eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Więcbork › Remont świetlic wiejskich na terenie Gminy Więcbork, w miejscowościachNowy Dwór, Dorotowo, Suchorączek, Puszcza, Runowo Krajeńskie, Pęperzyn, Zakrzewska Osada

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-22

Więcbork: Remont świetlic wiejskich na terenie Gminy Więcbork, w miejscowościach: Nowy Dwór, Dorotowo, Suchorączek, Puszcza, Runowo Krajeńskie, Pęperzyn, Zakrzewska Osada
Numer ogłoszenia: 109821 - 2014; data zamieszczenia: 22.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Więcbork , ul. Mickiewicza 22, 89-410 Więcbork, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3897 207, faks 052 3897 212.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wiecbork.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont świetlic wiejskich na terenie Gminy Więcbork, w miejscowościach: Nowy Dwór, Dorotowo, Suchorączek, Puszcza, Runowo Krajeńskie, Pęperzyn, Zakrzewska Osada.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont świetlic wiejskich na terenie Gminy Więcbork, w miejscowościach: Nowy Dwór, Dorotowo, Suchorączek, Puszcza, Runowo Krajeńskie, Pęperzyn, Zakrzewska Osada. Inwestycje prowadzone na podstawie 7 zgłoszeń robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę w Starostwie Powiatowym w Sępólnie Kraj. I. Świetlica w miejscowości Pęperzyn: Zakres robót budowlanych obejmuje: 1. Roboty rozbiórkowe: a) rozebranie rynien, rur spustowych, instalacji odgromowej, b) demontaż parapetów zewnętrznych - szt. 19, c) odbicie tynków ruchomych, d) wywóz i utylizacja gruzu. 2. Montaż rynien i obróbki blacharskiej nowej: a) rury spustowe i rynny, blaszane ocynk (w tym spusty fi 100 mm i rynny fi 150 mm), b) parapety zewnętrzne blaszane powlekane PCV białe z bocznymi zaślepkami plastikowymi szer. średnio 30 cm - 19 szt., c) instalacja odgromowa z badaniami i pomiarami - pręt stalowy okrągły ocynk 8 - 10 mm wraz z wspornikami, d) pozostałe obróbki blacharskie z blachy ocynk (murki ogniowe, opierzenie murków, opierzenie ścian, okapy, wiatrownice itp. 3. Docieplenie budynku styropianem samogasnącym, frezowanym EPS 80 wraz z przygotowaniem podłoża, osiatkowaniem siatką z włókna szklanego - 346,787 m2 (w tym 299,325 m2 styropian gr. 10 cm - ściany, 26,912 m2 styropian gr. 1-2 cm - ościeża, 20,550m2 styropian gr. 5cm - fundament). Pozostałe roboty: odyblowanie, zamontowanie listwy startowej, zamontowanie listew narożnikowych, ułożenie tynku mineralnego gr. min. 2 mm, ułożenie na fundamentach tynku żywicznego mozaikowego i malowanie elewacji farbami zewnętrznymi silikatowymi. Paleta kolorów do uzgodnienia z Inwestorem. 4. Wykonanie opaski z kostki betonowej szarej gr. 6cm w obramowaniu z obrzeży -9,250m2. II. Świetlica w miejscowości Runowo Krajeńskie: Zakres robót budowlanych obejmuje: 1. Roboty rozbiórkowe: a) demontaż okien (wykucie ościeżnic okiennych) - szt. 6 (sala główna i kuchnia), b) wykucie podokienników stalowych zewnętrznych - szt. 6 (sala główna i kuchnia), c) skucie podokienników betonowych wewnętrznych - szt. 6 (sala główna i kuchnia), d) wywiezienie i utylizacja gruzu. 2. Stolarka okienna: a) montaż okien - szt. 6, PCV, białe, uchylno - rozwieralne, klamki zwykle (w tym 4 szt. dwudzielne tj. góra dół - sala główna, 2 szt. jednodzielne - kuchnia), b) obsadzenie podokienników wewnętrznych - szt. 6, 3. Roboty malarskie - 147,230m2. III. Świetlica w miejscowości Zakrzewska Osada: Zakres robót budowlanych obejmuje: 1. Wykonanie wentylacji na sali głównej (duża sala) - 4 szt. wybicie otworów i montaż wentylatorów ściennych elektrycznych. 2. Remont sali głównej (duża sala): a) obsadzenie podokienników wewnętrznych - szt. 8, b) zeskrobanie, zmycie starej farby, gruntowanie, c) ułożenie tynku mineralnego do wysokości 1,40m od podłogi, d) wykonanie gładzi szpachlowej, gruntowanie i malowanie farbą emulsyjną, e) malowanie farba olejną obustronne stolarki (drzwi i okienko podawcze). 3. Remont małej sali: a) obsadzenie podokienników wewnętrznych - szt. 2, b) zeskrobanie, zmycie starej farby, gruntowanie, c) ułożenie tynku mineralnego do wysokości 1,40 m od podłogi, d) wykonanie gładzi szpachlowej, gruntowanie i malowanie farbą emulsją, e) malowanie farbą olejną obustronnie stolarki drzwiowej wejściowej do salki. IV. Świetlica w miejscowości Dorotowo: Zakres robót budowlanych obejmuje: 1. Roboty rozbiórkowe: a) rozbiórka, wywózka i utylizacja pokrycia dachowego z płyt azbestowo - cementowych - 400,176m2, b) rozebranie rynien, rur spustowych i pozostałych obróbek blacharskich, 2. Wykonanie dachu głównego - 364,943m2: a) deskowanie, papowanie, łacenie, ułożenie blachodachówki, ułożenie gąsiorów, oraz pozostałych obróbek blacharskich oraz rynien i rur spustowych. 3. Wykonanie zadaszenia od strony ulicy - 36,703m2: a) deskowanie, papowanie, łacenie, ułożenie blachodachówki, montaż dodatkowego słupa drewnianego z mieczem i zastrzałem, b) malowanie środkami ochronnymi elementów drewnianych (deskowanie od spodu, słupy, miecze i zastrzały). 4. Wykonanie zadaszenia od strony ogrodu - 7,200m2: a) deskowanie, papowanie, łacenie, ułożenie blachodachówki, b) malowanie środkami ochronnymi elementów drewnianych (deskowanie od spodu). V. Świetlica w miejscowości Suchorączek: Zakres robót budowlanych obejmuje: 1. Roboty rozbiórkowe: a) rozebranie rynien, rur spustowych i przewodów odgromowych, b) rozebranie murka ogniowego i jego ponowne wymurowanie, c) wywiezienie i utylizacja gruzu. 2. Wykonanie pokrycia dachu (część wysoka budynku) - 308,574m2: a) łacenie, ułożenie blachy trapezowej, montaż obróbek blacharskich, b) montaż podbitki z elementów winylowych (okap dachu), 3. Wykonanie pokrycia dachu na części niższej budynku (od strony ogrodu) - 80,580m2: a) ułożenie styropapy, b) montaż obróbek blacharskich oraz rynien i rur spustowych. 4. Remont elewacji kominów - 15,652m2: a) oczyszczenie, skucie ruchomych elementów, zagruntowanie, osiatkowanie, wyprawa elewacyjna, malowanie. 5. Wykonanie instalacji odgromowej z pomiarami i badaniami. VI. Świetlica w miejscowości Puszcza: Zakres robót budowlanych obejmuje: 1. Roboty rozbiórkowe: a) rozbiórka, wywózka i utylizacja pokrycia dachowego z płyt azbestowo - cementowych - 365,605m2, b) rozbiórka pokrycia dachowego z blachy - 22,325m2, c) rozebranie rynien i obróbek blacharskich, d) rozbiórka kominów , wywózka i utylizacja gruzu. 2. Wykonanie pokrycia dachu głównego - 365,605m2: a) deskowanie, papowanie, łacenie, ułożenie blachodachówki, montaż gąsiorów oraz pozostałych obróbek blacharskich oraz rynien z demontażu (ponowny ich montaż), b) montaż podbitki z elementów winylowych (okap dachu), c) wykonanie kominów z cegły oraz otynkowanie i malowanie (zachowując ich poprzednią wysokość) - szt. 4. 3. Wykonanie zadaszenia od strony ulicy - 22,325m2: a) deskowanie, malowanie, papowanie, łacenie, ułożenie blachodachówki, montaż obróbek blacharskich oraz rynny z demontażu (ponowny ich montaż), b) malowanie środkami ochronnymi elementów drewnianych (deskowanie od spodu). 4. Wykonanie zadaszenia nad wejściem do piwnicy w układzie krokwiowym - 9,1500m2: a) montaż słupów, mieczy, zastrzałów, deskowania, wykonanie papowania, ołacenia , ułożenie blachodachówki oraz niezbędnych obróbek blacharskich łącznie z rynną i rurą spustową. VII. Świetlica w miejscowości Nowy Dwór: Zakres robót budowlanych obejmuje: 1. Roboty rozbiórkowe: a) odbicie ruchomych tynków z cokołu i ścian budynku wraz z wywiezieniem i utylizacją gruzu, b) demontaż starego masztu antenowego. 2. Stolarka okienna i drzwiowa: a) wymiana okien stalowych na PCV - szt. 8, b) wymiana krat osłonowych piwnicznych - szt.3, c) wymiana drzwi wejściowych stalowych - szt.1, d) montaż podokienników zewnętrznych blaszanych powlekanych PCV kolor biały wraz z zaślepkami bocznymi - szt. 26, e) montaż rynien i rur spustowych z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej PCV, f) naprawa schodów od podwórza (wykonanie okładziny schodów z płytek ceramicznych), g) renowacja stolarki drzwiowej od podwórza oraz balustrady (oczyszczenie i malowanie), 3. Remont elewacji budynku wraz z kominami: a) oczyszczenie i zmycie tynków, uzupełnienie tynków, gruntowanie, przyklejenie jednej warstwy siatki oraz drugiej warstwy kleju, ochrona narożników, b) ułożenie tynku strukturalnego, c) malowanie farbami zewnętrznymi silikatowymi. UWAGA! Jeżeli w SIWZ i załącznikach do specyfikacji wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego, które spełniają wymagania norm i przepisów oraz założone parametry..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje w okresie trzech lat od udzielenia niniejszego zamówienia podstawowego możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień uzupełniających, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zamówienia uzupełniające będą stanowiły nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.26.13.20 - Kładzenie rynien 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.42.11.60 - Instalowanie wyrobów metalowych 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.22.30.00 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). 2. Termin wniesienia wadium. 1) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: a) wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert; b) wnoszone w pozostałych formach oryginały dokumentów zostały złożone w Urzędzie Miejskim w Więcborku przy ul. Mickiewicza 22 przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, przy czym: a) Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego z dopiskiem Wadium - Remont świetlic wiejskich na terenie Gminy Więcbork, BS Więcbork Nr rachunku 22 8162 0003 0000 3564 2000 0050, b) w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Więcborku, ul. Mickiewicza 22, 89-410 Więcbork w Sekretariacie pok. nr 2, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 3. Formy wniesienia wadium. 1) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zmianami). 2) Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 3) Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo. 4. Zwrot wadium. 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 5. Zatrzymanie wadium. 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie,o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 6. Inne postanowienia dotyczące wadium. 1) Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który nie wniósł wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa art. 46 ust. 3 ustawy, albo nie zgodził się na przedłużenie okresu związania z ofertą. Jednocześnie ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 2) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 4 ppkt 1), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: - dysponuje lub będzie dysponował osobą zdolną do wykonania zamówienia, posiadającą doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowiska, jakie zostanie jej powierzone: a) osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej. Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt 8.1. ppkt 2) SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz ofertowy - zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jeżeli wystąpią następujące okoliczności: 1) zmiana wynagrodzenia na skutek: a) zmiany podatku od towarów i usług (VAT) w wyniku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, b) w przypadku ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy (roboty zaniechane). 2) konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia na skutek: a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, b) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót; c) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót - fakt ten musi zostać zgłoszony Zamawiającemu i musi zostać potwierdzony przez inspektora nadzoru, d) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; e) podpisania umowy na zamówienia dodatkowe, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 Prawa zamówień publicznych. Opóźnienia, o których mowa w ppkt 2 muszą być udokumentowane stosownymi protokołami podpisanymi przez kierownika budowy, inspektora nadzoru i zaakceptowanymi przez Zamawiającego. W przedstawionych w ppkt 2 przypadkach wystąpienia opóźnień, strony ustalą nowe terminy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy w odniesieniu do przesłanki, o której mowa w ppkt 2) lit. a oraz lit. c równy będzie okresowi przerwy lub przestoju. 3) zmiana na stanowisku kierownika budowy. Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę kierownika budowy, w następujących przypadkach: a) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych, b) jeżeli zmiana tej osoby stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy. W przypadku zmiany osoby wyszczególnionej w ppkt 3, nowa osoba powołana do pełnienia ww. obowiązków musi spełniać wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany osoby, o której mowa w ppkt 3, jeżeli uzna, że nie wykonuje ona należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tej osoby w terminie nie dłuższym niż 10 dni od daty złożenia wniosku przez Zamawiającego. Zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez strony pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wiecbork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Więcborku, ul. Mickiewicza 22, 89-410 Więcbork, I piętro, pok. nr 13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2014 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Miejskiego w Więcborku, ul. Mickiewicza 22, 89-410 Więcbork, pok. nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.