eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Świadczenie usługi bezpośredniej stałej ochrony fizycznej przez specjalistyczną uzbrojoną formację ochronną (SUFO).



Ogłoszenie z dnia 2009-01-09

Bydgoszcz: Świadczenie usługi bezpośredniej stałej ochrony fizycznej przez specjalistyczną uzbrojoną formację ochronną (SUFO).
Numer ogłoszenia: 10999 - 2009; data zamieszczenia: 09.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3033 Bydgoszcz , ul. Szubińska 105, 85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3785385 lub 3785802.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.2blot.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi bezpośredniej stałej ochrony fizycznej przez specjalistyczną uzbrojoną formację ochronną (SUFO)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi bezpośredniej stałej ochrony fizycznej przez specjalistyczną uzbrojoną formację ochronną (SUFO) z bronią palną długą lub PM w Kompleksie Wojskowym nr 8619 Kruszyn oraz nr 0622 Jachcice w garnizonie Bydgoszcz w ilości określonej w zał. do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium wartości 28 800,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W celu potwierdzenia uprawnień do wykonania przedmiotu zamówienia należy: a.prowadzić działalność gospodarczą adekwatną do przedmiotu zamówienia, b.nie zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek; c.nie zostali prawomocnie skazani; d.posiadają ważną koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej; e.posiadać świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego min. III stopnia stwierdzające, że Wykonawca posiada zdolność do zapewnienia ochrony informacji niejawnych oznaczonych klauzulą TAJNE; 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca powinien: a. wykazać minimum 1 (jedną) usługę o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia i wartości przekraczającej 900.000,00 zł brutto wykonanej w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, daty wykonania; b.posiadać zorganizowany pion ochrony, pełnomocnika ochrony przeszkolonego przez służby ochrony państwa, własną kancelarię tajną oraz pomieszczenia umożliwiające prowadzenie pracy z dokumentacją niejawną; c.posiadać pracowników z poświadczeniami bezpieczeństwa osobowego upoważniających do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli minimum TAJNE - pełnomocnik ds. ochrony, kierownik kancelarii tajnej pracownicy ochrony fizycznej, dowódca zmiany; d. posiadać certyfikat ochrony osób i mienia AQAP 2120; e. powinien dysponować urządzeniami radiowymi (radiostacje przenośne ręczne i radiostacje bazowe) pracującymi w radiokomunikacji ruchomej lądowej typu dyspozytorskiego. Po wyborze oferty i podpisaniu umowy Wykonawca w ciągu 3 miesięcy musi okazać się Pozwoleniem radiowym wydanym przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej oraz Warunkami wykorzystania częstotliwości na teren obejmujący garnizon Bydgoszcz lub umową zawartą w tym zakresie z upoważnionym operatorem. W przypadku wygaśnięcia przedmiotowego pozwolenia lub umowy w trakcie realizacji zamówienia, f.posiadają stosowne licencje oraz posiadać legitymacja osoby dopuszczonej do posiadania broni z celem posiadania broni B dla wszystkich pracowników ochrony przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia; g.posiadają aktualne licencje pracowników ochrony fizycznej I stopnia dla wartowników oraz II stopnia dla dowódców zmian, przewidzianych do realizacji zamówienia; 1.3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a. posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000 złotych. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (Art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a)wypełniony formularz ofertowy - zał. nr 2 do SIWZ; b)wypełniony formularz cenowy - zał. nr 3 do SIWZ; c)pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie; 2.Wykaz dokumentów zgodnie z rozporządzeniem Prezesa RM niezbędnych do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu 2.1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności należy dołączyć: a)aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) ważną koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej; 2.2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy dołączyć: a)wykaz minimum 1 (jednej) usługi o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia i wartości przekraczającej 900.000,00 zł brutto wykonanej w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, daty wykonania i potwierdzenia że usługa została wykonana należycie - zał. nr 4; b)wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - zał. nr 5; c)Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca - - zał. nr 7 - wymagane jest wykazanie urządzeń radiowych, którymi dysponuje Wykonawca, (radiostacji przenośnych ręcznych i radiostacje bazowe) pracujących w radiokomunikacji ruchomej lądowej typu dyspozytorskiego. Po wyborze oferty i podpisaniu umowy Wykonawca w ciągu 3 miesięcy musi okazać się Pozwoleniem radiowym wydanym przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej oraz Warunkami wykorzystania częstotliwości na teren obejmujący garnizon Bydgoszcz lub umową zawartą w tym zakresie z upoważnionym operatorem. W przypadku wygaśnięcia przedmiotowego pozwolenia lub umowy w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do przedłużenia ich ważności co najmniej na czas trwania zawartej umowy. d) stosowne licencje oraz legitymacje osób dopuszczonych do posiadania broni z celem posiadania broni B dla wszystkich pracowników ochrony przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia; e) aktualne licencje pracowników ochrony fizycznej I stopnia dla wartowników oraz II stopnia dla dowódców zmian, przewidzianych do realizacji zamówienia; f) Aktualne poświadczenia bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli TAJNE - pracownicy ochrony fizycznej, dowódca zmiany; 2.3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a.polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000 złotych. 3.W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia należy do oferty dołączyć: 3.1.certyfikat ochrony osób i mienia AQAP 2120:2006. 4. Wykaz dokumentów dodatkowych związanych z przedmiotem zamówienia jakie powinien dołączyć Wykonawca w celu udokumentowania spełnienia warunków oraz niezbędnych do oceny oferty: 4.1. Świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego III-go stopnia; 4.2. Oświadczenie wykonawcy o posiadaniu zorganizowanego pionu ochrony, z zatrudnionym pełnomocnikiem ochrony, przeszkolonym przez służby ochrony państwa, kancelarią tajną, zatrudnionym kierownikiem kancelarii tajnej oraz pomieszczeniami umożliwiającymi prowadzenie pracy z dokumentacją niejawną - zał. nr 6; 4.2. Aktualne poświadczenia bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli TAJNE - pełnomocnik ds. ochrony, kierownik kancelarii tajnej; 5. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (Art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). a)Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w Art. 22 ust. 1 ustawy - na zał. nr 1 do SIWZ;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2blot.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobierać ze strony internetowej www.2blot.mil.pl oraz w siedzibie Zamawiającego w budynku nr 19 pokój nr 10 lub listownie na pisemną prośbę (fax 052 55 22 440).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2009 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie JW 3033 w sekcji zamówień publicznych w budynku nr 19 pokój nr 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 24.04.2009.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.