eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ryki › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.Budowa pływalni powiatowej w Rykach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-07

Ryki: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Budowa pływalni powiatowej w Rykach
Numer ogłoszenia: 109769 - 2011; data zamieszczenia: 07.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 50897 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Rycki, ul. Wyczółkowskiego 10A, 08-500 Ryki, woj. lubelskie, tel. 081 8657450, 8657472, faks 081 8651966.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Budowa pływalni powiatowej w Rykach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową na terenie działek nr 4073/3 i 4073/4 w Rykach przy ulicy Janiszewskiej krytej pływalni powiatowej wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną. 2.Obowiązki i prawa inspektora nadzoru wynikają z art. 25-26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 118 ze zm.). w szczególności do obowiązków inspektora nadzoru należeć będzie: 1.osobisty pobyt na terenie realizowanego zadania oraz bieżące reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami prawa, postanowieniami umowy, projektem oraz zasadami wiedzy technicznej i warunkami określonymi w decyzji o pozwoleniu na budowę, 2.uczestnictwo w przekazaniu wykonawcy terenu budowy, 3.udzielanie wykonawcy robót wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących inwestycji, 4.udzielanie wykonawcom na etapie przeprowadzania postępowania przetargowego na roboty budowlane informacji i wyjaśnień za pośrednictwem zamawiającego, 5.kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę robót zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na budowie, 6.dokonywanie sprawdzenia dokumentacji technicznej, a w razie potrzeby wnioskowanie do zamawiającego o dokonanie w niej uzupełnień lub zmian z zachowaniem zasady niewykraczania poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w siwz oraz informowania o sporządzeniu dokumentacji technicznej niezgodnie z obowiązującymi przepisami, 7.nadzorowanie prac budowlanych, których wykonanie określa dokumentacja projektowa, 8.kontrolowanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i ich zgodności z obowiązującymi normami, przepisami, specyfikacją techniczną i dokumentacją projektową, 9.wnioskowanie o wykonanie niezbędnych badań technicznych i ekspertyz, 10.zatwierdzanie materiałów budowlanych i instalacyjnych, urządzeń przewidzianych przez wykonawcę do wbudowania, sprawdzenie ich jakości i zapobieganie stosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 11.nadzorowanie przeprowadzonych prób i rozruchów technicznych i technologicznych w obiekcie, 12.nadzorowanie procesu technologicznego uzdatniania wody basenowej w trakcie próbnej eksploatacji w zakresie urządzeń pomiarowych i dozujących, 13.weryfikacja i zatwierdzanie opracowanych przez wykonawcę robót instrukcji eksploatacji 14.wydawanie poleceń kierownikowi budowy lub kierownikowi robót potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, 15.kontrola sposobu składowania i przechowywania materiałów, 16.wnioskowanie do Zamawiającego o usuniecie z terenu budowy każdej osoby zatrudnionej przez wykonawcę robót, która zachowuje się niewłaściwie lub jest niekompetentna lub niedbała w swojej pracy, 17.żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót i określenia terminu ich wykonania, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę i niezwłoczne pisemne powiadomienie Zamawiającego o tym fakcie, 18.wstrzymanie robót w przypadku, gdy Wykonawca nie wypełnia swoich obowiązku z należytą starannością, wiedzą techniczną i postanowieniami zawartej z nim umowy, w tym zlecenie usunięcia robót niewłaściwych, 19.rozstrzyganie - w uzgodnieniu z Zamawiającym spraw technicznych powstałych w toku wykonywania robót, 20.na każde wezwanie zamawiającego przedkładanie pisemnych ocen jakości i tempa wykonanych prac oraz pisemnych obmiarów wykonanych prac i pisemnych ocen wyników badań dostarczonych przez wykonawcę robót lub zleconych przez zamawiającego, 21.sporządzanie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonywania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadniania potrzeby wykonywania tych prac oraz wnioskowania do Zamawiającego o ich wykonanie, 22.sprawdzanie i odbioru wykonania robót ulegających zakryciu lub zanikowych, 23.sprawdzanie obmiaru wykonanych robót sporządzonego przez wykonawcę robót budowlanych (w przypadku zaistnienia takiej konieczności) 24.sprawdzanie wykonanych robót i powiadomienie wykonawcy robót o wykrytych wadach oraz określenie zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych, 25.poświadczanie usunięcia przez wykonawcę robót stwierdzonych wad, 26.informowanie Zamawiającego na bieżąco o postępach w realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji robót, a także wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na wydłużenie terminu wykonania robót, 27.zatwierdzanie rysunków wykonawczych sporządzanych przez wykonawcę robót budowlanych, 28.zatwierdzanie rysunków powykonawczych sporządzanych przez Wykonawcę robót budowlanych poprzez złożenie na każdym dokumencie, opisie i rysunku powykonawczym stosownych zapisów, 29.potwierdzanie faktycznie wykonanych robót, stwierdzenie zgodności wykonanych robót zarówno pod względem ilościowym jak i jakościowym z dokumentacją techniczną, umową i sst, 30.kompletowanie dokumentacji związanej z odbiorem częściowym i końcowym, 31.potwierdzanie gotowości do odbioru robót, 32.dostarczenie operatu kolaudacyjnego, 33.uczestniczenie w czynnościach odbioru częściowego i końcowego robót i przekazania ich do użytku, 34.zweryfikowanie i zatwierdzenie kompletnej dokumentacji powykonawczej, a następnie dostarczenie jej do Zamawiającego wraz z dokumentacją związaną z nadzorowaną budową, 35.rozliczenie umowy o roboty budowlane w przypadku jej rozliczenia, 36.uczestnictwo w kontrolach robót przeprowadzanych przez organy nadzoru budowlanego, 37.udział w rozwiązywaniu skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją inwestycji, 38.wnioskowanie do zamawiającego o przywołanie nadzoru autorskiego, 39.uczestniczenie w przeglądach w okresie gwarancji, kontrolowanie usuwania ujawnionych wad i usterek oraz udział w odbiorach pousterkowych i gwarancyjnym, 40.współpraca z autorami projektu w zakresie niezbędnym do realizacji zadania. 3.Przedmiot inwestycji zlokalizowany jest w południowo - wschodniej części miasta, na terenie położonym pomiędzy ulicą Lubelską (droga krajowa nr 17 Lublin - Warszawa) a stawem Buksa, po południowej 1.stronie ulicy Janiszewskiej. Po rozebraniu istniejących obiektów budowlanych niedokończonego ośrodka wypoczynkowego, po uzbrojeniu terenu oraz wybudowaniu budynku pływalni przewidziano do wykonania 2654,8 m2 nawierzchni utwardzonych (drogi dojazdowe, place, chodniki, miejsca postojowe) oraz 6559,5 m2 terenów zieleni wraz z elementami małej architektury. Na przedmiotowych działkach zaprojektowano budynek wielozadaniowej krytej pływalni, przeznaczonej do całorocznego użytkowania, o kubaturze 15080 m3, składający się z: 1) hali basenów, w której projektuje się: basen pływacki 25x12,5m; basen do nauki pływania z częścią rekreacyjną, zjeżdżalnię rurową o długości ok. 90m z lądowiskiem, brodzik dla dzieci, dwie wanny z hydromasażem, Na antresoli zaprojektowano niewielką widownię, dostępną dla osób nie korzystających z hali basenów. Na widowni przewidziano 38 miejsc siedzących. 2) zespołu pomieszczeń pomocniczych: szatnie, natryski, toalety dla użytkowników pływalni, recepcja i pomieszczenia personelu, pomieszczenia techniczne, pomieszczenia komunikacyjne. Obiekt został zaprojektowany jako dwukondygnacyjny z antresolą wewnętrzną, w całości niepodpiwniczony. Głowna konstrukcja budynku żelbetowa monolityczna, przykrycie hali i daszki w konstrukcji drewnianej. Konstrukcja basenów żelbetowa monolityczna. Posadowienie budynku bezpośrednie w postaci zespołu zmonolityzowanych płyt żelbetowych. Część budynku zawierająca kotłownię to budynek jednokondygnacyjny, w rzucie prostokątny, zdylatowany od budynku pływalni. Stropodach żelbetowy. Posadowienie budynku kotłowni w postaci ław fundamentowych. Realizacja w/w obiektu będzie wymagała przebudowy istniejących i budowy nowych przyłączy i instalacji zewnętrznych i wewnętrznych wg projektów wykonawczych. 4.Szczegółowy zakres robót opisuje projekt wykonawczy oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, z którymi można zapoznać się w siedzibie zamawiającego. 5.Nadzór należy pełnić zgodnie z ustawą Prawo budowlane, obowiązującymi przepisami, polskimi normami i zasadami wiedzy technicznej. 6.Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje (np. dokonał wizji lokalnej na terenie budowy, zapoznał się z dokumentacją projektową), które mogą być niezbędne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn. Budowa pływalni powiatowej w Rykach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013, Osi Priorytetowej VIII Infrastruktura społeczna, Działania 8.2. Infrastruktura szkolna i sportowa.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Józef Sarosiek Pracownia Projektowa, ul. Sosnowa 10, 08-103 Nowe Iganie, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 184461,14 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 166665,00

  • Oferta z najniższą ceną: 166665,00 / Oferta z najwyższą ceną: 356700,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.