 Kosiarka dyskowa - szt.1 - szerokość robocza - 180-200 cm - zawieszenie - tylne, boczne - składanie - hydrauliczne - zabezpieczenie najazdowe - tak - szybka wymiana noży - tak - moc ciągnika : Max - 48 KM 3 Przetrząsacz zawieszany - szt.1 - szerokość robocza - 540-550 cm - liczba wirników - 4 - ustawienie do pracy na krawędz. - ręczne - skład do transp. - hydrauliczne - moc ciągnika: max - 48 KM 4 Zgrabiarka zawieszana z 1 wirnikiem - szt. 1 - szerokość robocza - pow. 410 cm - podnoszenie ramion wirnika - ręczne lub hydrauliczne - moc ciągnika: max - 48 KM.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.00.00.00-5, 16.31.00.00-1, 16.32.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 Prasa zwijająca.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prasa zwijająca - szt. 1 - rozmiar komory prasow. - 120 x 120 o - szer. robocza podbieracza - min 170 cm - koła podbieracza - tak - wiązanie - sznurek, siatka - system zwijania - łańcuchowy - wyrzutnik bel - tak - smarowanie łańcuchów - centralne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.00.00.00-5, 16.31.00.00-1, 16.32.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 Ładowarka teleskopowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ładowarka teleskopowa - szt. 1 - min. udźwig przy max. wysięgu - 1000 kg - wys. podnoszenia minimalnego - 6,0 m ( 7,0 max) - promień skrętu zewn. - max: 550 cm - style jazdy - 3 - wyposażenie - krokodyl, widły do palet., szufla - max. Moc silnika - 100 KM.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.